2012 m. rugpjūčio 5 d., sekmadienis

Pabaiga.

Šokio rimtu mes judame kartu.





Prima kart toje kvailoje grupėje įmetė teisingus žodžius
Per pastarąją savaitę mano blogas užkliuvo net dviem žmonėms.Aš tada norėčiau jų paklaust,tai nafik jūs čia esat?Partalinkit per tvoras namo ir sėdėkit laimingi neskaitydami čia.Atsirado mat geriau žinančių už mane.Rašykit savo nekosminius blogus apie nieką ir bus gerai.Kniskit protą kam nors kitam,o jeigu norit man,tai tiesiai šviesiai į akis.Supratot?



Vo,jums,mielosios,kurios ieškote prasmė kažkokios.Kaip tik jums tobulas straipsnis



Toliau
Giedu savo giesmeles.

Įdomus namas
Šiandiena yra lygiai ta diena kai mirė Marilyn Monroe...


Buvau jūros šventėj.Ar vertą ką komentuoti.Manau,kad ne.



Olimpinis priminimas sau į ateitį

Kaip fainiai Lietuvos rinktinė paspardė amerikonams užpakalius.Geros varžybos,labai geros varžybos.Jau kiek buvau nusivylęs ta mūsų komanda,bet parodė senukai,kad dar turi parako.Visa Lietuva sulaikius kvapą žiūrėjo šias varžybas.Pasakyčiau,kad istorinės.

Toliau,tai labai,labai,labai gaila Austros Skujytės.Tikrai šauni motriška ji yra,tiek daug pasiekė ir tikrai buvo verta medalio.Gal būt net labiau už kitas...Velniškai gaila,kai perskaičiau,tai nepatikėjau.

Ir damn,jau galvojau,kad daugiau medalių nebebus.Bet Aleksandras parveža mums Bronzos medalį.Šaunuolis.Tik mane knisa delfi komentarai,kur aptariama jo tautybė...Nebeskieskit,jis yra tikras lietuvis,dar tikresnis už visus tuos komentatorius...

Dar kas,kad savaitgalį buvau vestuvėse.Nesugebu perteikti tų vestuvių gerumo ir pačiam užplūdusių jausmų.Gal jeigu bus jėgų,tai rytoj aprašysiu,nes pačiam smagu bus vėliau viską prisiminti.

Bet šiaip tai kvaila.
Vestuvės baigėsi,Maskva išvažiavo.Tai kaip mums dabar gyvent tą mėnesį iki Rugsėjo?Kas man pasakys?
Nemokam mes kitaip,mums turi būt kažkoks atskaitos taškas.


Ir ką..nu ir nieko.Važiuosiu į Karklę.Taškas.


Ha ha,čia dar ne pabaiga.Čia ženklas jums nebesilankyti,nes aš vis nepakertu kas čia lankosi,jeigu per dieną vidutiniškai 150 peržiūrų ...

6 komentarai:

  1. kiek pas tavęs agresijos,manau tau to ir reikėjo tikėtis viešai paskelbus apie savo blogą,tam ir rašai kad kiti galėtu vėliau susidaryti nuomonę,ar pakomentuoti,taip kad mažiau pavydo ir į priekį

    AtsakytiPanaikinti
  2. O tu dar išvis čia?
    Apie kokį čia pavydą kalbi? :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Taip,aš vis dar čia,vis dar niekur nedingau.kiki kaka,tarkim aš tavęs nepažystu

    AtsakytiPanaikinti
  4. Jūs mažiausiai pergyvenkit,mergelę.

    AtsakytiPanaikinti