2012 m. rugsėjo 5 d., trečiadienis

Alio,alio...Čia kalba Vilnius.

Nepagailėkit,įsijunkit šitą dainą.

Tai ką,pagaliau gavau savo naujutėlį kompiuterį.
Ir aš sėdžiu čia,kaip ir prieš du mėnesius,Vero cafe ir rašau jums ir sau pačiam.Tik šį kart ne į knygutę,o jau tiesiogiai iš Vilniaus į blogą.Juk vis gi aš jau ''vilnietis'' ir turiu...Ne,tiesiog privalau nueit į kavinę ir išsitraukus kompiuterį ką nors parašinėti...

Hm,kai paskutinį kartą rašiau dar buvo vasara(ar pamenat ją?).O dabar jau įsibegėja ruduo...
Tik norėjau paklausti ar visada Vilniuje toks ruduo?
Nes kiek girdėjau pavyzdžiui pirmadienį Gargžduose nebuvo geras oras,o Vilniuje tvoskė karštis...
Ir šiaip,kiek esu laiko tai visada šilta ir gerą.Vieną dieną palynojo,o visom kitom dienom nuo atvažiavimo lepino saulė.


Taigi,gal pradėkim pasakot kas įvyko per tas dienas,nes žiūriu,kad skaitytojų ratas nekrenta ir visi laukia naujo įrašo iš TEN.

Taigi,paskutinę vasaros dieną dar pasivažinėjau po Vilnių,pakymarinau.
Realiai kažko tokio nepamenu kas įvyko,bet pasivaikščiojau po centrą,ten vyko sostinės dienų mugė.
Vienas įsimintinesių dalykų tas,kad lėkiau pas draugą į baraką.Su mašina nuo savo trobos iki jo važiavau apie pusvalandį...Bet nesigailiu,jis gyvena Saulėtekyje,vadinamam Niujorke,šešioliktam aukšte...
Vaizdelis pro langus bent man tai labai malonus.Nuoširdžiai tokio vaizdelio pavydžiu.
Ir šiaip,normalus kambarys.







O toliau lėkiau pas sesę pavalgyt.
Vakare buvo klasiokų mytas.Iš trylikos studijuojančių Vilniuje susitikom šeši.Pasiblaškėm po šventę,išgėrėm kavos,pasikalbėjom,pasipasakojom apie bendrabučius ir kambariokus...
Pati sostinės dienų šventė irgi paliko man įspūdį.Žmonių daugiau nei per jūros šventę,daugiau ir garso,ir šviesų...



Ir išsiskirstėm.Man pirma nakatis barake.Labai sunkiai sekėsi užmigt,pavyko tik paryčiais.

ir va.
Rugsėjo 1

Ne tokia kaip visada,ne tokia.Visiškai man nešventinė.Ryte pažadino klasiokas.Po to lėkiau į parduotuvę ir apsipirkau valymo priemonių.Buvo 3valandų ''Darom Baraką 2012''.Taigi galima sakyti kol vieni mano mylimuose ir gimtuosiuose Gargžduose minėjo šventinę dieną,tai aš tuo met valiau savo kambarį nuo a iki z.
Labiausiai džiaugiuosi išvalytu šaldytuvu ir balkonu.
Realiai balkonas man padeda išgyventi,jei ne jis,tai būtų blogai.Išeini į jį,pabūni ir ramiau jau pasidaro.
Pasidarbavęs ėjau pirmą kart gamint valgyt barake.Pasinaudojau vienos moteriškės pasiūlymu-koldūnus viriau.Visai gerai išėjo,tik grietinės trūko...
Sėdžiu toks vienas kambarį,prie palangės valgau,kad matyčiau lauką...O lauke apniukę,kaupiasi debesys...Vienintelė tokia diena,kai toks oras.O man širdį taip negera,tokia depresija,kad nežinau kur dėtis.Sėdžiu ir galvoju-ko aš čia atvažiavau?
Pradėjau skambint namiškiams,norėjosi susižinot kaip sekasi jiems.Pasiskambinau ir vienam kitam klasiokui.
Kuo toliau,tuo blogiau.

Išlėkiau į miestą prasiblaškyti.Lynoja,mieste vis dar šventė.Draugų nėr,nes jie su savo kurso grupėm...
Apeinu vakarinį Vilnių ir toks svetimas pasijaučiu,kad nei pirmyn,nei atgal...Iš barų sklinda juokas,o aš toks tolimas pasijaučiu nuo viso šito.
Užsuku į Vilniaus gatvės Coffee Inn'ą.Prisėdu antram aukšte ir pradedu skaityt kažkokį studentišką laikraštį kuris teigia,kad studentišką depresiją įveikt galima kažkuom savitu parsivežtu iš savo miesto.Dažniausiai bendravimu per internetą...O aš tada nei kompo,nei interneto neturėjau,tad buvo sunku...ir dar bus.
Bet įmetu dar vieną pastraipą kuri atspindi daugiau.

O vėliau susitinku su draugais,kurie mane išgelbėja.Nueinam į iki skausmo žinomą maką,pavalgom,o po to pajudam link Katedros aikštės.Ten groja Leon Somov and Jazzu ir skamba jų naujausia daina Pretender.Nepatikdavo man ji,bet kai išgirdau live versija,tai tiko ir patiko man.
O po to lėkėm pas draugų į būtą.Priėmė mus nakvot.Tai pasiblaškėm nuo centro iki jų namų po naujmiestį.Visai fun buvo.O ir jų butas neblogas.Pažiūrėjom išleistuvių ir šimtadienio video...Geri laikai buvo.
Tik tiek,kad pakritau į lovą ir kitas klasiokas jau stovi be kelnių su diržu ir rėkia ''Mahen,mahen''...Vaizdelis tai vertas milijono...Ir dar man su juo teko vienoje lovoje gulėt...


Atsibundu ten,o jau rugsėjo antra,sekmadienis.

Lekiu atgal į baraką,ryte Vilniuje ramu.Barake vis dar vienas.
Pietams pasikviečia pusseserė su vyru.Gyvena visai netoli.Iš jų dešimto aukšto balkono matau savo baraką.
Pakalbam ir susižinau,kad jie lekia penktadienį į Gargždus,kadangi ir man reikia,tai su jais ramiai grįšiu iki pat durų.
O po to lėkiau į vieną svarbų susitikimą.Į susitikimą su savo kurso draugais.Renkamės prie Katedros aikštės.Vangokai,bendrauja tik tie,kurie buvo fuksų stovykloje.
Pajudam su kuratoriais link filosofijos fakulteto.Susėdam ant žolės ir pradedam žaisti susipažinimo žaidimus.
Ir iškart geriau.Atsiranda benraminčių.
Susižinom grupes.Mus išskyrė į dvi.Patekau į tą grupę kur esam du vaikinai.Kitas toks Liutauras.Puikus žmogus,garantuotai bus kurso seniūnas.Irgi buvo mokyklos prezidentas.Žodžiu geras jis ir smagu pabendraut su juo.
Po alia oficialios dalies ėjom į barą ''Šauni vietelė''.Kaip supratau jį labai mėgstama studentų.
Na ir ką...Ten prasidėjo visą esmė.
O esmė tokia,kad aš juk atvykaus iš kaimo į sostinę ir maniau,kad bendrausiu su tokiais pat,bet ne...Iškart į olimpą,su ''pasikėlusiais'' Vilniečiais.Pasikėlę tarp kabučių,nes aš juos taip pavadinau,o šiaip šauni chebra,manau,kad gerai sutarsim ir bendrausim.Mane praminė ''Gargždų Banga'' ir dabar tik pamatę mane skanduoja skanduotes ir dar sakė,kad jeigu paveluosiu į paskaitą,tai padarys visi bangą ir irgi skanduose skanduotę...Žodžiu,viskas juoko formoje.Bet šaunūs tie Vilniečiai.Prižadėjau ateitį į kokią paskaitą su Bangos treningu.

Vėliau išsiskirstėm,nuėjau paklausyt TV3 sezono atidarymo,bet buvau velniškai pavargęs,tad suvalgęs pirmą kart to šaldyto jogurto išlėkiau į baraką.

Linksma foto iš kavinės.

Ir ką...Tadam,dadam TA didžioji diena.
Rugsėjo 3 a.k.a. Rugsėjo 1...
Atsikeliu ryte,saulė tvoskia,jau matau,kad bus gera diena.
Pasipuošiu,užsisegu šlipsą,prisisegu Lietuvos vėlevėlę ir išeinu.Nueinu į autobusų stotelę,o ten prieš pat akis nuvažiuoja mano 10 autobusas...Kitas tik 9.07,kai šventė prasideda 9.30...Liūdna,nežinau ką daryt...Galvojau,kad jau pavėluosiu,bet...Bet iš kažkur atvyksta dar vienas 10 autikas ir aš išvažiuoju link savo pirmosios rugsėjo šventės universitete...
Pradžioje vėliavos pakėlimas,rektoriaus žodis,o po to šventė kiekvienam fakultete atskirai.Mes einame į Vilniaus universiteto Teatro aulą.Kažkas neįtikėtino,pirmieji žingsniai 1579 statytame universitete.Neapsakomai pasijaučiu.Koridoriai klaidingi,bet viskas labai įdomu.
Visi 300 filosofijos fakulteto pirmakursių susirenkam į aulą,mūsų laukia jau dėstytojai ir katedrų vadovai.
Eina sveikinimo žodžiai,pakalba dekanas.Kiekvienas naujokas perskaitomas.Jauki atmosfera.
Bet iškart supranti,kad čia ne mokykla ir šventė netruks pusvalanduką,viskas rimčiau.O todėl,kad įvyko ir šventinė valandos laiko bendra paskaita visiems apie tai kas daro įtaką šiuolaikiniam žmogui.Va tada jau ir atsimušė visos mintys,kad baigėsi katinos dienos....

Įdomumo dėlei.Vilniaus universitetas yra seniausias rytų Europoje,įkurtas 1579,o Filosofijos fakuletas yra seniausias šio universiteto fakuletas įkurtas taip pat 1579 ir galiu pasakyt,kad labai,labai tuom didžiuojuosi.
Jeigu jūs dar nesupratote,tai aš nesimokau filosofijos,o tik priklausau filosofijos fakultetui,nes jis vienija Filosofijos,Sociologijos,Psichologijos,Socialinio darbo ir Socialinės politikos studentus.Pastarąjai aš ir priklausau.

Po to pietų pertrauka per kuriam su vilnenska chebra ėjom pavalgyt į Vokiečių gatvę...O juk ten TSPMI...
Aišku visiem skaud širdelę,nes visi ten norėjom,bet realiai,be užuolankų aptarėm ir mūsų studijuojamą dalyką ir TSPMI ir bandėm išlaikyt kažkokią ribą...Bet nieko nesakysiu,nes gal kam gali nepatikt,nors nieko blogo iš esmės ir nepasakėm...

O po piet buvo viso Vilniaus universiteto studentų eisena nuo seimo iki universiteto.
Nebuvo taip smagu kaip tikėjaus,bet buvo smagu pajust tą bendrumą ir pamatyt tiek daug studentų vienoje vietoje...
Vėliau buvo koncertas,bet jame nebepasilikau,nes jau nuovargis po visos dienos jau jautėsi.
Grįžau iš šventės tik apie penktą.


O vakare buvo dūzgės(afterparty) pub'e.
Visai ramiai pasibuvom pradžioje,po to pasišoko chebra.Pabendravom,labiausiai patiko kai kurių mintys,kad norisi jiems studijų metais susikurt tokią daugų kompaniją...O kodėl ne pagalvojus,visai fun turėtų būt su tais vilniečiais.

p.s. Juokingiausias įvykis man Vilniuje,kad po šio afterparty namo mane parvežė gražiausia kurso mergina...
Sako,tau vis tiek pekeliui,tai mano mama parveš...Aš toks jooo,gerai...
Na ir ką?Na ir nieko,parvežė į baraką...

Grįžęs sugalvojau nufotkint kaip mane pasitinka barako kambarys...

Ir ką...Išaušo pirmoji normali studentiška diena.Reikia į paskaitas.Jau rugsėjo ketvirta.
Na,bet dar normaliai,tik viena paskaita šį kartą.

O paskaita buvo Saulėtekyje,Teisės fakultete.Pirmą kart ten lankiausi.Labai įdomu bent man ten.
Visa ta aplinka tokia įdomi,studentiška šimtu procentu.Šalia saulėtekio barakai,šalia ekonomikos fakas,o ir fizikos fakas čia pat.Faina ten būt,visų buryje.

Pirma paskaita-Sociologija.
Sociologija yra žmonių socialinės veiklos ir visuomenės tyrimas.

Dar iki galo neįsikirtau,bet man patiko.Dirbti,skaityti,mokytis reikės daug,bet pagal temas kurias mokysimės man bus įdomu.Paskaita truko kaip ir turi būt,pusantros valandos.Dėstytoja papasakojo ką mokysimies,parodė egzaminų pavyzdžius.
Patiko ir dėstytoja,nors ir sakė,kad kirvukas yra,bet išaiškina viską nuo a iki z,kaip reikiant.
Paskaita pirma,bet iškart pasimatė,kad čia nemokykla ir dindirį mušt neišeis.Realiai galiu čia visko prirašinet aš,bet nepajutęs nesuprasi.Žodžiu,mokykitės,kad ir jūs galėtum patekt į aukštensį lygi.Nekalbu apie savo specialybę,kalbu apie universitetą apskirtai.

Toliau per pietus pirmą kart susitikau Matą,nemačiau jo nuo Rugpjūčio pradžios,nulėkėm pavalgyt picų kaip bagoti studentai...
Jam sekasi puikiai,turi puikų būta,puikų kompą,žaidžia ir toliau futbolą,mokosi fiziką...Perfecto.

Grįžtu į baraką,o ten jau kuprinės ant kitos lovos...Gavau kambarioką....Jo pačio nėra.
Išvažiuoju pas sesę vakarienės,ten pasiimu kompiuterį,pakalbam ir lekiu į baraką.
Vaizdas pro sesers balkoną...


Grįžtu į baraką,o kambarioko nėr.Susiruošiu miegot ir tik atgulu ima jis ir grįžta.
Normalus vaikinukas,truputi prie gatvės stiliaus,irgi pirmakursis,mokosi socialinį darbą.

Ir štai jau ta diena kaip aš čia rašau.Ir vėl puikus rytas.Kurpinė ant mano pečių ir aš traukiu per senamiestį į savo fakultetą.O lauke labai gaivu ir gera.

Paskaita 9h ryto.Visi būriuojamės prie kabineto kur vyks.Paskaita vadinas Politikos teorija ir filosofija.
Ją vedą didžiai gerbiamas profesorius V.Radžvilas...Na,ir aš jį gerbiau ir labai džiaugiausi,kad jis man dėstys...
O paskaita truko 2minutes.
Suėjo į kabinetą,susėdom.Dėstytojas sumurmėjo sau po nosim,kad turim perskaityti Platono Valstybės 3 dalis ir pasakė,kad viskas,galim eiti.Daugiau nieko nepasakė,net neprisistatė.Visiškai nieko nepasakė.
Visi tokie apšalę ir nesupratę likom...Jo...Bet tiesa skanat aš jau matau,kad man jo paskaitos patiks,nes čia bus kažas kito ir naujo.Ir jų tikrai reiks klausyt,nes kalba jis neitin garsiai...Bet aš nepykstu,kad kėliausi 7 ryto dėl 2minučių.

Tada su Liutauru nulėkėm į knigyno coffee inn'ą,pakalbėjom apie mokyklas,apie studijas,apie tarnavimą kariuomenėje...

Na,o po to atlėkiau į Vero Cafe ir pastarasias dvi valandas čia rašau šį įrašą,nes nežinau ar atsirado pas mane internetas...

Taigi,sėkmės man,sėkmės jums.Laukit kitų įrašų.Tikiuosi,kad patiko ir tiko,ir buvo įdomu jums :]

p.s.Keletas barako atributų foto
ir dar gavom tokį įvadą į studentišką gyvenimą

p.p.s.Viešasis transportas užkniso juodai.Juodai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą