2012 m. spalio 7 d., sekmadienis

!200!



Taigi,net neprireikė metų ir aš jau čia rašau 200-ąjį įrašą.
Aišku galime pasiginčyti kas yra geriau:kokybė ar kiekybė...Ar kokybiški visi tie 200 įrašų ir pan?
Manau,kad taip,nes išties turėjau mintį perskaityti visus 200 įrašų ir parašyti topų topus,bet žinot...To visiškai neįmanoma,nes vien Sausio ir Vasario mėnesio įrašus skaičiau visas DVI valandas...Taigi,jeigu norėčiau perskaityti dar likusius 7 mėnesius man reiktų mažiausiai 10 valandų...
Gal kada nors,bet dar ne dabar...
O tiesa sakant buvo labai,labai smagu skaityti.Turbūt sunkiausia ir įdomiausia buvo tos paslėptos mintys apie ką nors.Dabar jau sunku prisimint apie ką,bet iš užuominų galima numanyt apie ką.

Turiu mintį blogo metų gimtadienio progai viską perskaityti ir sudėti geriausius perliukus,nes jų jau prisikaupė nemažai vien iš tų dviejų mėnesių.Reiks atsirinkt.


Taigi,pristatau šiokį tokį topą

Skaitomiausių įrašų TOP 10

10.Dainų šventė 2012 a.k.a. Mano gyvenimo šventė 84 perskaitymai

9.Aš tikiu savimi 87 perskaitymai

8.Alio,alio...Čia kalba Vilnius. 95 perskaitymai

7.Реальные пацаны 103 perskaitymai

6.Vasaros pabaigos ženklai 108 perskaitymai

5.Dabar,kai man priklauso Lietuva-ką vis tik daryt su ja? 112 perskaitymų

4.Paskutinis IVa medaus mėnuo 129 perskaitymai

3.Kalbėjimas 2012 131 perskaitymas

2.Ko (ne)nori moterys? arba Ką (ne)daryti vyrams? 398 perskaitymai

1.Ar pasiaukojimas ir šiandien prasmingas? 521 perskaitymas

Taigi,mano pačio nuostabai pirmoje vietoje yra mano Lietuvių kalbos egzamino rašinėlis.
Svarsčiau,svarsčiau ko jis taip patiko,nes man tai ten nieko blatno nėra.
Ir vieną dieną atėjo mintis ir viskas susistatė į savas vietas.
Taigi viskas aišku dėl ko,kažkur Lietuvoje,kažkokių Lietuvos mokyklų mokytojai dabartiniams dvyliktokams uždavė parašyti rašinėlius praėjusių egzaminų temomis ir manau jau viskas ir jums tapo aišku,kad chebra grįžo namo,įvedė į gūūgle rašinėlio pavadinimą ir ką jūs sau manot?O gi pirmas rezultatas ir yra mano rašinėlis iš šio blogo....Taigi,reziumė toks,kad dabar,kažkur,kažkokiam mieste,kažkokio mokinio sąsiuvinyje guli perrašytas mano rašinėlis,o tas jaunuolis tik šypsosi,kad atsiranda tokių durnelių kurie juos perrašo.Nice.



Toliau,kaip tik su šiuo gražiu 200-ojo įrašo jubiliejumi sukako ir kitas jubiliejus.

Mano blogo apsilankymo rodiklis kirto 30.000 tūkstančių ribą!!!

Realiai,tai visai sunku patikėt tuo,bet skaičiai sako savo.

Kadangi būnant Vilniuje kirtau ir BMW važinėjimo 30.000tūkstančių ribą,tai gaunasi dvigubas jubiliejus.
Tad ta proga užsisakiau savo blogo lipdukus ant savo mašinos.Tokius mažus,santūrius,berods pagal word'ą 36 dydžio raidės.Tik kažko ilgai gamina...


Jeigu kam įdomus mano TOP'as

1.Kalbėjimas 2012

2.Dainų šventė 2012 a.k.a. Mano gyvenimo šventė

3.Ko (ne)nori moterys? arba Ką (ne)daryti vyrams?

4.Visi kiti įrašai,nes tai visgi mano gyvenimas.




p.s.Tos trys papostintos dainos buvo daugiausia sykių įkeltos į blogo įrašus.

1 komentaras:

  1. Sveikinimai! Geriausias tavo topo ketvirtas pinktas. Labai patiko ;]

    AtsakytiPanaikinti