2012 m. rugpjūčio 13 d., pirmadienis

Įsivaizduok.




Londono olimpinių žaidynių uždarymas buvo tiesiog fantastiškas.Fantastiškas.
Atiduoda duoklė Queen'ams....Fredžiui svarbiausia...Ir The Beatles nariui Johnui Lenonui.
Buvo kažkas neapsakomo kai parodė Fredžio ir Johno veidus ekranuose.Neįkainojamas momentas.
Graušiu save ilgai,kad nebuvau ten.O juk galimybės visos yra,tik protelio nėra,kad ten taip šaunu.
Ir nežinia kada vėl bus taip nuostabu....Gal kai Paryžiuje vyks?

Visgi aš konservatorius širdy ir aš už senąsias vakarų civilizacijas.Nieko gero neparodys tas Rio 2016 metais...Vėl pusnuogės mergiotės su iš užpakalio styrančiom plunksnom.vau.


Šiandien su mama buvo Klaipėdoje,jau po truputi ruošia mane studijom.Apipirko alia.
Ką galiu pasakyt.Kad nusivylęs džinsų gamintojais.Blogai,labai blogai jeigu mados grįžta ir vėl bus madoje platūs džinsai.Brrr,net nupurtė.Per visą parduotuvę radau siauriausius džinsus,o ir taip jie buvo platesni už mano dabartinius dviem centimetrais...Baisu.


Ir šį vakarą grįžo mūsų sportininkai.Pagarba jiems dar syki.Ant valdžios aš nepykstu,bet pritariu,kad dabar galėtų ir daugiau dėmesio skirt kitoms sporto šakoms,ne vien krepšiniui.

Matot kokiom sąlygom reik treniruotis,kad galėtum laimėt sidabrą...Jevgenijaus sporto salė...




Ir dienos topas.
Jį turbūt supras tik vienas vienintelis šio blogo skaitytojas.
Bet nesvarbu,sau pačiam bus faina paklausyt ateityje.









Gūdžiais 1997-1998 metais,kai man buvo tik 5 metai,geri dėdės sugalvojo,kad reikia įamžinti Lietuviškos muzikos istoriją ateities kartoms.

Tai ką.Buvo išleista trilogija.Trys dalys ''Lietuviškos šokių muzikos istorijos''.
Dainos apima laikotarpį nuo 1990,t.y. nuo nepriklausomybės.Na,tai viso labo tik 8 metus.
Bet tas nesvarbu.Tas kasetes man buvo mama padovanojus.Tokiam mažam špingalietui kaip man.Gal jau tada buvo 1999metai.Nebepamenu tiksliai.
Esmė,kad žinau,kad tai buvo mano pirmas susipažinimas su šokiu muzika,lietuvišku repu,sel ir kt.
Nieko stebuklingo tose dainose nėra,bet dauguma man sukelia gerus prisiminimus iš vaikystės.Tie garsai,žodžiai,bytai.Grynai atsimenu kaip klausydavau sanatorijoje tų kasečių su Linu.Kaip eidavom į diskotekas ir grodavo tos dainos.Geri laikai buvo.Tokie pirmieji perėjimai nuo Telebimbam(čia kita istorija) prie rimtesnės muzikos.

Realiai,tai net negaiškit laiko,vis tiek nesuprasit tų dainų esmė,o tam savo draugui palinkėsiu gero klausymo.Ir svarbiausia neprarast entuziazmo išklausyt visas,nes kuo toliau,tuo įdomesnės dainos...

Taigi,pasėdėjau pusvalanduką ryte ir sudėjau tas dainas kurias radau.Iš viso 60 dainų,jutubėj įkeltos tik 45.
Tikiuosi kada rast tas kasetes.Visgi toks perliukas

Šokių muzikos istorija I dalis Mėgstamiausios dainos man: Pompa-Mama,Dancbergis-Mieli tautiečiai,Pompa-2mblas,Sel-Tu neišeik,XXL-Papartėlis,Sel-Titanas,XXL-Savaitėlė
Visos dainos čia
Siųstis

Šokių muzikos istorija II dalis Mėgstamiausio dainos man: RSA-Šok hip hop,XXL-Duok į snukį,Asta Pilypaitė-Aš jaučiu tave,Junior-Jausmai,Exem-Kursiai,XXL-Anūkai,Sel-Saulės miestas,Junior-Meilės jūroje

Šokių muzikos istorija III dalis Mėgstamiausios dainos man: Junior-Meilė ir ugnis,Belmondo-Ačiū mano meile,L+-Ar tu ją matei?,Exem-Afrika,Naktinės personos-Sukasi ratu,Neda-Godumas,Junior-Būkime kartu,Sel-sapnai,Mano-Ar žinai,Lukas ir V. Noreika - Laika,T4-Vasara,Lemon Joy-Karolis.

Labai gaila,bet niekur nėra rasti pilnos II ir III dalies.Trūksta 7 dainų.


Nesakysiu ''tikiuosi patiko'',nes tikiu,kad po pirmos dainos išjungėt,bet mes su Linu klausom juodam garaže ir prisimenam senus laikus.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą