2012 m. birželio 18 d., pirmadienis

Trūksta minčių


Kai tu atversi man duris...




Štai ko mano galva trūksta mažiems miesteliams.Minčių trūksta.
Vienam Gargždų grafiteriui parodžiau tokius darbus ir pasiūliau kažką panašaus padaryti Gargžduose išgirdau tik klausimą ''Kam?''.Toliau nebediskutavau šia tema.

Man patinka tokie dalykai.Dalykai verčiantys susimastyti praeinančius žmones.
Mano maža kolekcija.2010-2012 metai.
Pasidalinu.
Pagalvokit,mažo miestelio gyventojai.







Ir naujausi papildymai
 
Visgi reikia Vėją mylėt.


O šiandien eilinį syki supratau,kad atsikelti anksti yra gerai,nes kiek gi daug galima nueveikti...ir tuo pačiu pavargti...

O ryt laukia ilgas kelias.Kelionė aplink Lietuvą su klasiokais.Paskutinė klasės kelionė.3 dienų išvyką.
Aš suprantu tuos kurie negalėjo,tuos kurie turėjo reikalų.

Bet nesuprantų tų,kurie galvoja,kad su klasiokais dar pasibus daug kartų.Ej,atsibuskit,niekada daugiau gyvenime nebepasibūsit su klasiokais.Ir aš likčiau kaltas,jeigu jiems tiesiai šviesiai parašyčiau tai.(Ne tau,Ernestai)

Gaila,kad tai supras tik po kiek laiko...






Pilnas bakas ir aš kelyje pas tave...aš

Būtumėt jūs mate kaip mes pylėm tą kūrą...Spėju klasiokas iki dabar vemia...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą