2012 m. birželio 17 d., sekmadienis

-Gera ten,kur mūsų nėra.

Vienas du...Lengvu Vilniaus ritmu...
Naujas ausų gydytojas -Kings Of Convenience


Hm.Nuo ko pradėti...Aj,va.Buvau Vilniuje.Čia toks visgi įvykis.Kaimietis sostinėje buvo.
Išvažiavom su tėčiu po pietų. 2valandos ir 40minučių kelionės ir mes jau Vilniuje.Parodė man tėtis kur Vilniuje geriausias Gėlių turgelis.
Bet jezzes...Vilnius yra išties labai,labai didelis.Nuo vieno jo galo iki kito pačio tolimiausio nepiko metų važiavom 25minutes.O juk dažniausiai ką mes ten matom...Teip,teip Gedimino prospektą ir Pilies gatvę....

Vakare pas tetą namuose pagaliau pažiūrėjau tą animacinį filmuką ''Batuotas katinas''.Niekas su manim anksčiau jo nenorėjo pažiūrėt,tai vienas pažiūrėjau pasitaikius progai.Realiai tai nepaliko tokio gero įspūdžio kaip galvojau.

Šeštadienis tai buvo tokia diena,kad teko kelis syk žiūrėt į Vilnių iš aukšto.Visai faina,tik,kad neturėjau trikojo ir negalėjau gerų nuotraukų padaryt.


Išganingasis Akropolis
Mikro-Vilniaus veidas





O vėliau vakare su sese ir jos draugu lėkėm į Kultūros nakties(aka Tebūnie naktis) renginius.Buvo labai smagu pasinerti į tą miesto rimtą.Gargžduose nulis žmonių,o Vilnius tiesiog plaukte plaukia.Ir alsuoja.Kol plauki su visais,tai nejauti nuovargio.Grįžus namo prisimeni,kad pavargai.
Kas buvo labai nuostabu,tai oras.Visą dieną po maikute ir nė kart negalvojau užsimest švarko.Šilta kaip reikalas.Aišku,kartais pasijauti lyg kokioje ''Basankėj Palangoj'' .
Bet realiai,tai jau kur jau kur,bet Vilniuje,tai labiausiai visiems nesvarbu kaip tu atrodai.Palyginus su mūsų kaimaliu ir visą likusia Lietuvėla.
Besėdint Lukiškių aikštėj ir beklausantis klasikinės muzikos apsižvalgęs pagalvojau ''Ir dar jie sako,kad Lietuvoje blogai gyventi''.Nėra blogai,oj tikrai nėra.








Geriausia Kauno reklama Vilniuje

sweet

Buvom tokioje fun parodoje.Visko nenufotografavau,bet priekį manęs ėjo tokia moteriškė ir iš visko labai gardžiai juokėsi,tai ir aš užsivedęs juokiausi iš paskos.

Petro Gražulio apatinės kelnaitės,2000m




Tokio šiokio politiko Andriaus Kubiliaus dviratis,1971
 
And Vilnius kickstarts again
 
 
 
Po to ėjom link Tauro kalno.Realiai,tai aš pirmą kart ant jo buvau.Visai fun.Reiktų kada dieną ateit.
Labai man gaila profsąjungų rūmų pastato.Jis man toks faina,didelis,masyvus,bet jis toks apleistas ir nereikalingas...Baigėsi jo žydėjimo laikai...Aš taip galvoju,kaip turi jausit bobutės,kurios ten dirbo,kai buvo jaunos,o dabar kaip ir tas pastatas tampa niekam nebereikalingos?

Kaip tokie namai?Neatsisakytumėt?

Grįžtant dar suvalgiau Vilnietišką kebabą.Na nepalyginsi..Gargžduose ryškiai geresni pas IBO.


Realiai,tai galvojau iki pat Rugsėjo pirmos nevažiuoti į Vilnių,bet yra kaip yra...O dar priskaičiavau,kad šią vasarą minimu tris kartus važiuosiu į Vilnių...Vis labiau ir labiau aš te linkstu.
Bet reikia nepamiršti dviejų dalykų
-Visur gerai,bet namuose geriausia
-Gera ten,kur mūsų nėra.


p.s.
Buvau AlanDeko ir mačiau nuostabų sieninį laikrodį - vinilinę plokštelę.Užsinorėjau.Pažiūrėjau į kainą ir pagalvojau,kad kodėl gi pačiam nepasidarius.Ir ką.Grįžęs iš Vilniaus namo per 15 minučių ėmiau ir pasidariau.Gal kas irgi nori?Padaryčiau ir jums.

<anau,kad išsivešiu į studijas.Ką manot?
 
Man tai nuostabiai gerai atrodo.Viskas kas geriausia slypi paprastume.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą