2012 m. liepos 13 d., penktadienis

Savaitė po



Grįžau,vėl įsisukau į gyvenimo ratą.
Rodos šią savaitę nieko nepadariau,bet visą laiką kažką veikiau.

Antradienį tėtis iš darbo parvažiavo su Lada(žyguliu)
Labai užsimaniau ir visai sugalvojau kaip aš jį galėčiau įsigyti netolimoje ateityje...Bet apie tai kitą kartą...






 Tą patį vakarą apturėjau gerą vakarą su savo nuostabiausiom pažįstamom merginom pasaulyje.išties faina buvo,norėtųsi dažniau taip,bet.


Aš sakiau,kad šią vasarą nevažiuosiu į Vilnių,nekalbant apie Dainų šventę.Bet jau buvau porą sykių.Ir dabar gavau du pasiūlymus lėkti.Ir žinau,kad neužilgo dar bus du pasiūlymai.Bet aš nenoriu į Vilnių.Aš pradedu jausit jam alergija.
Bet svaigstu kaip noriu pabėgti.


 Trečiadienį buvo labai karštą tad avakare nulėkėm į Palangą,nusimaudėm.Buvo uber kūl eiti per basnakę,kai lyja ir kartu saulė šviečia.Įdomu ir keista.
Pamačiau vieną gražų dalyką Palangoje,kažkaip nebuvau apie tai pagalvojęs.
Kada nors ten tave nusivešiu.

O ketvirtadienį aš kaip nesavas.Žinau,kad ryt išleistuvės.Ir ne dėl jų man blogai.Aš išvis jau esu susitaikęs su mintimi,kad viskas baigėsi ir man tos išleistuvės nė motais.Gali man paštu atsiųsti tą atestatą ir man rami galva.O dar visokie draugų sveikintojai...fuj,alie draugai kurių jei nebepamatys daugiau gyvenime.O aš žinau,kad pas mane bus artimi žmonės ir jie mane pasveikins nuoširdžiai.O kiti...kitiems aš nė motais.Prisimena kai bėda.

Realiai tyngiu rytoj apsimetinėi,kad man čia patinka ir man viskas gerai.
Nenoriu aš nieko matyti akyse.jeigu man dar duos žodį pasakyt ir pradės klibint ''butkau,butkau'',tai aš juos visus pasiųsiu ant trijų raidžių.
Leiskit man gyventi,leiskit man pailsėti,leiskite man susitvarkyti gyvenimą.Leiskit man mylėti ir būti mylimam čia ir dabar,o ne kažkada ir tada.


 JEI NEBŪTŲ

Jei nebūtų šitų medžių,
kurgi naktys pasislėptų?
Jei nebūtų šitų upių,
kurgi debesys miegotų?
Jei nebūtų šitų pievų,
kurgi basas vaikštinėtum?
Jei nebūtų šito vėjo,
kuo gi baltiniai kvepėtų?
Jei nebūtų šitų paukščių,
ko gi lauktume per žiemą?
Jei nebūtų šitų gryčių,
kurgi moterys mylėtų?
Jei nebūtų šito krašto,
kurgi mums reikėtų mirt?


Dar apie Dainų šventę...Kad jeigu įstosiu kur nors,tai būtinai užsirašysiu į kokį šokių kolektyvą,kad galėčiau dalyvauti pasaulio lietuvių dainų šventėje,o po to.Po to visko taip nepalikti ir kaip nors įsisukti į organizatorių gretas...nors savanoriu.



Ir tiesa sakant...galvoju nebevažiuoti į Karklę...ne dėl pinigų,o dėl to,kad noro nėra.



man nesvarbu,kad šiandiena išleistuvės,kad mes baigėm mokyklą,kad šiandiena gausim atestatus.man išvis nesvarbi ši diena mano gyvenimo kelyje,tik sakyk,širdele,kur jaunystė mana?




O ryte radau naujus marškinius,,apsikirpau,išsilyginau kelnes ir nuotaika pakilo...

Viskas.
Einu į išleistuves.
Dabar tai jau tikrai viskas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą