2012 m. rugpjūčio 14 d., antradienis

Leiski sapnuot.



Šiandiena teko anksti keltis,tad atsilikus darbus pažiūrėjau TV,rodė kažkokią laidą per rusų kanalą.Apie meilės gelbėjimą.Ir ten apie tokia merginas ir jų meiles rodė,tai jos buvo paprastos merginos,gyvenančios paprastuose butuose.Bet buvo kažkuo tai labai,labai traukiančios akį.Nežinau kuom.Veido bruožai malonūs.
Reikės kada susipažint su kokia grynakrauje rusaite...


Šiandiena vakare lėkėm pas kūmos.Grįžo iš kelionės,iš Austrijos.Iš kalnų,tokių pat kur aš mačiau Šveicarijoje.Ir iškart tik geriausi prisiminimai.Kada nors aprašysiu,nes labai,labai norisi prisimint ;]
Dar iki dabar netikiu,kad aš buvau Šveicarijoje.

O vakare parvežiau giminaičius namo,truputi už jų namų sustojau,norėjau dainą gerą susirast grįžimui atgal.
Ir ką manot,kažkoks vyras pasiprašė,kad paveščiau iki centro.Aj,normalus vyras,kodėl ne.Važiuojam,įsikalbėjom.Pasirodo pardavė šiandiena motociklą,kuria savo verslą.Paprastas toks.Nieko blogo,reik žmonėm padėt.Prižadėjo padėt kai galės.

Jūs gal ir nebūtumėt pavežę,bet jaučiu kažkokią pareigą padėt lietuviams.




Ted Mosby.
Kur tu,aš jau noriu greičiau naujų serijų :(((




Tokią ir aš turėsiu






na,bet jaučiu,kad karklėje bus saulutė :]




very,very,very sad story



Ir turbūt šios dienos foto lobis.
nuostabi foto.

FiDi 1983





Dienos topas,kad neatsispyriau tiems ask.fm klausimams ir pats padariau.
Realiai,tai tikėjau prieštaringos reakcijos,varymo,bet visi klausimai pakolkas normalūs ir linksmi.
Medalis tam,kas paklausė apie grupinį...
http://ask.fm/ButkusVytautas



p.s.reikia.reikia.reikia.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą