2012 m. rugsėjo 6 d., ketvirtadienis

Barakas

''Aldonas Pupkis pataria:


Visi sako barakas, barakas. Turime gražų lietuvišką sudurtinį žodį - Bendrabutis. Tad nuo šiol sakykime Bendrabutis Obama, o ne vartokime skolinį iš rusų kalbos Barakas Obama.


Dėl Obamos. Ištiktukas Obana(beje dažnai vartojamas tų pačių bendrabučių gyventojų) keistinas jaustuku oho arba žodeliu netikėta.


Tad jei jau visai taisyklingai, tai vartokime Bendrabutis Netikėta.


Geros dienos, malonūs radijo klausytojai.''

Štai tokį ironišką Aldono Pupkiaus pasisakymą laikiau dar nuo pavasario ir šį rudenį jis jau įgavo esmę.
Aš gyvenu bendrabutyje,o Netikėtam Bendrabučiui artėja rinkimai....



Na,o,kad,tačiau,bet vis gi gaunu laišku iš savo skaitytoju,kad jiems įdomu kaip man sekasi.Ir šiaip tai yra labai smagu žinoti,kad kažkam įdomu.Gal aš pats ir neįdomus,bet įdomu kaip man sekasi.


Taigi,vakar jus palikau Vero cafe.Po jo bėgte bėgau į autobusą,nes žiauriai norėjau valgyt,parlėkiau į baraką ir per 15minučių,net nenusiėmęs kuprinės pasidariau valgyt koldunų ir turbūt per kokias 4minutes suvalgiaus,nes jau taip man jų reikėjo,kad uch...

Po to tiesiai vėl važiavau į universitetą,nes turėjau turėti vakarinę anglų kalbos paskaitą.Jop,turėjau turėt,bet nebuvo...Vėl be reikalo bėgau...Barake interneto nėra,pinigų leist nesinori,tai ką daryt?
Reik ieškot vietos kur yra internetas,o radau Make aišku,nusipirkau ledų ir prasedėjau porą valandų kol sutemo.
O išėjus į lauką pasitiko auksinis Vilnius.Oras nuostabus,visi slenka senamiesčio gatvėmis,kažkodėl daug porelių.Gatvės apšviestos šviestuvais.Gražu.Pasidžiaugiau,kad buvau tą akimirką ten.

O po to vėl su tais nedėkingais autobusais...

Grįžtu į baraką apie 22h ir po penkiolikos minučių beldimas į duris.Atidarau,o ten vyrukas iš interneto tiekėjų.
Valio,barake atsirado internetas.

Grįžta kambariokas,šį kart daugiau pabendraujam.Visai neblogas bičas,manau,kad sugyvensim.
Tiktų moksleivių namų chebrai,pagal stilių.

Ir ką,išaušta ketvirtadienis.
Pirma paskaita tik 17h vakaro,tad nusprendžiau miegoti iki tol,kol išeis,nes dar iki pat dabar,kiek esu Vilniuje nemiegojau ''iki galo'',visad su žadintuvu keldavausi.

Atsikėliau apie 11h ryto,neskubėdamas pasidariau pietus,susitvarkiau kamabrį,išsiviriau didelį puodelį arbatos,susikuriau savo akauntą universiteto sistemoje ir kymarinau.

O pro langus tokia skaisti saulė,termometras rodo +20

Tad nusprendžiau įmažinti kamabarį ir parodyt,kad nėra jau jis toks tamsus.





Aišku ir vaizdelį pro balkoną

Toks fun skelbimukas kabo apačioj

Ir net nepastebėjau kaip prabėgo laikas.Čia ne mokyklos laikais kai galėdavai prieš pusvalanduką susiruošt.
Čia jau reik gerokai prieš dvi valandas pradėt ruoštis.

Tad iki keturių nusiprausiau ir lygiai,lygiai 16.00 išėjau į paskaitą.
Tik išėjus pradėjo iš giedro danagaus lyti.Šviečia saulė ir lyją.Dar to nebuvo.
5 minutės kelio iki stotelės,tada 10 minučių laukimo,30-40 MINUČIŲ!!!! VAŽIAVIMO,5 minutės kelio iki auditorijos.Ir štai,prieš 5 sėdžiu paskaitoje.
Tiesiog super....Užkniso juodai tie autobusai,o dar tik savaitė praėjo.

Praėjo savaitė ir diena kaip aš čia jau kymarinu...

Nu nieko,esmė ta,kad šiandiena buvo paskaita su mūsų katedros vedėju prof. R.Lazutka.
Matau,kad man bus įdomu.Šiaip labai nuoseklus žmogus,ką pasirašęs skaidrėse,tai viską iki skrupulų išpasakojo.Dar mums trūksta akademinio susikaupimo jo klausant,nes čia ne mokykla su spalvotom skaidrėm ir nuotraukytėm...

O šiaip,jeigu kas dar nesuprato ką aš mokausi,tai yra vikipedijos sąvoką - Socialinė politika

Galima ir papraščiau,bent man paprastesnė sąvoka. -

Socialinė politika,tai valstybės veikla,kuria siekiama piliečių gerovės.


O šiaip dar buvo atėjus mūsų prodekanė.Šauni moteris,šauni.
Kad geriau įsivaizduotumėte,tai ji kaip mūsų Gutauskienė.Ir natūra tokia,ir fakulteto reikalai panašūs abiejų. Labai įdomiai pakalbėjo,papasakojo apie studijas.Apie pasirenkamuosius dalykus,apie laisvuosius dalykus.
Ir kas mane labiausiai užkabino,tai gretutinės studijos.Tai kažkas kaip mini bakalauras.
Dabar aš mokausi socialinę politiką,tai ir ant bakalauro bus parašyta ''Socialinė politika''.
Bet aš turiu galimybę rinktis iš privalomų dalykų 60kreiditų ir taip kartu šalia dar baigti ir kitą studijų programą.Ir galiu rinktis iš viso Vilniaus universiteto.Nesvarbu ką,nėra jokio egzo.
Galiu,kad ir tą pačią savo nemylimą chemiją,ar kokią fiziką,ar kokią matematiką.
Tada mano atestatas atrodytų ''Socialinė politika ir Chemija''
Truputi kvailokai skamba ką?Bet esmė ne ta,esmė,kad tikrai pastau kažką dar baigti.
Gal tuos pačius politikos mokslus TSPMI,į kurios nepatekau,gal pedagogiką,gal istoriją,gal teisę...o gal ekonomiką...o gal dar kažką sugalvosiu...žodžiu-pasirinkimo laisvė,tik turėk sveikatos.

Įdomumo dėlei,kad 1 kreditas yra 26,6h
Iš viso per 4 metus prasimokysiu 165kreditus.Čia su studijų programa,laisvais ir pasirenkamais dalykais.

Ir dar.
Pamenat,kad buvau tokiam Vilniaus universiteto projekte ''Moksleiviai-studentams,studentai-moksleiviams''?
(jergau,kaip senais...balandžio 22)
Taigi,ten virkavau,kaip nuskilo Jėzuitų gimnazijos mokiniams ir t.t. Ir svarbiausia pavydėjau to,kad pro langus matėsi Gedimino bokštas.
Tai ką,galiu pasakty,kad ir pro mano auditorijos langus matosi Gedimino bokštas.


O po to nulėkiau pas sesę nuostabios vakarienės.Kaip žmogus pavalgiaus.Uch.
Paskaičiavom,kad kai bus Vėlinės,tai jos išeis ketvirtadienį,tad trečiadienį grįšiu namo ir penktadienį ateisiu į mokyklą.Tas laukit manęs Laprkičio 2 dieną mokykloje.Ou fak...mano nelaimei tada gali būt atostogos mokykloje.SHIT
Pradėjom kalbėt apie serialus.
Žodžiu,naujas HIMYM sezonas prasidės tik Rugsėjo 24
Bet...Sesuo užrodė įdomų kitą serialą - Mad Man.
Įdomiausia,kad  iki skrupulų atkurti 1960metais.
Super.


O ką toliau...Toliau vėl su autiku.Nuo išėjimo iš sesers namų iki savo barako durų atidarymo sugaišau 45minutes...Atrodo,kad nieko nepadariau šiandien,bet nuovargis begalinis...

Ir barake aš vienas,nes mano kambariokas išvyko namo,o aš...

O AŠ PENKTADIENĮ VAŽIUOJU NAMO IR ŽIAURIAI,ŽIAURIAI TO LAUKIU.
Pirmasis parvažiavimas namo.Keista.Laukiu.Noriu.
Jeigu kam noras yra susitikt,tai parašykit man,nes aš tai noriu.


p.s.
Įmetu įdomumo dėlai savo tvarkaraščio foto,gal kam įdomu.
Negalvokit,kad taip bus visus metus,taip tik iki naujų metų.Nuo kitos semestro prisidės papildomi ir laisvieji dalykai,o vat tada bus...



Na ir pabaigai dar du anekdotai apie studentus

''Iš kambario sklinda merginos rauda:
-Kiaule tu,išgama,nedorėlis.Gyvenimą man sugriovei,savo jaunystę tau paaukojau ir ką gero iš tavęs gavau?

-Dukrele,baik vieną kartą su savo aukštojo mokslo baigimo dplomu kalbėtis.-Pasigirsta riksmas iš virtuvės.''


''Susituokė studentas su studente,vyksta vestuvės,visi valgo,geria,šoka,dainuoja...

Vienas svečias studentas pastebi,kad jaunoji viena sėdi kampe tyliai prie stalo galvą nuleidusi,nei geria,nei šoka,nei šypsosi.Klausia jis jaunikį:

-Klausyk,čia mes visi linksminamės,o kodėl jaunoji viena sėdi?

Jaunikis atsako

-Ji nesimetė.''


4 komentarai:

  1. Psichologiją moko ta šokėja Katerina Voropaj? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Plem,nežinau...Dar nemačiau jos :D bet kai pasakei...

      Panaikinti
  2. Patalynė su futbolo kamuoliais? :D Awww kaip miela .. <3 :D

    AtsakytiPanaikinti