2012 m. spalio 23 d., antradienis

i wish i never met you

Ir vėl pirmadienis,ir vėl viskas iš naujo...


Užsirašiau į sekmadieninę žurnalistikos mokyklą VU žurnalistkos fakultete.Keista ar ne?Nei aš norėjau būt žurnalistu,nei ką,bet?Bet turiu polinkį rašyti ir manau,kad žinau ką norėčiau ateityje rašyti(ne knyga).


Įdomu,įdomu...Gali būt,kad kris Grybauskaitės populiarumas,o ir šiaip,kuo toliau,tuo labiau sutintku daugiau žmonių skeptiškai į ją žiūrinčių.

Kokią dainą prisiminiau...Kai pagalvoji,tai galėjo būt taip,kad niekad ir nebūčiau jos išgirdęs.

O dienos eina faking paprastai ir aš visai nesuku galvos,nes šį vakarą buvo ypač gražus ir gaivus vakaras.
Tik pastebiu,kad man lengviau keltis anksti,negu vėlai...Kuo ankščiau paskaitos prasideda,tuo lengviau atsibundu...

O dabar.Dabar išjunkit tas dvi dainas ir įsijunkit šitą,tikrai,tikrai,tikrai neprašausit.Pamatysit,kad patiks.
Čia iš tų laikų,kai mirė muzika ir prisikėlė iš naujo.Jeigu kam bus įdomu,tai pasidomės kas ir kaip.

O šiaip...Šiaip tai aš velniškai noriu žiemos...Neapsakomai.
Patys žinot kas per žiemos,kas vyksta ir šiaip...

Dar savaitė ir ilgasis savaitgalis.


say my name


Ir šiaip...savaitgalį man pasakė,kad konkuruot nevertą,o dar tas nuovargis ir faking noras būt vienam kambaryje.


p.s.dar kursiokė sakė,kad naujoje mašinoje atrodau mielesnis,negu toje karvėje

Ir Liepos 27 dieną Lietuvoje vėl koncertuos Depeche Mode,vat į šitą reikalą aš tikrai turiu,turiu,turiu važiuoti.
Kažkas unreal tuėtų būti



viena kart išgirsti ir visą vakarą sukasi,sukasi,sukasi...

Kai baigiasi trečiadienis,tai kažkaip pasijaučia,kad jau viskas juda lengvesne linkme

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą