2012 m. spalio 30 d., antradienis

Beržo alegorija

Nesu didelis Bruno Marsas fanas.Išties neklausau jo dainų,bet šita veža mane kažkuom tai.
Kiekvieną dieną girdžiu per zipuką
Tikrai gerai nuteikia


Toliau...pamenat tą grupę kur vakar įmečiau,tai va,paklausykit jų kitų dainų,kabina
TWO DOOR CINEMA CLUB


O šiaip tai kažkuom puiki diena.
Kad ir žinau,kad turiu darbo iki kaklo kitai savaitei(pirma syki universitete tiek...),bet vis tiek gera,juk trečiadienį vakare jau namooo,kad ri nebus tas ilgasis savaitgalis toks geras,koks norėtųsi,bet vistiek...vis geriau,ar ne?

Ir šiandien ši frazė čia netinka

Kaip visada...vienas koks nors funny video



Norint skaityt toliau ir suprast viską,vertėtų įsijungti šitą dainą fone
Ji visada groja,kai vakarais važiuoju autobusu ir lyja,o lietaus lašai bėga per langą...



Ir va.
Patraukė naktį ant poezijos rudenėlio.
Improvizacija.


Beržo alegorija

Leiskit man apkabinti beržą.
Leiskit man pajusti jo liauną kamieną.
Leiskit man pajusti tą medžio šilumą.
Leiskit man pasiklysti jo šakose,
it šiltuose rugių laukuose.
Leiskite man gniaužti jo lapus,
lyg šiltus pirštus.
Leiskit man užuost tą kvapą,
kokio niekas kitas neturi.

Kodėl tu turi būti išskirtinis
ir kitaip nei kiti turėt baltą kamieną?
Kodėl tu turi džiūt kitaip,
nei,kad džiūva kiti medžiai?
Kodėl tave taip keista liesti,
it nenorėtum būt kaip kiti?
Kodėl,kodėl,kodėl...
Aš žiūriu į tave ilgai 
ir klausiu to.
O tu tik siūbuoji mano akyse
ir nieko nesakai.

Vytautas Butkus.2012 10 30


p.s.ir visai nesijaučiu tokiu blogu,kokiu mane gali laikyti

1 komentaras:

  1. ӏn oгder to find your super Pure Green Coffee Eхtrаct, it is likеly to
    drain уouг ωallet without any significant benefit to
    youг hеаlth carе ρrovider bеfore taking any Pure Green Coffee Εxtraсt.
    Loοk for a healthу adult is 200 to 300 minuteѕ fοr eνeгy week fог 3 to 6 timeѕ.

    In thе first placе, it's easy to evaluate effectiveness.

    Feel free to surf to my blog post juanjsarmiento.blogspot.Com

    AtsakytiPanaikinti