2012 m. liepos 23 d., pirmadienis

Maskva netiki ašaromis,Maskva tiki meile

Šituo šmotu norėčiau pasidalinti su jumis.Man jis toks massive.




Toliau,kad ir sutvarkytas kompas,kad ir daug prie jo prasėdėjau,bet sugebėjau sukapoti tiek malkų,kiek gyvenime nesu sukapojęs.Ir tuom labai džiaugiuosi.Kapojau kol buvo ką kapoti.T.y. kiek supjauta.Bet vis tiek atrodo,kad jos niekada,niekada nesibaigs...Na,bet auginu skūra šeimos vyro pareigoms(cha)


Kadangi jau penktadienis čia pat,tai ta proga ieškomės buto Vilniuje.Čia viska aišku,kad gyvensim senam,sovietinės statybos bute,su mėlynom kriauklėm nuo kurių norisi vemti...Jau po truputi susitaikau su tuo.Pasidalinsiu aš su jumis vienu labai linksmu butu...Toks jausmas,kad čigonų taboras čia.Geriausias bajeris,kad virtuvėje stovi dušas,tai kažin kur tualetas?Svetainėje?Vienas šika,kitas valgyt daro...Labai tinka šita linksma,studentiška daina...


 Jergutėliau...kaip savaitės pradžia,taip nusivarau kaip šuva.Morališkai užmušė mane tos malkos.Tad šiandiena buvo televizijos diena.O pirmadienio vakarą rodo visai įdomius dalykus.Pirmiausia pradėjau nuo Vedęs ir turi vaikų.Tiesiog fantastiškas serialas.Tiek metų rodo,bet vis tiek įdomu ir neatsibosta.Tikrai,tikrai žinau,kad man vasara be to serialo ne vasara.Nes jau kokie penki metai visada iš naujo pradeda rodyti šį serialą per TV6.Toliau netyčiom įsijungiu TV1 ir ten pradėjo rodyti vieną nuostabiausių filmų-,,Maskva netiki ašaromis''. Jeigu kada turėsit progą,tai pažiūrėkit.Toks parodytas socialinis persilaužimas visuomenėje,kai moteris siekai karjeros ir gauna didesnį atlyginimą už vyrus,bet vis tiek nėra laiminga,nes neturi jokio vyro šalia.Po to mintyse pagalvojau,kad studijų laikais neturėsiu televizoriaus,tai reiks kokius serialus online žiūrėti,tik nežinau kokius.Ir tik pyst rodo 4400,užsikabliavau,tai žiūrėsiu nuo rudens.Na ką,žiūrim toliau,o ten senai matytas,bet pamėgtas Babilonas.Jį irgi būtinai reiks pažiūrėti nuo rudens,jeigu tik iškęsiu,nes kažkaip kai anglų kurtas,tai įdomesnis,nei amerikiečių.Ir ką...nuo 8 vakaro iki 1 nakties prie tv.You go,bro...Užteks visai vasarai manau.

Šiap,įdomus video.Savaitgalį  vykusiose F-1 varžybose buvo pasiektas rekordas.Per 2,4sekundės buvo pakeisti bolido ratai....Neįtikėtina...


Toliau.Norėčiau pasidžiaugti iškovotu penktu iš eilės čempionatu mūsų U20 krepšinio rinktinę.
Vyrai gimė 1992,o 1992 metais mūsų bronzinė komanda Barselonos olimpiadoje parvežė pirmą medalį naujai gimusios Lietuvos valstybės krepšinio istorijoje.Turbūt 1992 metai yra išties laimingi Lietuvos krepšinio istorijai.Tad jeigu ta rinktinė buvo bronzinė,tai gal ši bus auksinė?
Aš manau,kad mūsų rinktinei jau nebe daug beliko ir jau viskas,metas ją keisti jaunais,naujais žaidėjais.Kurie penkis metus iš eilė rodo,kad turi labai didelį  potencialą.Aš manau,kad mūsų karta dar pamatys ne viena medalį...
O štai filmas,kurio labai laukiu.Apie tą svajonių,1992 metų Barselonos olimpiados rinktinę...Man,kaip prijaučiančiam istorijai ir Lietuvai, tai žiauriai įdomi tokia medžiaga.


 Šiandiena niekur nevažiavau,bet mano mašina sugebėjo internete,be mano įsikišimo,kažkam net du kartus užkliūti.Realiai tai nusispjoviau ir tiesiog išmečiau tą žmogų iš draugų.Aš ir taip neįsivaizduoju kaip tokie/tokios pas mane tarp draugų patenka.Patys pakviečia,patys rodo visokius šūdus,patys kitiems aiškina ir nori būt FB pažibos...Noriu,kad visi emigruotu tokie.Šiaip tai užgavo mane,nes valkatos ir šavalkos nelabai supranta žmonės kiek ten litų ,laiko ir idėjų paaukota.Bet po to prisimenu,kad čia Gargždai,čia kaimas.Čia valdo žemas mentalitetas ir siauresnis už siaurą požiūris.O tokių ir nepamokysi,nes jie galvoja esa pasaulio bamba....Bamba tu,galvą išsiplauk ir svorio numesk pirma.Kalbu taip,nes vienas iš jų buvo mergina.
Bet jau nebedaug beliko,nebematysiu to šūdo aplink save.Jeigu ir gausiu Vilniuje į galvą,tai tikrai žinau,kad ne už savo BMW.Ten jeigu gauni,tai todėl,kad nepatinki ir vsio,niekas nesismulkina,kad tu vairuoji bmw,kad turi nokia telefoną ar dar kokią nesąmonę...
Kaip reikia užsiauginti tą skūra,kur būtų ph ką kiti kalba,kurie apie tam tikrus dalykus neturi jokio supratimo,o šneka lyg viską žinodamas.Mane siutas ima dėl tokių žmonių.
Ir šiaip,po truputi suprantu,kad į internetą negalima dėti jokių dalykų kurie tau kažkiek patinka ar yra brangūs,nes ant tavęs visi pils šūda pačiu netikėčiausiu metu ir tai bus dažnai.Net per dažnai.Netgi arti esantys pažįstami...
O šiaip,jeigu ne tas pats viešumas internete,tai nebūčiau sutikęs keletas įdomių ir mane palaikančių žmonių,kurie turi supratimą ''kas ir kaip'' ir nemalą šūdo.Va dėl to buvo verta manau.


Įdomus straipsni apie rašyseną
Turbūt dauguma žinot,kad mano raštas baisus ir aš jo viešam gyvenime nelabai noriu rodyt,nes šiek tiek gėdijuosi.Norėčiau turėti tokį gražų raštą kaip mano senelis,tetis ar mama,bet man nelemta...O apie rašyseną galima daug ką pasakyti apie žmogų.Kažkaip normalu manyti,kad jeigu negražus raštas,tai ir žmogus bus negeras,blogas ir t.t.Ir visai apie save taip galvojau,bet paskaičius straipsnį,tai pagalvojau,kad dar ne viskas prarasta,nes prisitaikiau pagal raštą šias savybes(nebūtinai viskas atitinka): ,,Daug vietos užimančio rašto savininkai lengvai randa bendrą kalbą su skirtingais žmonėmis ir paprastai turi daug draugų.Kampuotos raidės būdingos egoistiškiems žmonėms.Platus raštas būdingas aktyviems, smalsiems, linksmiems žmonėms. Sunkiai įskaitomas raštas liudija energiją, nerūpestingumą, taip pat nervingumą.Pesimisto rašysenoje eilutės nuo pradžios iki galo leidžiasi žemyn.''
Mano galva,tai man visai tinka.



Ir turbūt svarbiausia blogo įrašo vieta.Tiesiog išjunkit visą muziką ir įsijunkit šitą grojaraštį.Nuostabi grupė ir taip neprailgsta klausyti...
Mėnesio atradimas.

p.s.Sekmadienį atvažiuoja Maskva

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą