2012 m. birželio 29 d., penktadienis

apšalęs

Vakar grįžau vėlai,tai šiandien visą dieną šuniui ant uodegos,nes vėlai atsikėliau ir nieko nespėjau.
Knisa tokios dienos.


jums neatrodo,kad mano blogas yra vapše popsas ir gadinu blogų vardą rašydamas į šį blogą kas dien?


Šiandien buvau pašte.Siunčiau didelį,didelį siuntinį.Ir dirbo tokia jauna mergina,visai linksmai pakalbėjom,pasijuokėm...Galvojau bus studentė,o pasirodo ir vaiką jau turi...Va kokie laikai atėjo.O gal ir neatėjo,gal visada taip buvo.Turbūt,kad visada.


Dienos topas sau pačiam.Nejuokingas.
Mieste sutikau pažįstamą žmogų kurį turbūt paskutinį kart mačiau Gegužės viduryje geriausiu atveju.Dar mokykloje.Visgi jau pusantro mėnesio praėjo.Bet aš iki dabar apakęs,kaip žmogus gali būt taip pasikeitęs ir atsigavęs.Na neapsakomai į gerąją pusę.Taip pagalvojau,jeigu dabar taip,tai kas bus po vasaros.Va ką gali vasara padaryt su žmogum.
Bet vasara ir ką kitą gali padaryt,gali ir susmukdyt.Kaip mane.Visiškai nerandu vietos.Trūksta man mokyklinės veiklos,judesio,bėgiojimo dėl reikalų...Visiškai esu sukirtęs,suniuręs.Dar jeigu nesiskusčiau,tai išvis atrodyčiau kaip tie per filmus vyrai,kurie nusivylę gyvenimu ir valgo pupeles iš skardiniu.Baisu.Greičiau ruduo ateitų.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą