2012 m. rugsėjo 9 d., sekmadienis

Sweet home Gargaladai

Tai ką,atėjo šeštadienis.Ora čia buvo ne koks.
Tai diena kai prasidėjo mano,kaip studento,giminaičių lankymas ir pasakojimas kaip man sekasi.

Penktadienį jau aplankyti seneliai ir grįžus namo sumasčiau,kad noriu aplankyt savo papildomo istorijos mokytoją - Pamparą.
Taigi,šeštadienį per piet nulėkiau pas jį.
Atvykau ankščiau,kol dar buvo užsiėmimai.Durys kaip visada atidarytos,klasė pilna.
Ir man tokia šypsena,kad negaliu.Stoviu tarp dury ir stebiu tuos dvyliktokus.Visi tokie išėję iš savęs,išsigandę,klauso mokytojo.Panašiai kaip ir mes prieš lygiai,lygiai metus...
Labai smagu buvo stebėti,dar smagiau girdėti mokytojo juoką.

Tai ką,baigiasi užsiėmimas,pilną gargždiškių ir visokio kitokios plauko jaunuolių.
Susitariam,kad parvešiu ir einu pas mokytoją.

Linkmai pakalbam,papasakojo kaip jam sekasi,papasakoaju kaip man sekasi.Aptarėm akademinius mokymus,kad jie visiškai kitokie nei mokykloje ir pan.Davė patarimų dėl Radžvilo.
Geriausias patarimas iš buvo tai pasiūlymas aplankyt vieną tokią kavinukę Vilniuje.Iš nupasakojimo supratau,kad jeigu ir tiek mačiusiam žmogui daro įspūdį,tai ir man bus dar didesnis įspūdis.Pavadinimo nenoriu pakolkas dar atskleisti,kad net neaplankius ji netaptu nuvalkiota.Kad pvz,kai ką nors pasikviesiu,kad nesakytų ''aj čia ta kur sakei''.Ir iškart tada rankos nusvirtų...Bet pasakysiu tiek,kad ten manau visai gera vieta pasipiršt...Bent pagal pasakojimą.Žiūrėsim,dar yra laiko aplankyt ją.

Po to grįžau į Gargždus ir aplankiau močiutę ir kūmas...Jūs net neįsivaizduojat kiek man įdėjo blynų vežtis...Pilną Maximos maišą priekeptų blynų,tik šildykis ir valgyk visą amžių...Nerealiai faina ir gera.

Po to dar aplankiau savo gerus dėdę ir tetą,papasakoaju kaip sekas,tairig įdėjo tokios mišrainės.uch,valgysim.

Po piet grįžau namo,tai tetis mane įsikinkė kaip sakant darbuotis,nes kas jeigu ne aš jam padėsiu a?


O vakare...Vakare buvo ''paminio'' susitikimas.
Viena mūsų šokių kolektyvo draugė pasikvietė mane su Porkiu pas ją į būtą Klaipėdoje.
Tai po ilgo laiko tarpo susitikau su Porkiu,nulėkėm nusipirkt valgyt ir nulėkėm į Klaipėdą.
O ji gyvena visai gerai,grynai Klaipėdos centre,netoli to viešbučio Klaipėda.Ir moka už kambarį Klaipėdos centre tiek pat,kiek aš kažkur kitoj galaktikoje nuo Vilniaus centro nutolūsį barako kamabrį...
Sakė,kad iki univero jai eit apie minutės...Dar ji valgo Vytauto Didžiojo gimnazijos valgykloje...už 8lt persivalgo...O mes...Kur tu VIlniuje rasi kažką už tiek?

Taigi visą vakarą prakalbėjom ir po poros valandų grįžo jos draugė,kuri mokosi Kaune.
Ir gyvena ne kur kitur o Vilijampolės rajone.Jeigu kas nežinot,tai čia Lietuvos mafijos meka,Daktarų rajonas.
Tai sakė kokie gandai sklando,tai taip ir yra...Papasakojo,kad nebuvo dienos kai nebūtų kas nors ten užkliuvę,pristoję ar dar kas nors buvę.Buvo ir pasiūlymų į galvą,buvo ir rimtai pristojūsių,kurie siūlė važiuot ''pasivažinėt''.Gyveną savaitę dar tik ten,bet jau spėjo tiek pripasakot dalykų,kiek Vilniuj turbūt per 4 metus nenutiks...
Vienu žožiu ji ten gyvena barake,bet ieškosi buto kur kitur.Nes sakė,kad visam Kaune dar normaliai yra,bet tik įžengi į Vilijampolės rajoną ir prasideda...
Reziume jums ir man,kad Kaune reik aplenkt šį rajoną,jeigu nori sveikas grįžt.


O sekmadienį oras nuostabus. Saulė spigina,+20C
Taigi išsivaliau visą mašiną,nusiploviau,susikroviau pilną bagažinę daiktų ir sėdžiu dabar čia ir jums rašau.
Išvažiuoju šiandien 17h,aš ir dar 4 mūsų miestelio studentai.Važiuosim susimetę,papigiai.Kaip studentčiokai.

Viso gero,namai.Labas vakaras,Vilniau.



Ir muzikinė pauzė.

Visi kas skaitot mano blogą tai žinot kas yra tokia Ieva Narkutė.
Ir jau begalę kart gyriaus,kad pažįstu,bet va.
Va ir sužvaigždėja visi pajutę tą skonį.
Turbūt ir aš taip elgčiausi.

O šiaip tai pagarba,kad normaliama muzika skinasi kelią į pramogų pasaulį.


O toliau jos alia sena-nauja daina.Bent per tv3 atidaryma sakė,kad nauja,o šiaip ji jau metų senumo.Ir aš ją pirmas patalpinau prieš metus į jutuba.Nu nesvarbu.

Klausom.




p.s.Pilna troba svečių,o aš lekiu sostinėn...Ir visi kalba apie mane..Studentas,studentas...

2 komentarai:

  1. Toks baltas pavydas, kad grįžai namo :) Kaip studentiška, tik maistas svarbiausia ;D Blynai Maximos maiše? Geras variantas ;D Taip. Vilnius branginikų miestas ir nieko čia nepakeisi, o slabotkė ne toks jau baisus rajonas, jeigu niekam labai į akis nekrenti gali gyvas grįšti jį aplankęs :) Bet gyventi.. Čia jau kita kalba, užuojauta mergaitei :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Už 8 litus persivalgo? Ir Vilniuj nerasi tokios vietos? Na, gal būt. Rasi pigesnę! :D MRU valgykla. Už daugiau nei 3lt dar neteko valgyti. :D Už 8 tikriausiai ir pusryčius, ir pietus, ir vakarienę, ir dar desertą gali suvalgyt ten :D

    AtsakytiPanaikinti