2012 m. rugpjūčio 30 d., ketvirtadienis

peow,peow antra diena

      Aš lauksiu
      Prie Vilniaus,
      Prie pasakų miesto,
      Kur teka Neris
      Su žara.
      Aš lauksiu
      Prie Vilniaus,
      Vilnijančio Vilniaus
      Tavęs
      Mano meile,
      Tyra.
 
 
 
 
 
Na ką,turiu dabar daugiau laiko tai rašau jums.
Vis dar neturiu savo kompiuterio,tai ir neturiu interneto.Tad glaudžiuosi kur galiu...
Dabar rašau iš savo geriausios sesės kompiuterio.
 
 
Dar barake nemiegojau,buvau apsistojęs su tėčiu pas tetą.
O rytas iki kaulų smegenų vilnietiškas. Teka saulė,nė vieno debesies,tu sėdi penktam aukšte,
garuoja kava ir toks vaizdas.Visiškai kitoks nei tu įpratęs.
 
O nuo gargždiškių nepasislėpsi,visa grietinėlė susirinko Panoramoje.Progai pasitaikius pavalgiau
kaip žmogus paskutinį kartą.
 
Ir ką,išsiskyrimas su tėvais.Keistas,ne toks kaip per filmus,bet vis gi jau pirmas toks...
 
O po piet man patiko.Sesers draugo mašinos technikinė ėjo į pabaigą,tad davė savo mašiniuką 
praeit ją.Labai tuom džiaugiuosi,nes pasivažinėjau po Vilnių,susižinoju kur TA centras,nulėkiau iki 
savo barako,apsipirkau ko dar reikėjo,dar nulėkiau iki centro,nes jame dar nebuvau.
Galiu pasakyt,kad Vilnius mane priėmė ypač gerai,visur kur ėjau,kalbėjau,bendravau,tai visur gražiai 
buvau sutikas ir normaliai visi su manim kalba.Aišku daug kur girdėjau rusų ar lenkų kalbą.

Kas nejuokingiausia,kad vairuoju turiu BMW,o dabar vairavau OPEL.Ir iš to įpročio jeigu kas nori įlyst
tai įleidžiu BMW...Šiandiena du BMW įleidau,tai nė vienas neparodė ačiū ženklo,o įleidau Reno,tai
parodė avarinį,t.y. ačiū.
Va tau ir BMW.

Bet kaip keista važinėt po Vilnių,ypač jau ''savo'' rajone.Nes supranti,kad tie vaizdai pakeitė
tuos tavo tikrųjų namų vaizdus.Ir dabar tu kasdien matysi tuos namus,o ne laukus...
Sunku jums suprast ką pajaučiau.
 
Vakarę toks buvo šaltumas vidinis apėmęs.Gerai,aš Vilniuje,o kas toliau?
 
Bet kažkaip nulėkiau pas sesę ir ten viskas buvo osom,ypač vakarienė,tad tos mintys pabėgo toli.
Jugi viskas bus okey.
 
 
 
Gavau paskaitų tvarkaraštį,tai mokysiuosi psichologiją,sociologija,anlgų kalbą,filosofiją,
socialinę politiką,politikos teoriją...
Įmesiu vėliau print-screen'ą,pasijuoksit iš laiko.
 
Ir šiandiena paskutinė vasaros naktis.
Paskutinės 24h vasaros valandos...
 
 
Beje,Tu man primink gerai?Kai ką apie Volgą tau papasakosiu. 
 
 


 
 
 
 
 
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą