2012 m. birželio 5 d., antradienis

Mano saulėtos jaunystės naktys

quote Meilės pradžia ir pabaiga panašios: susitikus trūksta žodžių. quote  A. de Sent-Egziuperi

Birželio naktys yra TOS naktys.Tos neapsakomos naktys.Mano pačios mylimiausios naktys...tik aš nežinau kaip jomis reikia džiaugtis...

Daina skirta TAU.
Skinny love.

Truputis pozityvo ir viskas.



"Не мы такие, жизнь такая."


Jeigu kam įdomu,tai pasiskaitykit vieno dvyliktoko įžvalgas apie Lietuvių kalbos egzaminą.
 http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/nuomone-lietuviu-kalbos-egzaminas-pasityciojimas-is-jaunimo.d?id=58849187

Niekad nebuvau didelis filmų žiūrėtojas,bet per porą dienų pažiūrėjau tris filmus:Project X,American reunion ir The Dictator.Patariu pažiūrėt,jeigu norit lengvų,daug neverčiančių galvoti filmų.

Pirmas filmas man atvėrė akis apie tai kokie turi būt tūsai...Mano septynioliktas tikrai nebuvo...Aišku,kalbus su ironija.
Jeigu kas esat mate ir jums taipogi patiko soundtrack'as,tai čia jį galite rasti


2 komentarai: