2012 m. rugsėjo 18 d., antradienis

Реальные пацаны




Pirmą kart išgirdus atrodė fuflo,bet antrą kart išgirdus per radiją pradėjo patikti...

Na,ir gali kam kilt klausimas kur dingau ir ko taip ilgai palyginus nerašiau.

Tai va,po paskutinio blog'o įrašo nulėkiau pas vieną draugelį,žmogiškai pakalbėjom ir grįžau pakankamai anksti.
Galvoju pažiūrėsiu televizorių...Ir ten viskas prasidėjo...
Per TV6 rodė rusišką serialą - Tikri bičai.Ir ką...Užsikabliavau iki negaliu.
Susiradau visą serialą online ir galvoju pirmą seriją pažiūrėsiu,kad suprasčiau kas ten per serialas...
Ir ką,kaip 12h nakties įsijungiau,taip norom,nenorom išjugniau tik 5 ryto...Neapsakomai užsikabinau žiūrėti.
Ryte atsibudęs irgi pradėjau žiūrėti iki tol,kol išvažiavau į Vilnių...

Nežinau kaip,bet kuo toliau,tuo labiau man tos kelionės rodos trumpesnės...Va,šį kart rodos,kad kokį pusvalandį važiavom,nes labai greit atvažiavom mano galva...

O grįžęs ne ką kitą,o vėl įsijugniau tą serialą...ir iki dvyliktos nakties pražiūrėjau.

Iš viso sudėjus gąvosi,kad žiūrėjau per parą 10 valandų.Iš viso vieną sezoną-25serijas.

Pirmadienį po rytinių paskaitų vėl žiūrėjau iki vakarinių paskaitų...
O vakarinė paskaita buvo Psichologija,kuo toliau,tuo mažiau žmonių ateina ten...
Ir pačiam knisa,nes išeinu 4h iš namų ir vakar grįžau apie 9.Na,nors vakaras buvo išties nuostabus ir niekur neskubėjau...
Nusipirkau dabar savo labai mėgiamų Cezario salotų...Gyvenime nevalgydavau,o dabar Vilniuje savo noru valgau ir džiaugiuosi...
O po namų darbų ir vėl serialas iki išnaktų,nes ryt paskaitos nuo pietų...

Ir ką,ryte turbūt pirmą kart mano kambariokas atsibudo ankščiau negu aš.Pasirodo jo mergina turi problemu su sveikata,tad išvažiavo jis pas ją...

O aš į paskaitas lekiu.Ir jūs net neįsivaizduojat koks geras čia oras... +26C.Visi atsipūtę,ramūs...Lyg pavasarį
Kaip man patinka tais saulėtekio takais judėt į paskaitas...

O tarp mūsų grupiokų jau eina pagrindinės temos-krikštynos ir cementofke...Laukiu nesulaukiu.Chebrai esu pažadėjęs padaryt vilnietišką prisirašymą...

Paskaita buvo labai įdomi,sužinojau vieną įdomią knygą - Basanavičiaus ''Juodoji knygą''.Kada nors įdėsiu citatų.Linksmam šoke būsit.

Grįžau namo ir žiauriai,žiauriai norėjau valgyt,o gamint tingėjau.O jau senai norėjau pabandyt mūsų kebabinės kebabus...Ir ką...Didelis kebabas 6lt.Pigiau grybo kaip sakant.Bet tiesa tokia,kad tai buvo neskaniausias mano kebabas per visą gyvenimą,puse išmečiau...

Galvojau darysiu namų darbus,bet bežiūrėdamas serialą užmigau ir atsibudau jau vakare...Nors vakaras vėl nuostabus.
Saulė leidžias,auksinis laikas.
Termometras rodo.
Na ir ką...Toliau namų darbai,vakarienės gaminimas ir aišku TAS serialas...
Vėliau paaiškinsiu dėl ko ypač jis man patinka.

Barako virtuvė...


O šiaip tai tiesiog prisiminiau namus.
Rašiau dar pavasarį,kad namus viduje remontavom.
Tai va,per vasarą ne tik malkas kapojom.Tiksliau aš su seneliu kapojau.
O tetis namą perdažė.Perdažė namą.nu man taip kažkap skamba keistai kažkodėl,bet kai mačiau procesą,tai normalu.Tiesa sakant man ankščiau atrodė,kad namą perdažyt yra kažkas nerealaus ir reikalaujančio belekokių resursų ir laiko.
Resursų nereik daugo,o laiko tai jau nuo kiekvieno žmogauas.Atostogų tam neėmė,bet po darbo dažydavo po valandikę ir vsio,nusidažė per laiką.O šiaip tai laaaaabai gerai pamenu,kai pavasarį tik,tik pradėjo dažyt,dar aš su striuke stovėjau lauke,dar dvyliktokas.Ir diskutavom su tėčiu kur studijuoti,tą kart pamenu realiausiai atrodė istorijos sutudijos...O dabar jau ruduo ir aš esu studentas ir namas nudažytas.Ir svarbiausia malkos sukapotos.Ach,tos mano malkos...

Dar vieną dalyką prisiminiau.
Kai mano sesuo įstojo į universitetą,tai mes įsikėlėm į namą.Čia jau viskas prieš 6 metus buvo.
Žodžiu,kai ji grįždavo tai rodydavau ką padarėm namuose,kokius baldus nusipirkom ir panašiai...
O dabar aš grįžtu,studentas namo ir žiūriu pasikeitimus namuose...Naujas veidrodis,spintelės,užuolaidos...
Ir keista ir įdomu.

Ir dar,tai bus skirta tam žmogui kuriam sakiau,kad nereikia mokytis penktadienį.
Mokytis reikia ir labai daug reikia.Tik gal ne taip mane supratai.
Esmė tokia,kad mokyklos laikais mokiausi visai neblogai ir dar mane labai į priekį stūmė pašalinių neigiamos apkalbos.Veikė gerai,nes dabar aš jau visai jaučiuosi pasistumėjęs į priekį,o tie kurie apakalbėjo...pagyvenism-pamatysim
Mokytis mokykloje reikia,kad patektum į tokią mokslo įstaiga į koki tu nori.Ir aš daug mokiausi,ėjau papildomus užsiėmimus ir t.t.
Bet aš noriu pasakyt,kad palyginus su universitetu,tai mokykla yra šiltnamio salygos.Čia viskas yra paruošta,padėta ant stalo,supjaustyta ir dar sukrmatoma,o universitete,jau pačiam reik eit pasiim iš šaldytuvo...
Nežinau ar geras palyginimas,bet kažkas panašaus.
Ir dar vienas dalykas.Pradėjau savim didžiuotis.Didžiuotis tuom,kad sugebėjau įstoti į Vilniaus universitetą.Ir išties tuom labai didžiuojuosi ir suprantu,kad ne visi tą galį.Ir ankščiau bijojau didžiuotis,bet dabar tikrai esu laimingas ir galiu pasakyt,kad baikit visi kurie skaitot malt šūdą ir didžiuokitės viskuom ką pasiekėte.
O šiaip,jeigu tik turit galimybę nusiplaut nuo pamokų dėl kokio nors įdomaus dalyko,tai nusiplaukit ramia sąžine,nes tai bus 10 kart įdomiau ir naudingiau,nes vis tiek,tas pamokas jūs kaip ir aš pradėsit vertinti tik 12 klasėje,o dabar jos visiškai neturi jokios prasmės.
Ar jūs galvojate,kad mano gautas 4 iš Chemijos turi kokią nors reikmę mano dabartiniam gyvenimui?O jūsų?
Labai džiaugiuosi tuom,kad netgi dvyliktos klasės pradžioje išvažiavau į kelionę ir nebuvau dvi savaites mokykloje.O ką aš prisiminčiau iš to Rugsėjo?O už tai kokie prisiminimai dabar iš tos kelionės...mmmm
Žodžiu,gyvenkit ir nesukit galvos dėl tų pažimių,juk ne dėl jų gyvenama...o ir šiaip,jie niekam nedaro įtakos,tik tą akimirką atrodo,kad šakės...O ta akimirką,jau po kelių sekundžių bus labai,labai toli.


Ir taigi,apie serialą.

Ko jis man taip patinka,kad be atvangos žiūrėjau dvi dienas?

Pirmiausia tai turbūt dėl to,kad lengvo turinio.Tam ir yra tie serialai ir nereik ieškoti ten smegenų.
Pats pavadiniams sako apie ką tas serialas - Realnyje pacany.
Apie tikrų pacanų gyvenimą.Apie jų varkes,darbą meilę ir pacanišką draugystę.
Man kas labiausiai įstrigo,kad pakankamai tikroviškai parodoma pagrindinio veikėjo Koliano ir Lėros meilė.Abu yra iš skirtingo turtinio luomo ir tai labai neblogai atskleista.Kaip jis nesijaučia savas prie jos draugų,o ji prie jo.Kaip skirtingai bendraujama su tėvais ir panašiai.
Kad ir panašesnis mano gyvenimas į Lėros,bet galiu pasakyt,kad labiau savas jaučiuosi tarp tokių kaip Koliano draugai.Vis tiek pacanai lieka pacanais,kad ir kokie jie yra.Nes jiems labiausiai tinka tas posakis ''Lochai jie ar ne,bet jie mūsų draugai,o su draugais mes einam iki galo.''.Taip ir Kolianias,taip ir jo draugai padeda jam ir iškeičia draugės dėmesį į pagalbą draugams...

Dar kas patiko,tai gausybė įdomių veikėjų,kurie gyvena savu gyvenimus,bet paliečia ir kitus ir šiaip labai juokingi.

Ir šiaip,jeigu norit lengvo serialo kuriame reiktų juokingų situacijų,meilės,nenutrūkstančio scenarijaus ir norit pagilnti RUSŲ kalbos žinias,tai manau,kad jums patiks.
Turbūt čia toks atsiras tik vienas,mano klasiokas Ernestas,bet neaišku ar jis turės laiko žiūrėt tai...Na,jeigu turės,tai bus osom.


Ir štai,kad ir kokie tie pacanai,bet tai yra trys sakiniai kurie man įstrigo ir kurie yra išties verti kažko

-Meilė ir skausmas eina kartu.Ir reikia su tuom susitaikyt.

-Vienoje pusėje draugai,o kitoje meilė.

-Ir kiek mes galime daug padaryti dėl jų, ir kiek tai gali nieko nereikšti joms...


Na,manau kam įdomu,tai patys ir pasižiūrės...
Pats jau iš 84 serijų esu 50 serijoje...Ir per savatę atsiranda vis naujų serijų dar.

Реальные пацаны

Ir ką,bežiūrėdamas sugalvojau sudaryti savo gražiausių rusaičių aktorių TOP 4.Kodėl TOP 4? Nes daugiau nesuglavojau aktorių.

Kodėl rusaičių aktorių?O todėl,kad kuo toliau,tai tuo labiau man pradeda patikt rusės.Na,nes jos tikrai turi kažkokį tai šarmą.Ech,patys suprantat...

4 vieta
Svetlana Ustinova
Pamačiau ją pirmą syki dar kokiais 2006 metais.Filmavosi ji Bummerio antroje dalyje,sužavėjo.



3 vieta
Olga Lomonosova
Taip,taip,ta patį iš to kvailo serialo ''Bjaurusis ančiukas''.Va liko toks įspūdis apie tikros karjeros moters vaizdą,todėl ir patinka.


2 vieta
Elizaveta Boyarskaya
Pamačiau filme ''Likmo ironija arba laimingų naujų''.Super,iškart į topo viršūnę.O vėliau suvaidinusi filmę ''Admiral'' ji yra man pati geriausia moteris aktorė.
Tokios klasikinės išvaizdos.
1 vieta
Zoja Berber
Kadangi ji vaidiną tame seriale,tai ji ir pastumėjo sudaryt šitą topą.
Realiai,tai turbūt kokį 40proc dėl ko žiūriu šitą serialą,tai yra ši aktorė.
Nereali,nereali.Mano akiai tai ji nuostabi.




trumpas video




Aišku,gal daug žaidžia šviesųs plaukai,bet vis tiek...



nu čio,paka pacany

4 komentarai:

  1. Na, jei sakai, kad geras tai reiktų parsisiųst tą serialą. Gal kada bus daugiau laisvo laiko ir galėsiu pažiūrėt.

    AtsakytiPanaikinti
  2. geras serialas gaila, per tv nevisada iseina paziuret, o angliskai ir lietuviskai nerandu, del leros irgi pritariu

    AtsakytiPanaikinti
  3. jei kur rasit su lietuviskais titrais, pasidalinkit, butu labai gerai!

    AtsakytiPanaikinti
  4. serialas tai tiesiog nerealus... na super. tik kad kur su titrais iseitu paziuret pirmas serijas butu saunu, nes pirmas praleidau

    AtsakytiPanaikinti