2012 m. gegužės 20 d., sekmadienis

Woohoo

Gera nuotaika,nežinau net kokia daina čia pasidalint su jumis.Įmetu šitą.Gal kam patiks.



Taigis,paskutinį kartą rašiau penktadienį,prieš egzaminą.Bijodamas ir darydamas į batą...Turėčiau papasakot apie egzaminą,bet apie viską nuo pradžių.

Pradėkim nuo penktadienio.Penktadienį neradau sau visą,visą dieną vietos.Vaikščiojau iš vieno galo į kitą...kažką ruošiausi egzaminams...nu tiek gerai,kad sugebėjau išmokti ko nemokėjau dvyliką metų-anglų kalbos laikus.Leader price.

Bet buvo du dalykai kurie penktadienį mane pradžiugino.Vis fainiau taip kažkaip nutolint mintis.
Pirmiausia,kur buvau rašęs apie tą Foje plakatą,tai parašiau tam žmogui,kad nupirkčiau ir ką jūs mąnot? Parašė,kad atiduos man.ATIDUOS.Tik dabar reik,kad kas Vilniuje paimtų...Šypsena iki ausų buvo,kai perskaičiau tai.

Toliau,taip viskas žaidimo forma,bet...Ach,tas autokrosas....
Maždaug prie metus autokrose daryta foto
''My heart belongs to you,but my soul depends to BMW''

Ir būtent penktadienį atsiliepia šios nuotraukos turinys
Auskarai.Abiejose foto.
Ką žinau,gal kam visa tai lėkšta atrodo,bet man,vaikinui iš kaimo,kurs ruošiasi anglų ezgui,tai visai fun tokie vėjai....Sakau,geras dalykas tas autokrosas...Šiame autokrose mane nufotografavo.Laukiu kada gausiu foto.



O geriausia prieš miegą nukreipt mintis gera linkme.
Penktadienio vakaras.Nežinai kur dingti.Skambutis prieš miegą.Pokalbis.Rodos esu ne vienas.Jau geriau man.

Ir ką,išaušo didžioji diena.Anglų kalbos egzamino diena.Pačio nelaukiamiausio,labiausiai nenorimo.Bet kartu ir laukimiausias,nes žinojau,kad kai šitas praeis,tai bus ramu ir gera.Taip ir yra.Galiu ruoštis kitiems labiai ramiai.

Galiu pasakyti,kad nuo to akimirkos,kai įėjau į mokyklą ir išėjau iš jos,prabėgo neapsakomai greitai. Tos trys su viršum valandos išgaravo lyg dūmas.Įėjau kaip zombis,susiradau egzaminavimo kabinetą,parašiau ir išėjau.Išbuvau iki galo.Laiko užteko parašyt viskam,o jau kaip bus,tai taip bus.Realiai tai galiu pasakyti,kad jis tikrai nebuvo sunkus,yra tekę sunkesnių daryti.Bet vistiek aišku,kad susimoviau ir aukštų rezultatų tikrai nebus.Dėkui už dėmesį.


Na ką,o po egzamino lėkiau į autokrosą Gargžduose.Mūsų komanda liko šešta iš vėnuolikos mūsų grupėje važiuojančių mašinų.Būna ir geriau.Hm,ką čia jums dar papasakojus kas domintu plačiąją liaudį....Prisiminkit,kad už saulę,karštį,vėją ir dulkes nieko blogiau nėra...Grįžus namo veidas degte degė.Įdegiau pagal akinių rėmelių formą...
Pora foto pailiustruotu kas ten vyksta
Mūsų Kadetukas

Mano favoritas...BMW

Spalva gera

Mūsų komanda.Aš irgi turiu tokią maikutę.


Atrodo jau šeštadieniui įspūdžiū gana...bet kai prasideda,tai prasideda...
Patekau į mergvakarį...Gal kada kokia foto gausiu.
Esmė,kad po autokroso važiavau pas močiutę ir mane susitabdė tokios merginos visai gražios ir ką...ten mergvakaris...Užrišo skarelė,nuvedė prie zakso,sutuokė,įpylė šampano ir paleido...Jooo,tik atsisėdęs į mašiną supratau kas įvyko.

Lekiu namolio jau,o centre pamatau klasiokus.Susėdam visi ir bedavojamęs dėl egzamino...Taip ir užsibaigia ta didi diena.


Ateina sekmadienis,o ten tau niekas neleidžia atsipūsti.Vėl keliuosi aštuntą ryto,nes reikia į istorijos papildomą važiuoti.Ten trys valandos istorijos.Realiai,tai visai gerai.Būčiau lovoje praleidęs tas valandas,o dabar pasimokiau.uch....Ir ką aš čia bandau apgauti?

Per piet rodė tokį lietuvišką filmą - Maža išpažintis. Gal pradžioje ir nesudomins,bet išties įdomus.Muzika gera,o ir apie mus.Jaunimą.Dar kartą pažiūrėsiu.Vertas.Tai turbūt mano mėgstamiausias lietuvšikas filmas,aplenkęs net ''Neatmenu tavo veido''.Pažiūrėkit,tikrai neprailgs laikas,o vėliau po kokių trijų metų ir vėl pažiūrėkit.
Man mėgstamiausia vieta.VISOS JOS TOKIOS.


Sekmadienio vakaras tai išvis.Osom.Su klasiokais.Su savo klasiokais praleidau sekmadienio vakarą.Turiu tikrai gerus ir mielus klasiokus ir aš išties džiaugiuosi.Reik kartais pastumt juos,bet osom.Daug ką aptarėm pagalvojom.Dar nepasakosu,kai nutiks,tai viskas bus čia aprašyta.Labai laukiu,turėtų būt geriausios paskutinės dienos.


O šiaip...šiaip rytoj prasideda paskutinė gyvenime savaitė mokykloje...paskutinė...Paskutinė.Viskas šiais metais paskutinį kartą...Bet ir viskas...Pirmą kartą.



p.s.Aš nepabijosiu parašyti to žodžio-merginos.Nebuvau visą dieną proe FB,vakare ateinu,o ten pilną merginų foto.Netgi trims laik paspaudžiau(pagal mane daug).Čia viskas dėl tos vasaros kvapo.Visi atsigavę,į žmones atvirsta po truputi.

2 komentarai:

  1. 'maza ispazintis' ziauriai geras, kazkada seniai seniai matytas, bet dar karta mielai paziureciau! ;o

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Faina,kad ir dar kažkam patiko...aš va,dar šiandien jį pažiūrėjau.Geras.

      Panaikinti