2012 m. birželio 1 d., penktadienis

Birželio 1

Šiandiena yra pirmoji vasaros diena.Daug vaikų džiaugiasi šia diena.
Visai man nesijaučia dar ta vasara.Aišku dėl to kaltas oras ir šiandiena vykęs Lietuvių kalbos egzaminas.
Anksčiau pirmąją vasaros dieną šypsodavausi iki ausų,o dabar...Dabar sedėjau penkias valandas sporto salėje ir rodžiau visą savo lietuvių kalbos išmanymą.
Supratau tą fakatą,kad šuo metu,kai laikau egzaminą,tai su manim dar kartu laiko virš keturiasdešimt tūsktančių mokinių,bet jį pajaučiau tik vakare.Vėlai naktį,kai klausiau LRT žinių.Ten pasakojo apie šį egzaminą ir aš pajaučiau ir sau mintyse pasakiau - ir aš ten buvau.
Beje,lietuvių kalbos egzaminas buvo paskutinė vieta,kur mes,visi klasiokai buvome kartu,vienoje vietoje...

Nežinau kaip čia tą egzaminą vertini.Ar sunkus,ar nesunkus...Pažiūrėsim.
Pirmoji dalis-rašinys.Pateko tokios temos,kuriomis buvo pasiruošęs ir tai man nepridarė didesnių kėblumų rašant.Išnaudojau visą laiką,padariau tai,ką galėjau geriausio.Vėlau perrašysiu šį rašinėlį ir galėsit perskaityti.

Per pertrauką nulėkėm pas auklėtoją,o ten ji mūsų laukė su pyragais ir arbata.Visai fainiai nuteikė.

Antras dalis-teksto suvokimas.Tekstas buvo suprantamas,net man pasirodė labai įdomus.Bet klausimai...Klausimai kartais atrodė,kad visai ne apie šį tekstą.Buvo porą klausimų kuriuos skaičiau bent penkis kartus,kad įsigilnčiau ko čia būtent prašo.Stengiaus ir atsakiau į visus.Kas blogiausia,kad labai,labai,labai mažai vietos palikta atsakymams parašyti.Ir tai yra išties blogai,nes norima,kad mes vos ne viską sutalpintume į du žodžius.Gerai tiems,kurie rašo smulkiai,o ką daryt tiems,kurie rašo stambiai?

Po egzaminų visa ''gauja'' lėkėm kebabų.Ar matėt,kad prie turgaus atsidarė naujas IBO kebabų restoranas? In your face Laimute.

Visą naktį nieko nesapnavau,o žinot rytinius tuos ''dar penkias minutes''?Tai per tas penkias minutes susapnavau labai keistą sapną.Pasitikrinau sapnininke,o tas sapnas išreiškia mano ilgesį.Hm,kam gi.Laikas parodys gal.

O dabar yra puse trijų ryto.Rytoj man septintą keltis į istorija ir dar laukia begalė darbų.Laukia ir vėl ilga diena.Uch...




4 komentarai:

  1. IBO jau labai ilgai stovi, fakto klaida!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na,nuo sekmadienio,tai nepasakyciau,kad labai ilgas laiko tarpas :D

      Panaikinti
  2. Nuo kada tokios muzikos klausai?

    Bet žiū, tavo bendravardis(tas trečias) tai visada apsipūtęs arba pučiantis... :D

    AtsakytiPanaikinti