2012 m. rugsėjo 20 d., ketvirtadienis

Barzda




Mes nevažiuojam mokytis į Londoną
Mes nedėvim madingiausių rubų
Mūsų tėvai nedirba banke
Mes nevairuojam krūčiausių mašinų
Mes neatostogaujam pietų kurortuose
Renkamės mes sodą su šortais
Mes neina į brangiausius restoranus
Retai pas mus būna pinigų kišenėj
Kam gal atrodys šis gyevnimas nuobodus
Bet čia būna tikriausi jausmai
Atverkit burnas,susirinkit ašaras
Kokios erdvės veriasi pacanams



Dar truputi apie tą serialą.
Turbūt perdėgėm abu.Ir aš,ir serialas...Pačiam nebera tokio užsidegimo žiūrėti,gal netgi žiūriu tik tam,kad žiūrėti...Šiandiena vos porą serijų išspaudžiau.
Turbūt ir pačiam dąrosi nebeįdomu,ir serialas tampa po truputi banalus.Visos tos meilės,seilės ir šeimyninis gyvenimas...Nuspėjamas scenarijus ir pasikartojantys bajeriai.
Taip,serialo pradžia buvo daug žadanti,bet kaip ir realiame gyvenime,taip ir seriale po vestuvių baigiasi visos linksmybės ir prasideda rutina.Na,gal dar užsives scenarijau autoriai 3 ir 4 sezona,nes paskutinės 2 sezono serijos tai pilstymas iš tuščio į kiaurą.
Bet nė kiek nesigailiu,kad jį žiūriu ir žiūrėsiu dar tikrai,nes labai pasijautė,kad pagerėjo rusų kalbos žinios...Net galvot pradėjau rusiškai...
O šiaip,kol šitą rašlevą išspaudžiau,tai ir įsiegėjau žiūrėt 3 sezoną...nu rimtai įdomu.

Ir va,va,va...Norėjau pasigirti jums,kad alia jau Vilniuje prasimušiau,nes mano kursiokė mane pasikvietė šeštadienį į savo gimtadienį.Ir bus woop,woop faina.
Nu jugi vis tiek geras čia nes net nespėji įsivažiuot dar normaliai,o jau čia ir bendravimas normalus.Ir ne,bet kokia ta kursiokė...
O ir dovaną nerealią esu sugalvojęs ir jau nupirkęs.Dabar neviešinsiu kas tai,bet aš tą žmogų sutikęs antrą kartą supratau,kad štai būtent to jai ir trūksta.Neviešinu,nes jau kiti kursiokai skaito mano blogą,noriu,kad litkų viskas siurprize geram.
Įmesiu foto dovanos sekmadienį gal.


O šiaip...Šis šeštadienis bus nenormalus,nes į Vilnių atvažiuoja Kalipėdiniai su Kavensku.
Atvaro Porkis,Andrelis ir Beizakas.Jau nuo penktadienio viskas prasidės.Nu negaliu kaip laukiu...
Bus vaizdų.
Papasakosiu ką veikėm vėliau,bet dabar truputis kultūrinės rimties,kad neatrodytume visai nuo grandinių nutrūkę

Ryte šeštadienį važiuosim į Litexpo,į automobilių parodą,per pietus važiuosiu aš į tą gimtadienį,o po piet lėksim visi į filmą ''Kitą svajonių komanda''.Žiauriai noriu pamatyt jį.


Na,o vakare lėksim į Gargždų Bengos pasirodymą a.k.a. gargždiškių tuc tuc Vilniuje...


Manau,kad tikrai nusimato superinis ir dar tūriningas savaitgalis.


O šiaip...ką aš veikiu
Trečiadienį buvo mama su kūma Vilniuje,tai vis fainiau savu pamatyt,o ir oras buvo nuostabus...iki +26.
Bet vakare atėjo ruduo,su griausmu ir lietumis ir temperatūra taip nurkito,kad nebepakilo.
Gaila,bet kartu ir to jau reikėjo tikėtis.Gi jau ruduo.

Ir žinot ką?
Turbūt didžiausia naujiena ta,kad auginu barzdą.Ūsų ne,bet barzdą jo.
Nu nežinau,niekad nesu auginęs,tai visai man patinka vaizdelis,šiandiena aplink apskutau,kad gražiau atrodytu.Bijau kelt foto ir nežinau kiek išlaikysiu dar...Gal ryt imsiu ir nusiskusiu,o gal ne...

Ir šiaip,išvažiuoji ir pasikeiti.
Trečiadienio vakaras:
-Neskusta barzda
-Treningai
-Rusiška muzika
-Rusiškas serialas
-ir,ir jo...


O ketvirtadienį ryte buvom savo universiteto bibliotekoje,ekskursija buvo.Kažkaip nesugebu papsakot,bet likau išsižiojęs.Žiauriai nereali.Seniausia Lietuvoje,viena didžiausių ir daugiausiai sukaupūsių spaudinių.
Ant tiek viskas apgalvota,kad net gali darytis ten valgyt,nes yra virtuvėlė poilsio kamabryje,o jeigu šalta,tai yra padėti pledai apsikloti...Na,jau manau žinau kur centre žiemosiu ir kur užeisiu kai veikt nebus ką...Uj,mokytis,mokytis aš ten eisiu.

Ir dar norėčiau papasakot apie savo studijas kai ką,ką naujo sužinojau,bet taip neturiu jėgų...


O šiaip,kažkada sakiau,kad apie Volgą papasakosiu.
Tai turiu svajonę nusipirkt kada nors Volgą,nusileist ją vos ne iki žemės ir plaukti Vilniaus gatvėmis...
Turėtų būt nuostabu.
Volgos jau senai noriu,bet kai pamačiau ją Vilniaus senamiestyje,tai apšalau iki negaliu ir dar labiau noriu...
Tai svajonei reik dar kai ko,bet reikia sulaukt vasaros.(Taip,taip.To paties reik ir man)
O pati Volga...Hm,žiūrėsim kaip su pinigais bus.
Bet tai jau bus kituose kursuose,kai būsiu vyresnis ir turėsiu kokį darbą...


O mano nemažaia draugų ir draugių mokyklinukų išvažiavo į kelionę,į Vokietiją.
Baltai aš jiems pavydžiu.
Ir man tokia nostalgija preitų metų kelionei į Strasbūrą.
Radau tos kelionės blog'ą.Jeigu rasiu jėgų,tai perrašysiu.Pažadu.


Ir kažkodėl šį vakarą pas mane sukasi Mamontovas...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą