2012 m. liepos 28 d., šeštadienis

+32

Naujos muzkos neturiu,tai dalinuosi:

 šmotu kurį radau FB



Vilniaus nuotrauka

Penktadienį vykusio didelio pikniko foto


Rastu Lietuvos valstybės himnu,kuris buvo giedamas per Dainų šventę

Beje.Kas dėl Dainų šventės.
Tai aš velniškai noriu atgal.Neapsakomai.

Toliau
Tiesioginė Tomorrowland'o transliacija


Įdomus puslapis.Manau jau dauguma žinot jį
http://pinterest.com/

Penktadienį teko sudalyvauti ryte šokių repeticijoje.Tai atsigavo širdis vėl įėjus į tą salę kur ir šokdavome.Noriu ir vėl.



Visą penktadienio vakarą,kad ir turėjau džiaugtis,bet nuotaika buvo tokia sušikta,kad negaliu.Pyktis ima prisiminus.Galvojau,kad taip ir užsilenksiu su savo pykčiu aš,bet kai kas mane išgelbėjo.
Londono olimpinių žaidynių atidarymas.
Nuostabus,nepakartojamas šou.Noriu pažiūrėti pakartojimą ir svarbiausia paspaust ranką jo režisieriui.
 Labai patiko,kad buvo pasirinkta D.B. istorija.Labai šauniai viskas tiko ir patiko.Yapač,kai perėjo į sveikatos apsaugos temą,o iš jos į žymiausius kūrinius...O dar ta muzika visą laiką skambėjusi...nuostabi...O kas dėjosi kai užgrojo The Beatlles ar Queen dainas...O dar pono Byno pasirodymas.
Žodžiu.Man tiko ir patiko.Tikiuosi ir jums.




Kas dar...Šiandiena buvo labai karšta.+32.Ir dabar plikas sėdžiu...O jau naktis.Velniškai mėgstu miegoti su atidarytu langu.
Visą dieną darbavausi.Kažkokį buvau pagavęs cinkelį darbuotis namuose.Ir taip gerai pasijaučiau.Truputi pasijuokiau iš RHCP ''fan'ų'' ir toliau sau gyvenu.



p.s.Na ką...Jau ryt Maskva.Visai buvau užmiršęs apie tai.



Apie Misija Sibiras
Už širdies pagriebė pasakojimas apie senuką...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą