2012 m. rugpjūčio 10 d., penktadienis

Bet aš gerai laikausi,taip?Bet tikrai gerai,pripažink.


''Ten, kur vien be garso švyti horizontas, kur spindi žvaigždė vandens sklidiname pėdsake, kur moteris palenkia galvą, o šlapi plaukų galiukai glamonėja veidą. Nesibaigianti pokario naktis.''



Hm,ketvirtadienį po turbūt dviejų mėnesių pertraukos išsivaliau mašiną kaip žmogus,kad ir blogas oras,bet nusiploviau ir iškart ant dūšios geriau.

Naujos elektrinės,šildomos sėdynės




O po piet teko panyčkas vežt į Sattą.Visai pasirašau tokiam dalykui,buvo įdomu pamatyti kur ten viskas vyksta.Aišku ir pati kelionė neapsėjo be kuriozų,bet čia tik tarp mūsų.
Aš nepiktybiškai,o kaip tik pagiriančiai ir labai pavydžiai sakau.Iš kur pas žmones tiek jėgų(ir pinigų),jeigu vieną savaitgalį Galapagai,kitą Satta,o kitą gal ir Karklė...Aš tiksliai žinau,kad po Karklės man savaitės reiks,kad atsigaučiau,nieko nenorėsiu matyt akyse,būsiu jau tikrai atsibuvęs su žmonėm iki gyvo kaulo...
Pagarba,kad galit taip švęst jaunystę.

O vakarė su Linu nulėkėm į Macą,po jo...Po jo nusipirkau Karklės BILIETĄ ir dabar esu ramus.Viskas,aš ten važiuoju.Viskas jau suderinta.

Mano galva čia bus pats geriausias Karklės stage'as.Čia ir bus vėl praleista didžioji laiko dalis.



Aš jau matau.Aš matau kaip aš,Vytautas Butkus,išeinu iš savęs kai Jovani groja šitą dainą



Po visų šitų dalykų lėkėm į Klaipėdos BMW meet'ą.Nieko gero palyginus,skaičiuojant su mano mašina,tai buvo trys vertos dėmesio.

Mano ir šalia ledinis simioras

Na,o šiandiena kas įdomiausio įvyko,tai,kad sėdžiu 9h vakaro prie kompo ir skambutis su prašymu nuvežt į Sattą.
O ko man nenuvežt?Sėdam ir važiuojam.Ir ką,visai nesigailiu.Linksmai pakalbėjom,bet kas įdomiausia,tai,kad pamačiau naktį kaip ten viskas aplink Sattą vyksta.Aš dar to gyvenime nesu matęs realiai.Karklėj to tikrai nebuvo.
Aš viduj nebuvau,bet visas veiksmas už tvoros,kur stovėjau aš atrodė,kaip per filmą Project X.Truko,kad kas nors iš kur nors pradėtų leist ugnį...vou...


photozzz
šikynė
gracinga ir didinga
Lietuvos baseinai...




Kaunas persekioja


Ir šitą video turi pamatyti visi,kurie didžiuojasi esantys Lietuvos piliečiais.
Perrašyta istorija.Jasikevičius auksiniai laikai.
Nors ir žinau pabaigą,bet vis tiek šiurpuliukai eina žiūrint ir rodos,kad gali kažkas pasikeist.



 


2 komentarai:

  1. Aš ne į temą, bet dabar taip pagalvojau, jog visus tavo įrašus esu perskaičius. Nuo pačio pirmojo iki šito. Geras... :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai,kad geras :D Visus 165 įrašus :D Tikiuosi,kad ir toliau skaitysi :]]]

    AtsakytiPanaikinti