2012 m. rugpjūčio 25 d., šeštadienis

Kiek liko laiko...


Taigi,nuo pat ankstyvo penktadienio ryto darbas...
Pagalba pergabenat motorolerį draugui,po to parduodant.
O po to ir vėl į darbelį.Šį kart lėkiau fotografuoti vienos diskusijos apie seimo rinkimus ir vietinę žiniasklaidą.
Tai žinokit senai bebuvau tokiose politinėse rietenose...Smagu,man patinka sužinot visokių įdomių dalykų iš protingų žmonių.Gail,kad Butkevičius negalėjo atvažiuoti dėl tam tikrų priežasčių.

 O vakare važiavom Kretingalėje į koncertą,grojo jaunieji gitaristai klasikinius kūrinius.Man patinka klasika,patinka simfoniniai orkestrai,bet su gitarom klasikiniai kūriniai skamba kinda shitty...
Buvo ne kažką tas dvi valandas praleist ten,bet vėlesnis pasisėdėjimas viską atpirko.Vėl su rajono valdžia prie vieno stalo,o stalas nukrautas geriausiom dešrom...Kaip žmogus pabuvau ir gavau sėkmės palinkėjimų iš valdžios vyrų.Liuks.Kada nors aš jumis pakeisiu,bet dabar tai man duoda stimulo kaip nors tapti karjeristu...

Štai kokioje gražioje Kretingalės bažnyčioje vyko koncertas.o koks Kretingalės slėnis gražus...Būtinai nuvažiuokit kitą met vasarą..


šios savaitės hitas
tik klausykit 720p




O šiaip,ar pastebėjot kokia šilta naktis buvo iš Penktadienio į Šeštadienį?
Net nustebau.Tikėjaus,kad nebebus tokių šiais metais.
O tiesa sakant nuo pat vasaros pradžios dar mano langas nebuvo uždarytas.Visas,visas,visas naktis miegojau su iki galo atidarytu langu.Nesvarbu ar +20 lauke,ar tik +10.Ar vėjai ir audros,ar ramus vasros brizas...Visos,visos naktys su atidarytu langu.Ir taip bus iki tol kol išvažiuosiu.
Aš nežinau kaip,bet nejaučiu jokio diskomforto ir man nėra šalta.Gaivu ir gera.


Pradėjau žiūrėti nuotraukas iš telefono ir žiūriu gerų yra...Dar nuo žiemos

Saldžiai miega mano katinas...
Like a boss...
Pavasarį rasti pusryčiai...
Žuvelė ruošias Velykoms...
Kai osom mano BMW atrodĖ...
Su Džiaugiene už parankės...
Gražus paveikslas,pažiūrėkit kas dviračio bagažinėj...
Gargždų bažnyčia ankstyvą vasarą...
Čill vakaras prie karjerų...
Vilniaus mėnulis išėjus iš klubo...
Ežiukas tarp Liepos 31 ir Rugpjūčio 1...


Ir kai pažiūri,tai žinok visai neblogi metai buvo...



p.s.Šiais metais labai geras derlius...Ypač svogūnų ir agurkų.

Aš tai miegu gerai.Gal dėl to,kad į parą po 6h miegu.







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą