2012 m. birželio 8 d., penktadienis

Žmogus veidrodyje

Neapsakoma daina mane pasitiko šį nuostabų ryta.Atsikeliu ryte ir atsistojęs prieš veidrodį vonioje,kylant saulei, girdžiu šią dainą.Nesvarbu,kad vėluoju į svarbu man asmeniškai susitikimą,bet parsisiunčiu ją ir įsirašau į automobilį ją,kad visą dieną būčiau su ja,kai man bus šypsena iki ausų.



Ir ši diena buvo tikrai man gera.Nuostabus rytas,nuostabūs žmonės,gera muzika,geras oras.Pasikroviau gryno energijos ir vėl galiu eiti toliau.
Po piet,kad ir nenorėjau,bet važiavau į istoriją.O dabar nesigailiu,nes buvo vienas įdomiausių užsiėmimų.Trys valandos Lietuvos respublikos konstitucijos nagrinėjimo.Buvo oho.Nagrinėjom per klausimus ir lenteles.Lentelės,tai ten lengva,iš jų 6 taškai.O va per klausimu,tai buvo garo.Iš viso 194 klausimai...Ir ką jūs manot.Viso labo tik 20 klaidų.kas yra pašėlusiai mažai.Toks parėjau link automobilio.



 
O antradienį valgiau tėčio spaustų braškių su pienu.Neapsakomas vasaros skonis.O jūs jau ragavot šią vasarą braškių?Aš tai net nepastebėjau,kad vasara prasidėjo,o jau žiū ant stalo braškės.

Trečiadienį su klase buvom gamtoje.Negaliu,toks be nuotaikos atlėkiau,bet viskas pasibaigė labai įdomiai.Virė diskusijos apie Europos sąjungą.Alia jau esam žmonės,tai ir temos žmogiškos pas mus diskusijose verda,o ne skystos.Nors kada nors ir skystų temų pasiilgsiu.O jų manau gyvenime bus.
Dabar labai laukiu paskutinės klasės kelionės.Turės būt neapsakomai įdomu ir gerai praleistas laikas.Eilinį kartą nušluostysim nosį visoms praėjusioms ir ateinančioms kartoms.Nes mes gi 4a.


Kad ir ryte pasikroviau,bet vakare pamačiau,kad visgi viskas yra banalu.Reiktų su tuo susitaikyti,bet mano galvai,tai misija neįmanoma.Banalumą palieku jums,Milkos.


iki

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą