2012 m. rugsėjo 30 d., sekmadienis

Bundantis rytojus


Neapsakomai gera daina.
Dabar susksis visą savaitę mano playliste...


''Palik savo guolį
einam su manim.
Parodysiu stebuklą po giedra naktim.
Kišenėj mūsų nulis,o daugiau mum ir nereikia

Noriu,noriu dar kartą eiti su tavim, vieno tako kraštu, po giedra gyva naktim...''


Na ką ir penktadienis.Rytas.


O ten neapsakoami gera Radžvilo paskaita.
Uch,pasikraunu ir galim judėt toliau.
Ir ką,teko tampyt po visą Vilnių tą suknistą tašę...Vieną dalyką sau prisiekiau,kad padėsiu tiems,kuriems reikės nusigabent nuo barako savo tašę iki kur nors kitur...Nes net neįsivaizduojat kokia čia yra ''Dievo koronė''...

O šiaip po piet pirmą kartą buvau psichologijos seminare,nes pirmą syk negalėjau.Žodžiu,sakė,kad pasikėlus ta seminaristė,o man patiko.Tokia atsigavus,manau,kad sutarsim mes su ja.Įdomių dalykų papasakojo.Papasakojo ir apie tą serialą ''lie to me''.

Baigės paskaitos ir judam namo.
Žmogus kuris mane vežė namo atlėkė mane pasiimt nuo pat univiero.
Kraunuos daiktus į mašiną ir ką jūs galvojat?Kartu su mumis važiuoja Rūta S.
Iškart fainiau,kad su pažįstamu žmogum.Fainiai pakalbėjom,pasiguodėm apie studijas,gyvenimus...Kaip senais laikais.
Jeigu nekamščiai,tai būtume greičiau grįžę...

Kelionės akimirka


Išgirsta nuostabi daina



Ir grįžtu namo.Kur gera,kur galima atsipūst ir pailsėti.
Gavau superinę dovaną-mikrobangų krosnelę.
Suuuuper,pagaliau galėsiu gyvent normaliai.Rytais šildytis maistą ir pan.
Tik dabar reik ja išmokt naudotis.

Šeštadienis tai toks čil in.
Aplankiau gimines,vakare su Linu pasiėmėm kebabų ir pakymarinom kaip tikri Gargždenskai už Maximos.Kaip senais laikais.
O ir šiaip.Gargždai - zombių miestas.
Jokių būdų nesakau,kad jie blogi,bet patys žinot apie ką aš.

O vakare kažko ir gerklė skaudėt pradėjo ir čiaudėt pradėjau...Ir nuotaika krito,bet įsijungiau draugės blogą...Ir ką jūs sau manot'a? Taigi išgirstu šitą dainą ir mano tokią šypsena iki ausų ir visos ligos kaip ne ligos...
Paklausiau ir šitą dainą. Ir pagalvojau,kad jeigu aš nesu toks kaip šitame ir kituose šimtuose tokio pobūdžio klipuose,tai ar aš praleidžiu vėjais savo jaunystę,nes taip vėliau nebegalėsiu daryt?Bet ką man daryt,jeigu aš ne toks?

Paskaitau apie legendą ir einu miegot.

Tik dar vienas dalykas...Sutvarkė mano BMW važiuoklę,tai WOW,buvau pamiręs ką reiškia BMW...Net neįsivaizduojat kaip neapsakoami gerai stovi ji ant kelio dabar,ankščiau reikėjo gaudyt visad ją...O šiaip,kai pamačiau kaip ji atrodo po to,kaip tetis ją naudojo kaip ''darbinę'',tai vos nepalūžau...

Sekmadienį nulėkiau dar pas senelį,tai taip keista ten dabar...



Ir ką.Nusiplaunu mašiną.Nusiprausiu.Susidedu vėl pilną,pilną mašiną daiktų ir pajudu į Vilnių.
Vat tos kelionės yra kažkas tokios.Kažkas tokio dėl ko irgi laukiau studentiškų laikų.Jos tokios keistos ir savitos.Visad jų pavydėdavau savo sesei.Dabar esu pats jos dalis.Pilna mašina chebros,daiktų ir mes lekiam Vilniaus link.


Už Kauno staigiai sutemo.Suvežiojau klasiokus ir nulėkiau pavalgyt pas sesę.
Aš toks pavargęs,o dar laukia daktų išsikraustymas...Skaičiavau,kad tam užtrkau lygiai 45minutes....O dar anglų namų darbai...
Bet tai jau po visko.Nes aš jums čia rašau.O už 5 minučių baigsis rugsėjis.
Ir pas mūs...Nu kaip pas mus,jau nebe pas mus,o mūsų buvusioje mokykloje vyks prezidento rinkimai...O kokie laikai gi buvo,kai aš kandidatavau...Ir žolė žalesnė tada atrodė...


Gera daina ir...
ir gera citata...



Sveikas,spali,ką tu mums parodysi?
Bundantį rytojų sutiksime kartu?

p.s.aš irgi bijau žmonių



„Draugai? Jie turi savybę išduoti arba numirti“.
V.Radžvilas

1 komentaras:

  1. Taip, visi gargždiškiai, jau nebegyvenantys ten, supranta :) Ir kuo daugiau pasakoji apie Radžvilo paskaitas, tuo didesnis noras kyla jose sudalyvauti :))

    AtsakytiPanaikinti