2012 m. spalio 4 d., ketvirtadienis

Ėjom vogtį abalių,naktį pusę keturių...

Nuo ko čia pradėjus...
Pirmą kart tokia situacija,kad norisi rašyti,bet sunku ir neaišku nuo ko pradėti.

Įsijungiam šitą dainą ir judame Vilniaus klystkeliais kartu

Hm,baigėm sekmadieniu...su dideliu kiekiu anglų namų darbų ir pavargusiu kūnu,
Keliamės pirmadienį,kaip ir visada,puse 8,per pusvalanduką susiruošiu ir pajudam link fako.
Ryte viena paskaita - anglų kalba.Visi apsimiegoje.Sėdim,laukiam dėstytojos ir kažkas protingas patikrina telefone el.paštą ir pasirodo,kad anglų paskaitos -NEBUS.Iš vienos pusės valios,iš kitos - SHIT.
Tai ką,geras oras,laiko turim iki soties,tai su Liučka pajudam kavos į Coffee inn'ą.

Grįžtu į baraką ir tiesiu taikymų į lovą...
O vakare Pschiologija.Ten dabar tokia bereikšmė paskaita tapusi ji,kad man taip gaila jos dėstytojos dąrosi...
Asmeniškai einu į ją todėl,kad neturiu ką veikt,tai visai faina prasiblaškyt taip.
Ir šaip,saulėtekis man patinka.

Kadangi buvo geras oras ir važiavau su savo mašina ten,tai nieko nelaukdamas po paskaitos nulėkiau su savo BMW į plovyklą.Kaip žmogus nusiploviau ją ir pajudėjėjau naktinio miesto gatvėmis.
Slinkau lėtai,užsidegė tą geltona lemputė,kviečianti apsilankyti degalinėje.
Suglavojau,kad reiktų aplankyt tą visų išliaupsiną - Hanerį.
*Haneris-kieta Vilnius aikštelė,kur renkasi kieti vyrūkai su kietom mašinom,kietai vakarais pakymarint.Atitikmuo Gargžduose būtų kažkas panašaus į aikštelę prie parko,lygininat su Klaipėda,tai būtų Terminalas*
Taigi,šalia hanerio užsipilu kuro.Jau čia pilna pacukų su šūstrom tarkom.Užsukų į tą hanerį,baranai sėdi juoduose bemwuose,pacankės geria kavą.Veiksmo mažai,jugi pirmadienis.Pastovėjęs akimirką suprantu,kad čia reiktų atlėkt kada su kokia chebra...pvz Linu turbūt...
Kiek girdėjau prisirašymas į hanerio chebra reiškiasi įslydimas į pedagoginio žiedą...

Pasuku namų link,o ten manęs laukia makaronai...
Pirmadieniais aš vis dar po savaitgalio gyvenu vienas...

Ir ką,įsijungiu pirmadienio naujienas ir didžiausia ir geriausia visų naujeina tai,kad į Vilnių grįžta Orandžinis dviratis!!!!


Labai tuom džiaugiuosi,kadangi mėgstu su dviračiu pasivažinėt,o čia Vilniuje jo neturiu,tai bus puiki proga.
Ir šiaip,Vilniuje to labai trūko,jugi jis jau tikrai nebeatsilieka tiek,kiek ankščiau nuo vakarų pasaulio...

Taigi,straipsnis čia --->>> http://verslas.delfi.lt/automoto/kitais-metais-vilnieciai-ir-vel-gales-vazinetis-oranziniais-dviraciais.d?id=59625755

Sliedshow prezentacija čia ---->>> http://www.slideshare.net/VilniausSavivaldybe/kitmet-36-vilniaus-vietose-bus-galima-naudotis-300-oranini-dvirai

Ir kaina normali,nes pirma valanda nemokamai,o kita 10lt.


Toliau,straipsni apie vyrų chamistviškumą...
Nu negaliu,norėtųsi šbarškint visus dantis tokiems...
Bet nieko negali sakyt,yra tokių,kurioms tokie patinka ir tinka.
O ir šiaip,iš vienos pusės būtų galima pavydėti jiems drąsos prieit ir užkalbinti...
Bet vis tiek...nu negaliam taip,reik gerbt.

Toliau,paįvairinimau.
Pamenat tą dainą iš preito įrašo?
Tai va,man ji labai patinka,kad ir kvaila grupė,bet kažkuom kabina.
Dar viena jų daina.

ale pažiūrėjau tą klipą ir nebegalvoju,kad ji kvaila grupė.rimta.



Ir turbūt visi jau matė šitą,bet vis tiek.
Propose,like a boss

Ir dar vienas.
Manau,kad tai jau taps klasika.
She'es pregnant.


Dar pirmadienį ir vėl pradėjau klausyti ZIP FM.
Ir ten pristatinėjo ten tokią knygą.
Čia manau,kad bus kažkas panašaus kaip iš tos serijos Saulėlydis arba Mergina surakono tatuiruote,bet vis tiek labai užkabliavo mane kada nors perskaityti,o jau sako ir lapkričio mėnesį bus ir antra jos dalis.

Taigi,pasiskaitykit ir jūs aprašymą ir komentarus skaičiusiųjų --->>> Divergentė

Toliau,labai norėjau pasiklausyti to legendinės dainos - ''ėjom vogti abalių,naktį pusę keturių...''
Ir beiškodamas jos užklydau į šitą knygą...Na,tiesa saknat knygos pavadinimas mane žavi.
Naktį parke aukštai medyje su ežiuku

p.s. Norėčiau augint ežiuką.

Ir dar apie ZIP fm.

Vienas draugas dalyvavo konkurse kur laimėjo motorolerį...Gal dabar nusipirks normalią mašiną,a? joke.
O štai ką turėjo padaryt,kad laimėtų.

Geriausias komentaras po video ''Studentai taip su maistu nesielgia... :[''

Ir ką,tarkim atėjo antradienis.
O jau antradienis rudeninis.Lietingas.
Po velniais nuėjo mano automobilio plovimas.
Nu nieko,judam toliau.
Turiu vieną paskaitą saulėtekyje,tad galiu miegoti beveik iki 10h,nes nutariau,kad į saulėtekį važinėsiu mašina,nes užtrunku nuo 15min iki 30min.Tai geriau pamiegosiu,nes su autiku ryškiai ilgiau.

Atlekiu į sociologiją,kad ir kaip patiktu ji man,bet kažko ji buvo šį kart neįdomi.
Pati dėstytoja pasakė,kad šiandiena ne jos diena ir jai sunku šiandiena kalbėt ir reikš mintis,bet aš ją gerbiu.
Ir šiaip,visi tokie pavargę,apsirgę,snargliuoti ir panašiai...

Po paskaitų buvom susitarę susitikt su Matu...
Jo,buvo susitarę...Viens į kairę,o kits į dešinę..
Matas galvojo,kad man paskaitos buvo centrę,tai iškart nelaukęs nieko nulėkė su truliku į centrą,o aš jo laukiau prie fizikos fako...
Susikambinam,Matas išlipa klinikose ir judam kartu į centrą pavalgyti.
Pasivalgom,pasikalbam.Išgirstu iš jo vieną šaunų patarimą,kurį turbūt tikrai gyvenime panaudosiu.Gal kada aprašysiu...bet taip tada išduočiau jį ir kartu save.Tad gal po daugel,daugel metų ir parašysiu.

Po to lekiam pas jį į butą.Dar nesu buvęs,tai visai man patiko,kad netoli centro,kad galima pareit,jeigu nebevažiuoja autikai į tą pusę.
Butas kaip butas,o įėję radom ten Aivį.Savam stiliuj vaikinukas.
Tai vyriškai atsigeriam arbatos ir pažiūrim simpsonus.
Sutariam lėkti trečiadienį į bmw mytą.

Ir va,ką parodė Aivis.
Pirma taip skeptiškai žiūrėjau,o po to pagalvojau,kad kodėl gi ne?
Visai norėtųsi pabandyti tai,tik aišku dar tiek litų neturiu,kad galėčiau ten lėkti...Bet gal kada nors,a?
GOLDEN GATES

Bet taip paskaičiavau...Bilietų 50,jų kaina 516lt...Tai išviso 26tūkstančiai litų.Pagalvojus išties,tai juk nėra kažkokie super duper pinigai,už kuriuos būtų galima padaryt kažkokį jau super duper ultra nerealų tūsą...O gal?

O po piet kaip visada,jau tapusi tradicija-pietų miegas...Miegas iki pat vėlyvo vakaro...

Vakare po ilgo laiko tarpo vėl pradėjau žiūrėti - Realnye Pacany.
Na,jau visgi įpusėjau naujausią 4 sezoną,nebedaug jau ir liko iki pabaigos ir nebebus ko žiūrėt...

Ir per tą serialą pradėjo grotį tokios geros dainos takelį...
Aišku daina rusiška,tad jums neverta jos klausyti,bet vis tiek,žinau,kad yra megėjų kurie paklausys.

ujutnoje kafe...

Ir dar viena gera tos pačios atlikėjos daina-suka liubov



Na,ir juk nepamiršiu to,kad dauguma čia skaitančių yra dabsteperiai ir panašiai,tad čia special for jų.
Ale mane veža.


nors nežinau ar čia dAbstepas


Toliau...yra mintis lėkti į daug garso ir šviesų žadantį koncertą...
Tik reik ką nors dar prikalbinti.
Jug taigi čia pats SEL ir jo 20 gimtadienio šou.Manau,kad tikrai nenuvils ir manua,kad pagros ir senų gerų hitų...Reikia kažką galvoti.
Jeigu kas norit lėkti kartu,tai rašykit.


Ir kažkaip pagaliau antradinio naktį pagaliau grįžo mano kamabriokas...
Pirmas dialogas susitikus

-Sveikas
-Sveikas
-Kaip sekas?
-Aj,gerai,bet turbūt mesiu studijas,kažkokią nesąmonė aš čia mokausi...

Tai va,mano kamabriokas galvoja mest studijas,nes jam nepatinka.O ir gerai,kam kankinti ir mokinti tai,kas tau nepatinka,a?

O aš pradedu galvoti,kad jeigu jis išei,tai pasiimt visą kambarį ir mokėt už jį pilną kainą ir gyvent vienam,kaip kokiam baronuo.wahahhaha.turėtų būt faina,nes ša jau pripratau gyvent vienas,nes mano kamabriokas būna tik trečiadienį ir ketvirtadienį,nes katvirtadieniais visad išvažiuoja ir grįžta tik antradienio naktį.O kur aš tokį kambarioką daugiau gausiu,a?

Ir atėjo trečiadienis.O trečiadienis niekuom neišsiskyrė apart tuom,kad vakare važiavau į univiero protmūš su mūsų grupės komanda.

Pirma kart buvau Matematikos ir informatikos fakultete.
Na,tai žinokit osom,esu buvęs didžiauioje auditorijoje kuri talpina apie 300žmonių,o ten telpa turbūt kokie 500,jeigu ne daugiau.
Neapsakoami didelė auditorija,su trim lentom,kuriose pilna matematinių formulių...
Vien dėl tos audtorijos norėtųsi ką nors mokinti iš to fakulteto...Nors taigi matematika man kirvis...O antram kurse turėsiu - Aukštosios matematikos kursą...

Taigi,tai buvo tik įvadas,komandų susipažinimas ir t.t.Tikrosios kovos prasidės kitą savaitę.
Bet galiu pasakyti,kad rengėjai,tai tikrių tikriausiu geek'ai...

O po to važiavom visi namo,vežiau visu namo,kureims į tą pusę...
Ir ką,vos nesibaigė mano gyvenimas.Trūko akimirkos.Matomumas nebuvo labai geras ir kažkokia boba iššoko tiesiai man po ratais...Gerai,kad spėjau sustabdyti,nes kitaip būtų bagęsis mano gyvenimas ir aš dabar čia jums Caif Caffe tikrai nerašyčiau.Saugo mane mano angelas sargas.

Parvežęs visus niekaip nepriskambinau Matui,tad vienas nulėkiau į BMW meet'a.Kadangi lijo,tai tik atvažiavus,visi pradėjo skirstytis,tad pasiėmiau picą išsivežimui ir parlėkiau į baraką.

Sukapojau picą,pažiūrėjau Simpsonus.Žodžiu,pačilinau,nes ryt juk į paskaitas tik vakare...

Ir ką,atradau nuostabius Tado Vidmanto filmukus...
O,kad juos man būtų davę 12klasės pradžioje...
O šiaip,žinau,kad dar daug mokyklinukų čia skaito,tad nepatingėkit,pažiūrėkit.Man labai,patiko,kelis syk žiūrėjau...Nepatingėkit,manau,kad ir jums patiks





Toliau pradėjau žiūrėt milijoną foto iš mūsų mokyklos mokinių kelionės į Vokietiją.
Baltu pavydu viską sužiūrėjau.Jau rašiau,kad man tokia nostlagija tokioms kelionės.Gaila,kad gyvenime nebebus progos.

Ir pažiūrėkit apie mūsų mokyklą jų kurtą filmuką.Man tai toks osom.Gera įdėja.




O ketvirtadienį ryte pagaliau galėjau išsimiegoti iki tiek,kiek širdis geidžia...
Per piet susitvarkiau ir išsiruošiau į miestą.O Vilniuje kaip ne keista,taip nešaltą,taip faina ir miela.
Užėjau vokiečių gatvėje į caif caffe ir jau dvi valandas čia visą tai rašau...
Osom blosom.
Laukiu vakarinė paskaitos.Po to vėl kur judėsiu...



p.s.Ir pagaliau.Čia tiems kurie,turėjo valios ir atėjo iki įrašo pabaigos.

Nuostabiai įdomus,mano geros klasiokės blogas,
kurį ji jau rašo 3 metu,o man nurodą parodė tik pirmadienį.
Aš manau,kad nemažai bus susidomėjūsiu iš mano skaitytojų rato,nes šis blogas apie madą,tad minimum kokie 3 nauji subscriberiai turėtų atsirast.Pažiūrėkit,paskaitinėkit,vertas dėmesio.

p.s.s.
Ir tokia visų tų tėčių dalia :(((((








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą