2012 m. rugsėjo 25 d., antradienis

S08E01

-Its not something that develops over time,its something that happens instantaneously.It goes through you like the water of a river after a storm,filling you and emptying all at once.You feel it surround your body.In your hands,in your heart,in your stomach,in your skin.Have you ever felt this way about someone?

-I think so.

-If you have to think about it,you have not felt it.

-And you're absolutely sure you'll find that someday?

-Of course,every man does eventually,you just never know when,or where.




Tai ką,po ilgai lauktos pertraukos pagaliau atsirado nauja HIMYM serija
Aštuntas sezonas,pirma serija.
Kažkaip ir širdyje ramiau pasidarė išgirdus tą teminę muzikėlę,o dar kai užgrojo pabaigoje tą daiąn,tai išvis per nugarą šiurpuliukai pradėjo bėgioti.
Manau,kad nuo dabar viskas bus tik geriau ir viskas susidės į savas vėžias.Kaip ir tada,taip bus ir dabar.



Prisikaupė pas mane labai daug muzikos ir nuotraukų langų,nesinori jų išmest,tad sukeliu čia.




Aš tik norėčiau žinoti kur tu, pamirštu spalvą tavo akių.
 Aš taip norėčiau sutikti saulę su tavim,
Aš taip norėčiau būti tavo viltim.,
Gabūt tai jūra, galbūt žvaigždės, galbūt aukščiau
Galbūt tai mano sapnai, kuriuos aš pamiršau.
Turbūt tai viskas ko aš noriu ar ką aš jaučiu
Ko laukiu aš, kuo gyvenu, gyvenu...
























Komentarų nėra:

Rašyti komentarą