2012 m. liepos 26 d., ketvirtadienis

Fotoblogas





Labai gerus jausmus sukelianti daina.

kažkols ir tiek


mindfuckas




Ir Kaune galima būti madingam.


Nu superinis plakatas festo kuriame aš nebūsiu.




Na ir ką...Šis blogo įrašas,tai fotoblogas.

Lietuvos rytas jau ankščiau paskelbė,kad rengia gražiausios išleistuvių suknelės rinkimus.Tai tuo ruožtu aš ir išrinkau man labiausiai patikusias.Spręsti jums.


and my favorite one

Knyga kuri užkliuvo knygine


Vyras su dviem kiaušiais.Part 2


Realiai,tai čia būtų šaunus kavinės interjeras




Ir žinot ką...Aš pasiilgau Klaipėdos.Aš.Vytautas Butkus.Pasiilgau Klaipėdos.
Aš taip senai joje normaliai buvau...Dar tais laikais,kai ėjau į istorijos papildomą.Man tokia nostalgija tam centrui,senamiesčiui...Noriu,noriu,noriu,noriu,nooooriu.Tie ankstyvi šštadienio rytai,tas kavos puodukas,tie keli praeiviai gatvėje,ta skaisti saulė...
Bet nėra kaip ir kada.



Atsigauk,Butkau.Vilnius prieš akis...

Vis tiek link Klaipėdos traukia pabūt.Gal ir gyvent norėtųsi ten man.
O šiaip tai artėja Jūros šventė.
Reiks apsilankyti.
Būk sveikas,gerųjų vėjų mieste...


Toliau
Jeigu kas domitės fotografija,ar prijaučiat gražioms nuotraukoms,tai užsukit ČIA
Nors ir fotografė iš Rusijos,bet nuotraukos nuostabios.Negaliu atsižiūrėti.Ką galiu pasakyti,kad kiek esu ieškojęs visokių fotografų,tai Lietuvoje ar bent vakarų Lietuvoje nieko panašaus nesu matęs...Visi pas mus ''užuolaidiniai'. Pažiūrėkit pirmą albumo,apie vestuves.Pats tokių foto norėčiau.

Na,kad jau pradėjom su rusiška gaida,tai ta proga ir mano mėgstama rusiška daina


Priedainis mane sužavėjo

''Мама! мы все стареем, но слышишь, музыка звучит бодрее,
Наша музыка звучит бодрее.
Я знаю, мама, что мы стареем, но слышишь, музыка звучит бодрее
Наша музыка звучит бодрее.


Mama! Mes visi senstam, bet paklausyk, muzika skamba linksmiau,
Mūsų muzika skamba linksmiau,
Aš žinau, mama, kad mes senstam, bet paklausyk, muzika skamba linksmiau,
Mūsų muzika skamba linksmiau.''

Tai va,mama...Mes irgi senstam...




Tiesiog įdomus straipsnis apie vieną emigrantę,kuri šoks Olimpiados atidaryme.



Call your girlfriend, it's time you had the talk 
Give your reasons, say it's not her fault  
But you just met somebody new

Geriausia vakar dienos dalykas.Sutikau draugą.Gera draugą.Bet su juo mažai bendrauju ir laiko praleidžiu mažai.pasikalbėjom.Pasiskundžiau,kad atsibodo kapoti malkas.Tai pats pasisiūlė,kelis kartu pakartojo,kad labai nori ir,kad labai supyks,jeigu kitą kart nepasikviesiu.Na..ar aš atsisakyčiau tokios paslaugumo?
Ir šiaip,labai keista iš šio žmogaus.

Uj...ir dar vienas geras dalykas.Lauke karšta.Lauke beprotiškai karšta.Kartą pavėsyje mačiau +29C...o,kad taip dažniau būtų,bet sako,kad ši savaitė tokia paskutinė...

O šiaip,jeigu atlaikėt viską,tai valio.
Kviečiu jus pasisvečiuoti mano galva vienam geriausiu ir sarkastiškiausių blogų Lietuvos žemelėje.
Skaitau ir galvoju...iš kur pas žmogų tokia ironijos gaidelė...
http://apsikabinkim.blogas.lt/

p.s.Kaip gera atsibudus pamatyti +27,8C

p.s.s.Vakar, prieš nueinant miegoti netyčia pamačiau,kad A.Mamontovas skelbia konkursą laimėti bilietus į Galapagus.Realiai,tai net nesvajojau ten važiuoti,bet sudalyvavau ir nuėjau miegoti.O reikėjo pristatyti save.Atsikėlus ryte pamačiau,kad esu antroje vietoje pagal like'us ir,kad visi nuo nepažįstamų žmonių.Laaaabai faina.Taigi,pakilo azartas ir paprašiau keleots pažįstamų,kad palaikintų...Gal vdrug laimėsiu,tai tada nusimato geras savaitgalis...


Ir sena,gera tiesa


Tris dienas buvau namie,kapojau malkas,šildžiausi saulutėje.Viskas ore,niekas manęs nekrutino.
Šiandien...tik išvažiuok į miestą,įsipilk kuro už 50lt,tai visi pradės skambinti su savo reikalais,pagalbos šauksmais...Taip ir pravažinėjau tą kurą,nieko gero ir doro nenuveikiau.Oras geras,diena velniop.Jau geriau kieme gulėčiau ant pievelės kaip vakar...


Bet.Bet vakaras geras.Mano tėvu antra profesija yra piršliai.Kadangi dabar ruošiamasi vestuvėms,tai ir aš padedu.Nesvarbu ką padėjau,bet teko pakalbėt su jaunosios mama ir labai fainą dalyką papasakojo man.
Praeitą naktį.Tai yra iš trečiadienį į ketvirtadienį.Kai naktį buvo labai šiltą ir rytas buvo nuostabus.Tai va,sakė,kad niekaip neišėjo visą naktį užmigt,tai atsikėlusi 5 ryto atsidarė garažą ir sėdo ant dviračio.Ir ryte apvažiavo Gargždus ir jų apylinkes.
Man tai nuostabus dalykas,aš pats labai norėčiau taip kada nors padaryti.Nuostabu.Tiesiog nuostabu.


Po to nulėkiau pas močiutę,kadangi ji Ona,o šiandiena Oninės,tai prisivalgiau už visą nevalgytą dieną...

O vakare...Vakare ta nežinia,tie nuostabūs raudoni vakarai,tas nuostabus oras.O namuose ta vestuvinė betvarkė.Kuri,kad ir sunki,bet man patinka.Ne visiems eina ją pajust.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą