2012 m. liepos 22 d., sekmadienis

Svajonės ir t.t.

 Dievus kuria pasiklydę žmonės.Palaikau mintį,kad reikia tikėti į žemę,dangų,saulė,vandenį...
Dar viena tema kuria kada nors parašysiu ilgą tekstą.

Tai ką buvau 1000km trasoje...
Visai gera atmosfera.Geras oras.Variklių griausmas.Tai  yra tai ko man reikia.
Aišku...Ta lietuviško kaimo fauna mane morališkai užmušė.Bet kur jos nerasi a?Tiek to,juk pats iš kaimo.Gal ir aš kažkam juokingai atrodau.

Nefotografavau tų lakstančių mašinų.Vis tiek nieko gero iš tų foto.Fotografavau tai,kas man patiko aplink trasą.





Svarbiausia.
Jo didenybė Porsche.




Nuostabūs tie automobiliai Porsche...Nuostabūs...Ir žmonos nereikia.

O dar vieni mano favoritai.Tai sportiniai Žiguliai.


Šeštadienio vakaras

Na ir ką, trumpa blogo apžvalga.
Penktadienį papostonau rašliavą apie merginų ir vaikinų santykius.
Ir ką...Per tą dieną į mano blogą buvo užeita 854 kartus.
O pati rašliava jau perskaityta 311 kartų.
Tai ne tik pirmoji rašliava kirtųsi 200 perskaitymų liniją,bet ir pirmoji kirtųsi 300...
Reikės papildymą iš visų minčių parašyti....

Keletą turių straipsnių,kurie turi virš 100 perskaitymų.
Išvis..šis mėnuo bus laimėtojas,nes jau greit bus 4000 peržiūrų...

Visai įdomios diskusijos pavirė ir FB ir čia pat,po straipsniu....Labai įdomu kas komentavo ten.
Dar kažkas užmetė tokią mintį,kad gal vieną dieną tapčiau populiariu blogeriu...Pakankamai ir dabar užtenka,kad per dieną vidutiniškai užsukama 70-150 kartų.
Bet visai būtų faina rašyti plačiai liaudžiai.Tada ir temos būtų rimtesnės.
Turiu mintį kaip čiut,čiut būtų galima pareklamuoti šį blogą,bet yra bėda.Bėda kodėl jis niekada neišplauks į plačius vandenis.Ogi todėl,kad šis blogas nėra ant lietuviškos svetainės kaip blogas.lt. Va ten gali prasimušti.Ir jau audžiu mintį rudenį persikelti ten.Manau,kad turėsiu du.Ir šitą ir lietuvišką.




Dar kas...Kad užsivedžiau dabar sėdėti chatroulletėj....Ir visai nebijau vienas būt.Juk populiaru būt su kokiu draugu,nes kitaip nedrasu...O dabar tai visai irgi fun.Netaip,bet vistiek...Šiaip,įdomu visokių žmogelių prisižiūrėti...



Vakare buvau Gargždų feste.Palaikau tokią mintį daryt tokius renginius Gargžduose.Pirmas daviau litus.Jau prasidėjo vakar,bet atlėkiau tik į pirmą dieną.Manau,kad jums, kas skaitote ir nebuvote,tai būtų patikę.Ta keista šiuolaikinė muzika,jauni žmonės,pakankamai gera atmosfera.Čia tai kas plika akimi matoma,jeigu nesigilini giliau.
Kadangi aš eilinį syki vairavau ir negėriau,o draugų neturiu,tik pažįstamų.Tai blaškiausi nuo vieno kampo prie kito,kol atsistojęs netoli centro pradėjau į viską žiūrėti iš šono.
Stoviu.Žvalgausi.Vienam kampe kepa šašlykai.Kitam šildosi prie laužo.Visur buteliai.Kažkas kažkur pučia.Ta muzika.Aš jos neklausau gyvenime,bet ji mane taip traukia dar ir dar toliau jos klausytis.Aplink sceną visi reivuoja.
Aš blaivas ir nieko nepkertu.Nenorėčiau dabar būti neblaivas.Čia ne mano žmonės.Aš čia jaučiuosi nesavas.Aš,kad ir kiek keikiau tas varžybas kur dirbau,bet ten savas jaučiausi.Motorų griausmas man yra mielesnis už reivo judesius.Aš prieš tuos žmones visiškai nieko neturiu,jie juk nekalti,kad aš jaučiuosi nesavas.Tiesiog jie man visi tokie atrodė vienodi.O dalis tokių netikrų,lyg už mane dar geriau žinantys kaip reikia gyventi.Kiekvienas turim rasti savo hobį,kur jaučiamės savi.
Apie darbą nekalbu.Preitą savaitę buvau pagalvojęs,kad turbūt 90proc. bus taip,kad dirbsiu nemėgiamą darbą...
Tad pabuvęs pusvalandį apsisukau ir išėjau.Įsėdau į automobilį ir žinot ką įsijungiau?Hiperbolę.






Sekmadienio vakaras

Šiandiena iškrovos diena nuo kompo.
Ryte dingo elektra,po to nebeįsijungė kopmas.Išvežiau tvarkyti.Tuo tarpu nupjoviau žolę,sukapojau dienos malkų normą,aplankiau močiutę,vieną seną draugą ir sutepiau pyragą.Kompas sutvarkytas ir aš vėl čia.
Labai daug galima nuveikti kai šviečia saulė ir neturi kompo.Ir tai labai gerai.
Mano močiutė kieta.jai 84 metai,bet ji šį savaitgalį aplankė Vilnių ir ten gyvenančius giminaičius.

Na,o dabar sėdžiu.Ant stalo lentelė,papjaustyta duona,sūris,agurkai,mėsytė...Vat čia gyvenimas galiu pasakyti.o ne niūchint kur kampe.


Karklė.Liko ar tik ne 250 bilietų su nuolaida.O aš bilieto neturiu ir neturėsiu.
Nes pažiūrėjau,kad likau ant ledo,vienas.Eilinį syki.Visi kas lėkė su manim praeitais metais,kurie aiškino kokia mes super chebra ir lėksim vėl,tai dabar jau nebevieni ir išties draugai pamiršti.Draugų nebėra.Senai jau nebėra.Niekas neorganizuoja,niekas nekviečia,tik pasiskolina tavo kortelę,kad galėtų tą bilietą su nuolaida nusipirkt kartu su savo drauge...Man negaila.Imkit,tik po to neklauskit ko aš nenuotaikoje.




Ir šiaip.Jau penktadienį.Jau penktadienį.Jau penktadienį bus viskas aišku.
Kas tau aišku?...aš dar nesuprantu,kad mokyklą baigiau.


Kažkodėl netyčia įsijungiau paskaityti Vasario 14 dienos įrašą.Rodos buvo viskas taip nesenai,rodos jau turėjau aštuoniolika,bet rašiau viską kaip mažas,mažas vaikas.Be jokios patirties...Ech,kvaileli tu,kvaileli..


O ir šiaip.Aš slidinėju,nes aš mėgstu slidinėti.
Ir su manim kartais mėgsta paslidinėti.Eilinį syki-žiūrėsim kas bus.
O dabar kažkas Šveicarijoje.Aš irgi ten noriu.
Nes praeina valandos,dienos,savaitės...Ir negali būt viskas taip paprasta.


 p.s.Mane užknisa žmonės kurių gyvenimo moto ''švęsk kol jaunas''.Tai taip išeina,kad jų gyvenimo esmė yra tik švęsti?



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą