2012 m. spalio 10 d., trečiadienis

blog'a blog'o muzika

Aš ir įsivaizduoju tą vaizdą,kai groja ta daina ir ta ranka kyla nuo pulto...

Pasirodo kiek gali žmogau padaryt atsikėlęs anksti ryte...
Kai pagalvoji.8h ryto,aš einu senamiesčio gatvelėmis ir pats savimi netikiu.Ir kalu sau į galvą-prieš metus,prieš,metus,prieš metus...prieš metus tu sedėjai dar mokykliniam suole Gargžduose,o šiandien..o šiandiena tu jau čia.

Truputi apie šios dienos paskatias...Man pradeda nebepatikt mūsų filosofijos seminarų vedėjas.Labai jau linkęs į asmeniškumus žmogus....

O toliau anglų,mano sužibėjimo valanda su projektu.Buvo labai faina.Pirmą kart pristatinėjau prieš grupę projektą,tai buvo osom,pasijutau kaip savo klasėje....

Po piet iš galvos neišėjo mintis,kad kaip čia pasiruošus krikštynoms,tad nulėkiau į humaną ir nusipirkau kombinzoną,tada nutariau,kad dabaigsiu savo geruosius ir pačius mylimiausius pull and bear batus ir dar sutariau su draugu,kad jis man atiduos savo megztinį....Nice,jau esu pasiruošęs krikštynoms ir plius madingai atrodysiu.Tikrai,kad nice.Dar kokio full cap'o reiktų.

Liūdna statistika :(

Fun gimtadienio idėja.

Ir prieisime prie muzikos.

Straipsnis kurį vertą paskaityti klausant muzikos...

kodėl balsuočiau už Kubiliaus partiją
















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą