2012 m. rugpjūčio 16 d., ketvirtadienis

Ne rūkas - tai gervės miega, ne vėjas - tai žemė alsuoja



Vakar kapodamas malkas pagalvojau,kad mano gyvenimas lyg malkų krūva.Kiekviena diena,kaip ir malkos vis kitokia.Viena malka sunki kaip sunkios dienos,kita lengva kaip lengvos dienos.Vienos skaldosi lengvai,tai kaip nepastebimos dienos,kitos skaldosi sunkiai,tai kaip įsimintinesnės dienos.Vienos malkos turi savotišką pipirų kvapą kada jas perskeli,tai kaip šarmingos dienos,kurios suteikia gyvenimui spalvų.Kitos malkos išpuvusiu vidumi,kaip tos dienos,kuriu nenorim prisimint ir paliest.
Man pradeda patikti malkos.Tas kapojimas ir mintys kapojant.Visą šią naktį galvojau,kad kaip noriu eiti kapoti malkų,o ne į tą Karklę važiuoti.Ir dabar taip apėjau kiemą,apžiūrėjau tas malkas,saulė šviečia,gera muzika fone,tik ir kviečia tos malkos pakapot..

Bet vakar mes linksmai kapojom su seneliu tas malkas.Jam 80 metų,bet jis lovoje neguli,kapoja malkas po 6-7 valandas ramiai.Kažin ar mes tokie būsim tokio amžiaus.

Alia Karklei apsikirpau,bet dabar sėdžiu ir nežinau.



O vakarai ilgi.
8 skirtingi skambučiai.Visi su savo bėdom ir reikalais.Visiems reikia padėti,nes jie man yra kažkada padėję,ar dar tikiuosi,kad padės...Gal.
Bet man principai neleistu pasakyt,kad ne,negaliu padėt.Kad ir kas nutiktų,nu juk reikia vienas kitam padėt,nes kas daugiau tai padarys,gi?
Lakstymai,bėgimai,pakeisti du automobiliai.Pravažinėta sau,bet išties ne sau.
Kas geriausia,kad mažai pažįstamas žmogus man paskolino miegmaišį,o aš iš to žado netekimo ir prakalbėt normaliai negalėjau.Kažką sumikiriavau ir išvažiavau.Bet žinau,kad kai tam žmogui reiks pagalbos,tai aš padėsiu
Nieko,bus proga kai atiduot reik.Juk visoms merginoms patinka gėlės.







Pasiruošėt į mokyklą?




Labai,labai gražios klasioko nuotraukos.Žiūrim




Nuėjau miegoti prieš Karklę antrą nakties.Puse septynių į kambarį įbėga mama kažką rėkia.O aš taip saldžiai,saldžiai miegu.Glavoju,kad per miegus.Po to pirma mintis,kad gaisras,bet pasirodo trūko vamzdis pirmam aukšte ir patvino vonia...
Tečiaus nėra šiom dienom,tai aš vienintelis vyras namie.
Na,ką,gyvenime nesu daręs santechnikos darbų,bet su pirma užduotim susodorojau puikiai.Užsukau vandenį,išardžiau,sužiūrėjau ko reikia.Nupirkau.Sudėjau,susukau ir veikia.Išploviau grindis,išvaliau viską.Ledas.
Realiai,tai į visą tai žiūriu praktiškai ir įdomiai,vis gi juk būtų kažkada to prireikę,o dabar jau mokėsiu ir žinosiu kas ir kaip.
Vienu žodžiu,jeigu ką,kokios problemos dėl santechnikos,tai skambinkit man.
O ir šiaip,jaučiuosi šeimos žmogus.Daug geriau jaučiuosi tvarkydamas tuos vamzdžius negu kažkada kažkur tūsindamas...Ir geriau duokti man dar ką nors sutvarkyti,o ne į Karklę važiuoti.



Žinot kada šita daina gros?

Kai leisis į duobę mano karstas.Mano gyvenimo himnas.

Ne rūkas - tai gervės miega, ne vėjas - tai žemė alsuoja,
Aš nepamiršiu to niekada!
 
Galulankėj šūkauja briedžiai, mėnulis oboliu supas,
Klevai karšta kaktą paliečia švelniai...
 
 
Čia kelio pradžia....
 
 
p.s.
Bet vis dėl,juk bus toj Karklėj smagu...tanieš,tanieš...
 
Realiai,tai kokius 16tūktančių kartu geriau sūnų leisčiau į tokį dalyką,nei žaist krepšinio ar futbolo ar dar ko...
Tik ar žmoną leistų?



Vasaros pabaigos ženklai-rugiapjūtė.
Niekad nebūčiau pagalvojęs,bet išties ji man daug reiškia.

 

1 komentaras:

  1. Ir vėl ta netikėta šypsena. Visą straipsnį ir vis platesnė :) Malkas sulygint su dienom? Gera įžvalga. O ta Hiperbolės daina leidžaint karstą. Keista. Bet gerai keista. Truputį padrikai išdėliojau mintis, nes per daug pavargus esu, bet iškart perskaičius norėjau pakomentuoti. Atsiprašau iškarto.

    P.S. labai pakėlė nuotaiką. Ir šypsena vis dar čia :)

    AtsakytiPanaikinti