2012 m. liepos 27 d., penktadienis

Aš tai padariau!

Na ką...šiandien pažiūrėjau šitą video ir pagalvojau,kad my life sucks



Tada įsijungiau šitą dainą...
Nu žodžiai tai tikrai verti grieko



O tada įsijungiau repą



Ir ką jūs sau manot?
ĮSTOJAU
Aš esu būsimas studentas.Aš įstojau į Vilniaus universitetą.Į Filosofijos fakultetą.Į SOCIALINĘ POLITIKĄ.Į Valstybės finansuojama vietą.
Ir mano gyvenimas nušvito kitomis spalvomis.Ir į viską man dabar nusišvilpt ir man jūra iki kelių.Ir man taip gera širdyje susitvarkius vieną gyvenimo etapą.Ir man išvis dabar yra labai gerai ir kažin kas galėtų tą gėrį sudrumst.
Pats dar nesuprantu to.Vos užmigau naktį.Ir miegojau ypač mažai,kėliausi anksti labai.
Sunku patikėt,kad nuo Rugsėjo minsiu Vilniaus senamiesčio gatves...


Ar kada esate matė sningant Liepos 26 vakarą,kai naktį lauke +18C?
Kaunas.Ir viskas tuom pasakyta.


Ir kažkam svajonės pildosi...
Aš visada norėjau dar mokyklos laikais atlėkt į šūlę su sena,amerikietiška ''muscle car'' tipo mašina...Bet svajonė liks svajone,o kažkam ji tapo realybė.Pirmas vaikis bus ateinančiais metais Vaivorykštės gimnazijoje.Merginos,jūsų dėmesiui-Ford Mustang.Pirmas vaikis Gargžduose.

Na ir ką...Truputi apie studentišką maisto gamybą...



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą