2012 m. rugpjūčio 26 d., sekmadienis

My only friend through teenage nights

Nežinau,nežinau,nežinau.
Nežinau kaip reikia šitų dviejų dainų man atklausyt.Skamba ir skamba jos man visą savaitgalį,o dar žodžiai.

Pirma
Tas ritmas taip mane verčia judėt.O tie žodžiai taip toli nuneša kažkur,kad nežinai kur dėtis...Visu garsu.Ypač tie bytai nuo 5.37

Kažkada čia buvo lijo gimtadienis.Pažiūrėjau foto.Nu faina.Visi tokie gražūs.Norėčiau ir aš būt gražus.Bet tai visiškai ne man.Ar dėl to esu blogesnis už jus?



O šiandiena ir vakar rašau laiškus žmonėms su kuriais norisi civilizuotai atsisveikint,bet nesam tokie draugai,kad važiuočiau pas juos ir normaliai paspaudęs ranką pasakyčiau viso gero....Parašiau 8,o dar liko 4.
3 ypač sunkiai rašysi,jau matau...

O ryt bus maratonas atsisveikinimo po draugus ir giminaičius,vis tiek turės būt įdomu.Ir gaila.
Jau šiandiena gavau keletą atsakymų į laiškus ir visi tokie šilti ir gražūs,pilną gražių palinkėjimų ir man taip širdyje iškart gera pasidaro...uch






O vakar buvo paskutinis pasisėdėjimas su šeima savaitgalį...Negaliu patikėt,kad čia liko tik dvi dienos ir viso gero...


O ar matėt koks gražus šiandien buvo vakaras?Tas rūkas ir ta besileidžianti saulė...Nors prie žaizdos dėk kaip gražu...

Truputis apie mašinas.
Žinot kas yra Lada,žygulis?ane?
Tai va,yra viena puslapis kur gali susikurt savo Ladą.
Labai smagu ir įdomu pažaist,patariu ir merginom,nes lengva naudotis ir puošiama lyg kokią barbę...



Ir šiandi netyčia aptikau tokią organizaciją StomHam,tai jeigu kam patinka tiesios ieškokojimas,Rusija ir muštynės,tai visai smagu pažiūrėt.

Ir ką dar...Kad pergyvenau,kad neturėsiu ką veikt nuo trečiadienio iki pirmadienio ir prisiminiau,kad čia taigi Vilnius,čia veiksmo buvo,yra ir bus tikrai.
Taigi ateinantį savaitgalį bus Sostinės dienos.Paskutinį syk buvau prieš 5 metus.
Pažiūrėjau renginius,tai matau,kad bus neblogų.Ypač naktinis kinas po atviru dangumi.






Ir prieš porą dienų prisiminiau tokį linksmą blog'o įrašą.
Jis ne mano,o iš kito blogo.
Visos autorinės teisės priklauso http://apsikabinkim.blogas.lt/

Tiesiog artėjančios Rugsėjo pirmosios proga labai tinkantis.Ypač mums.
Gero skaitymo.

Aj,tiesa
Štai ir antroji daina kuri non stop groja



KAIP ELGTIS? …prisistatinėjant…
Štai atėjo rugsėjo pirmoji. Visi sėdi gražūs, pasipuošę ir bla bla, šakar makar. Į klasę įėjo dėstytojas, pasakė daug nereikalingo šlamšto ir tada ištarė baisiausią frazę kokią tik galima ištarti - “na, o dabar visi prisistatykime”… mano mintyse tokie dėstytojai iškart patampa pyderais. Jus kamuoja ta pati problema? Ne bėda, štai būdai kaip kažkas kažkur pievutėje:
* Keiskite savo sėdimąją vietą kas 5 min. Jeigu tai dėstytojas pastebės, apsimeskite, kad nepastebėjo.
* Kai ateis jūsų eilė, paklauskite ar čia ne seksualinio pažinimo paskaita ir sulaukę neigiamo atsakymo pasišalinkite iš klasės. Už durų pakeiskite savo plaukų sklastymą į kitą pusę ir eikite atgal apsimesdami kitu žmogumi. Jei vėl ateis jūsų eilė - procesą kartoti.
* Atėjus jūsų eilei prisistatykite žinomu žmogumi. Pvz - “sveiki, aš  Nikola Tesla, esu ne vietinis, atvažiavau iš Austrijos imperijos, mėgstu fiziką ir t.t..
* Kai bus netoli jūsų eilės, apsimeskite, kad jūsų tušinukas nukrito ant žemės. Palindę po suolu laukite paskaitos galo.
* Apsimeskite kurčiu arba užsieniečiu. Tik ne lenku.
* Apsimeskite neįgaliu, pvz su viena trumpesne koja (sėdint simuliuoti neįgalumą - sunkumas 9 balai). Automatiškai jūsų niekas nekalbins, nes visi žmonės žino, kad neįgalus = durnas.
* Atėjus jūsų eilei lėtai įkiškite ranką į kelnes ir ramiu balsu dairydamasis sakykite: “gerai, niekas nedarykite staigių judesių, šiandiena aš nenoriu teptis rankų”. Tada pasišalinkite iš klasės.
* Iš anksto žinokite, kad reikės prisistatinėti, todėl net neikite į paskaitą.
* Pradėkite pasakoti nuo pačios pradžios - kai žmogus sukūrė dievą, o tas vėliau pasaulį… Žiūrėkite kiek ilgai jūsų klausys.
* Pakartokite viską ką sakė prieš tai prisistatęs asmuo. Ypač jeigu jis kitos lyties.
* Kalbėkite dzūkiškai ar dar kokia nors velnio kalba. Greitai malkite nesuprantama kalba, kartkartėmis nusijuokdami iš savo istorijų.
* Atsistokite, pasakykite, kad ne į tą paskaitą pataikėte ir vėl atsisėskite. Tęskite paskaitą lyg niekur nieko.
* Vaizduokite kietą reperį. Bandykite viską papasakoti eiliuodami ir repuodami: “Aš Jonas, ne koks buljonas, esu iš Kauno, visi mane gaudo..” Baigę apsimeskite žiauriai kietu.
* Nueikite prie dėstytojo, padėkite jam ant stalo 10lt, pasakykite “manęs čia nėra”, mirktelėkite ir sėskite atgal į savo vietą.
* Apsimeskite, kad negalite atsistoti. Bandykite visaip stotis ir vis griūkite. Dėstytojui pasakius, kad galite kalbėti ir atsisėdus - piktai pažvelkite į jį su ašarom akyse ir tarkite: “aš nesu prastesnis už kitus”, tada toliau tęskite bandymo stotis procesą. Nuimkite laiką, kiek jūsų lauks - rekordas 17min 45sek.
* Aiškinkite savo nuomonę apie sportą, politiką ir religiją, nesutinkančius siųskite nachuj.
* Papasakokite Biliūno “Brisiaus galas” istoriją, šunį pakeisdami savimi.
* Perpasakokite vakar dienos rungtynių mačo eigą.
* Kiaulė.
* Baisiai nustebkite, kad žmonės, kurie jau vedę, turi darbus, vaikus ir namus turi kaip vaikigaliai stoviniuoti ir prisistatinėti. Paklauskite ar nereikia dar pasakyti eilėraščio. Sakykite, kad atėjote įgyti išsilavinimą, o ne susirasti draugų ir kad jum giliai px, ką kiti veikia gyvenime ir ko čia atėję siekia. Būkite labai piktas. Tada palikite nustebusią kasininkę ir pasišalinkite iš Maximos.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą