2012 m. rugpjūčio 3 d., penktadienis

tai tik šilkas džiaugsme mano

Karma.atradimas.
viskas būtų kitaip.viskas būtų kitaip.o jei viskas būtų kitaip.kitaip


Svajonių pasaulyjeeee



Sako,kad tai tiesa



tai tik šilkas džiaugsme mano tiktai šilkas
tartum dvelksmas tavo lūpų mūsų rytą
lengvas lengvas švelniai slystantis į smilgas
nuo suklaupusių ant kelių viens prieš kitą

tai tik šilkas mano rankų tau į plaukus
skaidrios gijos mus apkritę lyg šventuosius
kas išsaugos džiaugsme mano kas išsaugos
mus tokius gražius kai atistosim
(D. Kajokas)





O šiaip...Pamenat,kad sakiau jo vasarai nusipirkau motorolerį?Tai tik dabar pradėjau jį remontuoti...
Dar savo BMW susidėjau orginalų odinį elektrinį saloną....Toks fainas,patogesnis,tik oda pagyvenusi čiut.
Teip ir gyvenam su savo bėdom.

Maskva išvažiavo.
Šeštadienį vestuvės.Ypač daug rūpesčių kurių niekas nesupranta.
Vakare lėksiu į jūros šventę.Vis kažkaip įdomiau.


2 komentarai:

  1. WTF? Iš didžiųjų raidžių. Gali paaiškinti ką tu čia nori tuo pasakyti? Nes skaitau ir atrodo kažkokių pievų prirašęs. Nei kažkas naudingo, nei kažkas įdomaus. Vapše lempa. Nei sakiniai rišlus, tie prasmingi. Nieko nėra. Aišku neįsižeisk. Kosmonautu puslapis kažkoks.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na,anonimiškai ir aš galėčiau rėkauti kaip viskas blogai,bet kažkaip geriau jaučiuosi kai žinau su kuo kalbu.
    Jeigu nerandi nieko įdomaus ir naudingo,tai klausimas kam tada čia išvis užeini?Internete vietos pagailo ar kaip?
    Rimtai nesuprantu tavęs.

    AtsakytiPanaikinti