2012 m. rugsėjo 24 d., pirmadienis

sick weekend is sick weekend

sick sick sick song
sick sick sick me





Na ir sulaukiau to išganingojo savaitgalio,dėl kurio dabar man tokia nostalgija,kad uch...

Penktadienį iki vakaro prabuvau barake,alia kaupiausi,išsimiegojau,pasivalgiau.Kambariokas dar ketvirtadienį išvažiavo namo,tai likau vienas.
Kadangi buvo geras oras labai tai neprisirengiau labai,o tiesiog ant maikės užsimečiau tokį pavasarinį bliuzoną...

Tai ką,vakaras.Po truputi renkasi mano draugai.Kadangi visi skirtingu laiku atvažiavo,bet į stotį,tai teko man juos pasitikt.
Pirmiausia atlėkė Beizakas,pasitikau stotyje...hm,pats joje šimtą metų nebuvau,tai truputi ir pačiam gėda ten rodyti ir pačiam kauniečiui ten keista,kad vos ne kaip namie...
Nu nieko,nuėjom į MC,pasivalgėm kol laukėm Porkio...Atvažiavo ir tas,kol susiruošėm važiuot ir jau visai,visai sutemo...Žiauriai nejauku stoty,kai tamsu.

Susidam į autiką ir nulekiam iki Ernesto dvaro.Tikėjomės rast dar klasiokų,bet jie jau buvo pajudėję namo,tad visai apsidžiaugėm,kad jienebrazdins gitara...

Kadangi dar reikėjo laukt Andrelio,tai nulėkėm į miestą pasižmonėt.Apėjo didžiąją dalį žinomų gatvių ir užsukom pilies gatvėje pasišildyt ir išlenkt po alaus bokalą...
Tuo met ir vėl vaikščiojom,kol nepaskambino,kad jau atvyko ir yra Vilniuje,tad susitikę visi centre ėjom ieškot kažko padoresnio kur būtų galima pasėdėt.
Bevaikštant sutikome mano kursioke,supažindinau ją su Gargždais.
Na ka,judam toliau ir prieinam iki Aušros vartų,o ten šalia yra pakankamai nežinomas,bet jau turbūt nuo dabar bus mano vienas mėgstamiausių alaus pub'ų - Portobello
Pasiėmėm alaus ir išėjom į lauką,prakalbėjom kokią valandikę ir taip visai nebuo šalta,kaip buvo išties šalta...
Nes išėjus iš kiemo tiesiai į lauką pasitiko stingdantis šaltis...
Nu neapsakomai šalta,turbūt gyvenime dar taip nebuvo šalta.
Kokie +5 laipsniai ir aš vos ne po maike...Protingas,ane?

Parvežė mane namo pakankamai anksti,nes norėjosi pasiilsėt prieš kitą dieną...
O vyrukai žinau,kad pajudėjo ten kur gyveno...

Rytas.
Toks jausmas,kad gėręs būčiau visą naktį.Galva ūžia,balso nėra,nosis užgulusi,ausį skaudą.
Viskas aišku-peršalau.
Susiruošiau ir išlekiau pas pacanų.
O pacanai po nakties judesio vėl nuo ryto juda ir valgyt daro...
O aš judu su Theraflu ir Paracetamoliu,nes aš ''nedurnas'',nelauksiu stebuklo,juk reik ''atsičiukint'' iki vakaro.

Na ką,paliekam Ernestą mokytis,o patys išlekiam į centriuką.
Jugi jeigu pamenat rašiau,kad turėjau gimtadienį,tai paleidau draugus pavalgyt,o pats nulėkiau pasveikint kursiokės.
Rinkomės kur ir visada-Šaunioj vietelėj.
Susirinko alia jau gretinėlė mūsų kurso...
Man greit teko išeit,nors visai norėjosi pabūt,net pokalbių temos įdomios buvo.
O štai ir žadėtos dovanos foto su pačia jubilijate.



O čia šiaip durys tame bare,iš tuaeleto...
Man tokios visai kūl.Tas The End fainai parašytas

Na ir teko jau lėkti vėl atgal iš centro į kino teatrą.
Žiūrėjom - Kita svajonių komanda
Ną ką galiu psakyt,kad man labai,labai patiko ir,kad galiu visiems jį parekomenduoti nueiti kol dar rodys kino teatre.
Bet čia turbūt gali būt tik mano nuomonė,nes kaip buvo,kad man,Beizakui ir Porkiui labai patiko,o vat jau Andrelis ir užmigo...
Tai va,visko gali būt,kad ir jums nepatiks,jeigu nesidomite istorija ir krepšiniu.

Po filmo važiavome pas mane į baraką,parodžiau savo kambarį,vyrams patiko.
Bet ką galiu pasakyt,kad tada buvo žiauriai,žiauriai ramu.Per visą laiką kiek čia esu,tai nebuvo dar taip ramu.
Mašinų nulis,žmonių irgi nulis...
Pasedėjom ir pajudėjom vėl link centro.
Papigiąja pasivalgėm Express pizzoje ir ką.Reikia apšilt,nes jau tamsu.

Lekiam atgal link Ernesto,o ten juk šalia didelė Rimi hypermarket.
Tuo met atsibuvo klasiokės mūsų ir sakė,kad utoj irgi atlėks pas mūsų,tai ką,reik laukt,nepirksim nieko be jų.
O žinot kaip su tom moterim...Greit,greit...ir visa valanda praėjo.
Ir ką jūs galvojat ką mes veikėm?
Vaikų kambaryje žaidėm su lego.
4 rimti vyrai,šeštadienio vakarą Vilniuje visą valandą žaidė lego...

Atsirado merginos ir mes jau judam link Ernesto daryt apšilimo...
Pradžioje kažko man liūdna,nei judesio,nei kalbų normalių ir pačiam jau su sveikata jaučiu,kad blogai yra...
Nu nieko,kažkaip įsivažiavom,įsilingavom ir liuks.
Susiruošėm jau judėt į centrą ir ką jūs manot,ogi nuvažiavo paskutinis autobusas tiesiai prieš mūsų akis...
Teko lėkt su taksu.
Kažkur gedo prospekte viską ''dabaigt'' ir kaip žmonėm pajudėt į klubą ''Trip''
Jugi ten buvo Gargždiškių tuc tuc...
Ir galiu pasakyt,kad ten buvo faina.Tikėjomės trumpiau pabūt,o pasibuvom,išėjom ir vėl grįžom.
Susitikau daug pažįstamų,daug draugų,pasikalbėjom.Aišku daug pokalbių ir su nepažįstamais ir t.t.

Užlingavus sugalvojom visi judėt į Tarantino.
Kol nuėjom iki jo,tai su tiek nepažįstamu žmonių teko kalbėt,kad ojei...
O į Tarantino tik nuėjo merginos,o mes nenorėjom mokėt 10lt...
Kadangi turėjom pakvietimus į klubą Posh,tai tiesiu taikymu nuėjom į jį.
Pasiėmėm po kokteilį ir pajudėjom,pašokom ir sudaužėm visas stiklines...Nu nieko,neikas nematė to.
Bet šiaip neblogai buvo,man patiko ir manau,kad dar ne syki ten apsilankysiu.
Tik pinigų turėk.

O po to ir vėl sugrįžom į Trip'ą.
Kažkaip sugrįžus nebebuvo taip faina,tai susėdę ant bordiūro su Porkiu pasikalbėjom kaip žmonės.
Nes kur Andrelis nežinojom,o Beizakas kažkur išėjo irgi...

Ir labai,labai greit tas laikas praėjo.Gal jau buvo kokios keturios trisdešimt,kai Ernestas atlėkė mūsų pasiimt.
Mes su porkiu greit prisistatėm,Beizakas nenorėjo varyt,o Andrelis iš kažkur netikėtai išlindo.

Parvežė mane vėl namo.Nu negaliu,mldc tas mūsų Ernestas,visad padeda.Žiauriai džiaugiuos,kad grįžau namo.
Įėjau į kamabarį gal jau po penkių ryto,kambarioko nėr.Ramuma.

Ryte randu praleistu kelis Beizako skambučius,kelis Porkio.
Gaunu fainą sms iš Porkio kur jis rašo,kad jau sėdi su Andrium autobuse namo ir,kad labai džiaugiasi ir dėkoja už savaitgalį.
Nežinau kaip baigiasi Beizakui,bet žinau,kad grįžo.

Taip ir baigėsi man tuc tuc savaitgalis su puikia chebra.Visą sekmadienį buvo tokia nostalgija,nes teko būt vienam,o man vienam labai sunku būt.
Geras,tikrai geras buvo.

Aišku visada po tokių susiėjimų lieka kažkokių perliukų,tai šį kart Andrelio ''Ką jūs'' ir toks ''liuks'' ženklo rodymas.
Ir nuolatinė JŲ baimė,kad keleivių kontrolė neįliptų į autobusą.Linksma buvo stebėt.

Ir va,tokie prisiminimai.

O sekmadieniais ir Vilniuje lyja.
Ir lyja.lyja.lyja.
Kadangi rotušėje vyko ralio finišas,tai nusprendžiau pasiėmęs fotoapratą pafotografuot senamiestį ir tas mašinas.

Senamiesčio foto rasit čia

Automobilių čia

Abiejuose albumuose eikit į apačia.

O čia mano mėgstamiausios foto.Mašinų.



Ir senamiesčio
Na ir ką,mano fakultetas

Tiesiai prie prezidentūros
Ir rudeniniai lapai

O čia visos dienos megstamiausia foto


Nuėlėkiau pavalgyt vakarienės pas sesę ir taip baigėsi mano savaitgalis...

Ir apturėjau dar vieną sunkią naktį...
Visą naktį prasivarčiau,kilo pive rūgštis,o paryčiais atsubudau nuo neapsakomo pilvo raižymo...valio.



Na,nors Vilniaus rytas nebuvo toks blogas kaip mano.Išlindo saulutė ir jau pačiam geriau,nors buvo silpna visą dieną.
Po piet nuėjau pamiegoti,nes jau nebegalėjau.
Barake šalta.
Du megstiniai ant manęs.
Šilto vandens nėra.
jo.

O vakare,po paskaitų ėmiau ir pavalgiau kaip žmogus ir šast,net pats nustebau,kaip atsigavau.Per pastarasias dvi dienas dabar jaučiuosi geriausiai kiek galiu,nes prieš tai tai buvo jo...


Šiandiena tik +10,bet sinoptikai žada trečiadienį vėl atšilimą iki +20.Laukiu nesulaukiu.

1 komentaras:

  1. Jooo, neblogą savaitgalį apturėjot. Ir man jis buvo geresnis, nei kiti vilnietiški savaitgaliai, nes turėjau su kuo pasikalbėt :D O namie tai pats supranti kokia situacija su tuo dalyku... :D

    AtsakytiPanaikinti