2012 m. rugpjūčio 15 d., trečiadienis

Rugpjūčio žvaigždės.




Kažkaip gyvenu.
Aš nors gyvenu.
Rytoj laukia malkų kapojimo talka,po ryt Karklė.Taneš,taneš...nepataneš
Man trūksta vieno-gero oro.Tai yra-karštų dienų.

Aš negaliu.Pačios geriausios vasaros dienos buvo tos,kai buvo karšta.Pirmą kart kai buvau Vilniuje,antrą syki,kai visą savaitę kapojau malkas.Geriausios dienos.
Geriausios dienos...



Kas per šventė Žolinės.Aš taip ir nesupratau jos esmės...Nieko prieš neturiu,bet vis tiek.Ar verta dėl jos daryt laisvą dieną?Vis tiek visą dieną dirbome

O šiandiena bandžiau pažiūrėt tą filmą ''Neatmenu tavo veido''. Sunkus man jis vis dar.Reikia laiko,nes pakankamai nesenai jį žiūrėjau...Pavasarį berods.


Ir apie dienos topą.
Ask.fm klausimų penketukas

5 vieta

Kodėl pas tavęs visi tokie klausimai rimti? Agi, a dar reik pagalbos su malkom? B-)
 
4 vieta
 BMW?! Kodėl ne AUDI?!
 
3 vieta 
Butkau, ar Vytautu tave dar kas nors be mamos ir tėčio vadina? :D
 
2vieta
 a tau gal aiste patinka,kaip paziuriu taip vis dviese kurnors,bet nieko greit isvaziuosi liks ji man
 
 Ir pirma vieta.Topų topas.
 
Jei mylėtumeis automobilyje su mergina, jaustumeis tarsi grupiniame, ar kaip išduodamas?

Gavau aišku ir piktų klausimų,bet labai,labai mažai.Džiugiu.Ir džiugu,nes žinau,kad tų žmonių nebeliks mano kelyje.
Išjungiau tą klausimyną.Užteks man.


p.s.Kaunas strikes again


p.s.s.O jums yra taip buve,kad ką nors sau kiekvieną dieną kartoje?Diena iš dienos,savaitės iš savaitės.Lyg kokią mantrą?Ir vieną dieną,besisukinėjat ištuštėjusiame supermarkete,pagalvojate:ar aš tuom tikiu ką sakau,ar aš jau išprotėjau?

Ir dabar,kas ką tik įvyko tik įrodė,kad aš ant tiek patikėjau,kad išprotėjau.


Grįžtam prie ištakų.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą