2012 m. birželio 26 d., antradienis

06.26


Man atrodo,kad vasara jau eina į pabaigą.Va,praėjo Joninė,dienos ilgėt pradės.Nors realiai pajusim tai tik rugpjūčio mėnesį.Ir dar maxima pradėjo vasaros išpardavimą...O dar tas oras už lango.Grynas ruduo.+13 ir džiaukis.

Bet šiaip tai viskas osom.Po savaitės išvažiuojam į Dainų šventę.Tiek lauktą,tiek norėtą.Prasidėjo repeticijos.Uber kūl.Bus kur vakarais išvažiuoti,pasibūt su liaudimi.Realiai tai jau pasiilgau tų repeticijų,virš mėnesio nebuvau.Vakar pirmą kart buvom susirinkę jau.

Šiandien ryte buvau šventoje vietoje-Akropolyje.Iškart lindau į knygyną.Dvi valandas praskaičiau visokias istorines knygas.Kažkokia gera ten aura.Daug žmonių tokių atsipūtusiu,sėdi skaito,ramuma.Kas nustebino,kad tokia kokių 15 metų mergina kirto viena po kitos istorines knygas greičiau už mane...Reiškias dar ateitį kažkokia šokią tokią turim dar neprasigėrusią.

Hah,labai smagus video api tai ko nori dauguma berniukų...slysti skersas



Ir dar vienas apie osom,osom,osom vakarus Kaune.Viskas nelegalu,adrenalinas.Tikrai reiks kada nulėkt iš Vilniaus kokį vakarą.Va čia tai naktinis gyvenimas.



weeee,Karklė...judam
weeee,Gargžduose bus festas irgi...


p.s.
Buvau mokykloje.Ar kas buvot iki jos nuėję?Apstulbau,nėr mokinių tai iškart netvarka aplink.Takai baigia užželti,pievutėje žolės iki kelių...Va tokia ta mokykla vasara.Labai nejauku vaikščiot koridoriais,kai taip tylu ir tuščia.

O foje jau kabo XVI laidos vinejetė-mes jau istorija.
Išėjau už mokyklos laikymas ranką prie širdies.Kažkaip sudūrė,bet truputi giliau ir truputi kitaip.Kad ir prasidėjo tarp mūsų konkurencija,bet aš dar vis noriu nueiti į mokyklą pirmadienio ryta,pasėdėt pamokose,nueiti į valgyklą ir suvalgyt karbonadą.


Man vis dar eina šiurpuliukai klausant šitą dainą.Noriu rudens.Senojo rudens.Viskas buvo kitaip.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą