2012 m. rugsėjo 15 d., šeštadienis

Atgal į seną mokyklą

Būdamas Vilniuje,po 6 metų paieškų nusipirkau dvigubą Foje plokštelę ''Kitoks pasaulis''.
Labai džiaugiuosi.Neapsakoma.
Ir kaip nekeista dabar rašant groja daina kurios žodžiai ''Mes gimsim rytoj''
Pati daina vadinasi ''Aš noriu būt laisvas''


Bet net neįsivaizduoja kaip gerai skamba plokštelės garsai...

Dalinuosi su jumis ypač reta Foje daina - Keistuolis.
Oficialiai ji buvo išleista tik šioje plošktelėje ir 1992 metų kompakte.Koncertuose išvis nefiguruodavo ši daina.
Pats turėjau perleistą iš naujo 2002 metais Kitoks pasaulis orginalų CD diską,tai ta daina iš jo buvo pašalinta.Turėjau kol nesulūžo BMW daiktadėžėje tas diskas...Kai kas iš skaitančiųjų turi tą įvyki prisimint.

Foje-Keistuolis


Tai ką,dar ketvirtadienį ryte nulėkiau iki seminaro Sociologijos.
Nu žinokit ta dėstytoja gryna sociologė,man kai dabar kas pasakys žodį ''sociologija'',tai prieš akis ji stovės...

Vėliau pagaliau gavau patvirtinimą,kad esu studentas.Pagaliau gavau Lietuvos studento pažymėjimą.Labai džiaugiuosi juom.Vėliau foto bus.

Na ką ir sėdom su sese į mašina per piet ir per lygiai tris valandas parlėkėm namo...Turint omeny,kad dar sustojome pavalgyt,tai būtume dar greičiau parlėkę...

O Gargžduose liūdna.

Param,parama tarkim atėjo penktadienis.

Ryte nulėkiau į mokyklą.Pagal visus apskaičiavimus į ją turėjau atvažiuoti geriausiu atveju tik sausio gale.Po sesijos,per atostogas,bet kadangi nutiko taip,tai aplankiau ir savo mokyklą.
Esmė ta,kad jos visiškai dar nepasiilgau,gal kokį tik 15proc.
Faina,kad buvo geras oras,tai buvo malonu po ją vaikščioti.
Aplankiau auklėtoją,aplankiau rusų mokytoją,norėjau ir Petrauskienę aplankyt,bet nebuvo jos...
Svarbiausia,kad pavalgiau karbonadą.
Sutikau PORKĮ.Nebuvau sakęs,kad grįžtu
Geriausia tai valgykla.Prisėdau aš po to Aistė,vėliau priėjo Mazalas su Modestu,prisėdo ir Rugilė su Ieva.Ir Vaitiekaitis iš kažkur.
Žodžiu,kaip senais laikais.Beveik ta pati chebra.Ir eina pro šalį pusborlis mano ir man į ausį dainuoją ''Atgal į seną mokyklą...''.Štai tą akimirką atsigavo širdelė mano.
Po mokyklą buvo smagu pasivaikščioti,bet nesinori dar į ją grįžti.
Pastebėjau vieną dalyką kuris man nepatikdavo ir kai mokiausi.Dabar jis irgi man nelabai patiko,bet dabar,kai žiūriu iš šono,tai visgi tai yra mūsų atributas ir be jo kitaip nebus nieko?Kalbu apie bendravimą.

O šiaip tai labai pasidžiaugiau mintyse,kad turiu labai šaunias ir svarbiausia labai gražias drauges.Džiaugiuosi,kad retai matau jas,nes kuo rečiau matau,tai tuo gražesnės darosi,nes kasdieną kai matydavau tai gal tiek nepastebėdavau tiesa sakant,nors buvo bandančių man tai įrodyti žmonių iš šalies.Aš žinau,kad jūs skaitote ir aš visai nebandau jums įtikti,o tik pasakyt ko kartais gyvai nepasakau.

Bet kas buvo pražuvo,o dabar labai smagu susitikt ir matyti tuos veidus.Ypač nustebino,kad nuoširdžiai pasidžiaugė,net pačiam keista.

Taram,param.Praleidžiam penktadienį iki vakaro.


O vakare tai visą penktadienio vakarą praleidom visa šeima kartu.Žiauriai senai buvo visi kartu vakare,taip ilgai.Neapsakoami gera.


Ir vakare dar pasilikęs pasižiūrėjau filmą - Pabėgimas iš Šoušenko.Gal kas matėt,gal kas ne,bet siūlau pažiūrėti.


O šeštadienis...Šeštadienį tai apsilankiau Gargždų kirpykloje.Super.Mano kirpėja vėl mane puikiai apkirpo.
Visada tik čia kirpsiuosi.
Vilniuje mačiau,kad vyrų kirpimas kai kur 89lt...Kaip kažkas pajuokavo,kad turbūt su ''laiminga pabaiga''.

Po piet važiavom su tėvais į Kretingalę.Buvo tokios firmos - Agrovet 20netų jubiliejus.Tai neapsakomai svetingi žmonės tie savininkai buvo,tai mane privalgidino kaip tikrą studentą.Gavau suvalgyt tieks maisto,kiek kartais per dieną nesuvalgau.
O dabar Smectos išgėriau ir gurkšnoju vandenį,nes sustojo medžiagų apykaita...He,he.O sako studentai nepavalgę.



Nežinau,bet žinau,kad visi Gargždai jau žino apie šią akciją ir peticiją.
Paaukokit porą minučių ir pasirašykit,prašau.


Toliau,kaip ir preitą met,taip ir šiemet dalyvauju konkurse,tai kas galit pabalsuokit už mano automobilį.Neprivaloma. Tautovėžis Žėrutis

JUST FOR FUN


p.s.Saugok vaikystę


p.s.Mano močiutės dviratis...Dar 2009 rudenį







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą