2012 m. liepos 17 d., antradienis

Aš tikiu savimi

 Jopikmat,kokia gera daina.


Šeštadienį daug nemiegojęs nulėkiau į Gargžduose rengiamą Mototurnyrą.Turbūt nesu nei vieno praleidęs.Dar pamenu,kad kažkada tarp organizatorių buvau...
Šiais metais tai tikrai nieko įspūdingo palyginus su kitais,bet vis tiek įdomiai...
Atsinešėm kėdutes,pasistatėm ir žiūrėjom.

Iš šių metų foto neturiu,bet turiu iš pereitų metų.Kažkodėl čia pats sau fainas esu.


Sekmadienį grįžau į realybę.Baigiau mokslus,o gyvenimas juda toliau...Vis dar niekaip nepabaigiam mes tų malkų...Kertam ir kertam jas...

Pirmadienis buvo ta vasaros diena,kai nesigaudžiau visai kas per diena.Sau pats kokius 5 kartus priminiau,kad šiandiena pirmadienis,nes vis pažiūrėdavau į kalendorių.

Didžiausias nuveiktas darbas,tai užpildyti stojimų dokumentai.ar kaip jie vadinasi.Dėkui Ernestui.

Iki pildymo žinojau kaip užpildysiu tik keturias vietas iš dvylikos,bet ryte radau super studijas tinkančias man.Visiškai nauja studijų programa VU universitete-socialinė politika.Naktim nemiegu,kaip noriu į ją įstoti.

O čia pasidalinsiu savo užpildytu blanku ir atestato pažymiai ir egzų rezultatais....
 Tylėjau,tylėjau dėl tų egzaminų.
Kažkaip dar galvojau,kad kokį pasiteisinimą parašysiu dėl rezultatu,bet dabar galvoju-Fuck this shit.
Aleikit,kada aš gerai mokiausi?Nepamenu,gal 6-7 klasėj.Jeigu kas galvojot,kad esu moklos lyderis,tai jau galit nebegalvoti.
O ir dėl rezultatų nepergyvenu.Kiek mokiausi,tai tiek ir turiu.Kažkas daugiau mokėsi,buvo vertesnis,tai ir gavo daugiau.Viskas naturalu,nekeliu dėl to tragedijos.


O kas buvo antradienį...Antradienį patekau į 1000km lenktynių organizatorių rankas...Ir visą dieną dirbau trasoje ir esu nusivaręs nuo kojų....Dirbsiu ir rytoj.Ir verta,nes buv išties geras renginys.O ir turėčiau dar gauti kokį leidimą įvažiuoti į vip zoną...

Nuotraukos,kurios jau ilgai dūla mano kompe
 stiprūs vyrai

vienas geriauiu kada pagamintų automobilių






Nežinau,nepamenu ar rašiau,kad išleistuvių naktį supratau,kad aš velniškai noriu atostogų.Ir tiek nepervargęs esu fiziškai,kiek morališkai ir psichologiškai.Labai norėjau į kokią Prancūzija...Pietų Prancūziją...Kur Viduržemio jūra ir vynuogynai...
Bet šiandiena pamačiau šią Maskvos foto ir užsinorėjau ten grįžti.Maskvoje esu buvęs du kartus.Tikrai žinau,kad dar ne kartą ten būsiu.
Ten tikrai gražu.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą