2012 m. spalio 9 d., antradienis

Kirpykla

Visą savaitgalį,visą pirmadienį ir 80proc. antradienio atspindinis paveiksliukas...

Aš negaliu,kaip kaifuoju nuo šito garso...

Pabandykit.
Čia yra virtuali kirpyklą,kuri įgarsinta 3D garsu.
Aš dabarj au klausau kokį nežinau...12 kartą.
O kodėl klausau,o todėl,kad mane veža kai mane kerpa,kai man masažuoja galvą,o čia kaip tik ir kerpa ir viskas taip gerai persiduoda,kad ach...galėčiau visą dieną jausti tą jausmą.Žirklių garsas varo šiurpuliukus per nugarą.

Ypač įdomu merginoms,kurios norėtų pajust ką reiškia,kai kerpa trumpus plaukus.

Galima klausyti tik SU AUSINĖMIS,nes su kolonėlėmis nėra jokio efekto.Jeigu dar rastumėte minutėlę ir užsimerktumėte...ach...



O ką dar...Šeštadienį kaip pradėjau su vienu žmogum kalbėt per tuos anonimiškus chatus,tai ir sekmadienį pakalbėjau ir pirmadienį...Pirmadienį išsiaiškinom kas aš esu ir nieko.Tikėjau bus blogiau,o buvo išties gerai.
Turim dabar savo paslaptį :) O ir šiaip fun.Turbūt daugiau gyvenime nebesusiraysim,bet būtų faina taip su tuom žmogum random vėl pakalbėti,nes nebebra su kuo daugiau :(


Pirmadienį per anglų rašėm pirmą atsiskaitymą.Tai yra išvis pats pirmas atsiskaitymas universitete...O kiek dar jų laukia šią savaitę...

Taigi,pirmadienį po anglų nulėkėm su kursiokais kavos,smagiai padiskutavom ir ką...Dar kartą įsitikinau,kad skaitančiųjų blog'ą sąrašas tik ilgėja ir ilgėja...Dabar ypač ir kursiokų pusės...

Ir štai,mano kursiokė.Su mano dovanotais Bangos marškinėliais.
Respect. Tai, kad Indrė neįstojo į VU, pirmas sužinojo jos tėvas furistas.

Ir šiaip...Vilniaus vaizdai...


O antradienis buvo serialų diena.
Nežiūrėjau dvi savaites HIMYM,tai užsikapė visos dvi serijos,tad pasidariau afigienai daug ryžiū košės ir žiūrėjau su pasimėgavimu...O toliau,toliau iš visų 90 Realnyje pacany serijų buvo likusios tik viso labo irgi DVI.Tad pažiūrėjau paskutines serijas...Na ką,lauksim po metų,rudenį.Naujų serijų...



Ir pradėjau pagaliau dirbti...
O dirbit trečiadieniui milijonas darbų...
Reikia perskaityti vieną skyriu knygos,reikia perkaityti 16 lapų angliškai apie socialinę politiką ir reikia padaryti anglų projektą apie migracijos problemas...
Visai džiaugiuosi tuo projektuku,žiūrėsim ką mokytoja pasakys....O dėl kitų darbų,tai feeee...

O šią savaitę dar laukia ultramega daug darbų...
Ketvirtadieniui reikia paruošti pristatymą sociologijai.Gerai,kad dar nevienam,tad lengviau.
Taip pat ketvirtadienį krikštynos...Rytinė ir vakarinė dalis.Rytinei daliai reikia nusipirkt kokius blogus rūbus,kurių aišku dar nenusipirkau...O vakarinei ruošiamės pristatymą,kuriame ir man reiks vaidinti...

Aišku,galėčiau ruoštis trečiadienį,bet trečiadienį atvyksta dar tėvai į Vilnių...Tam irgi laiko reikia,o dar mano ištikimasis žirgas,su kuriuo viskas būtų daug greičiau neturi kuro...neturi kuro...

Šiaip tai mane labiausiai ir gąsdina tų blogų rubų pirkimas,nes nei litų noriu leist,nei žinau kur eit pirkt...Va tas ir yra blogiausia,kad kaip reik viską spėt,juk čia ne Gargždai,čia visai kiti atstumai...

Ir dar laukia penktadienis...aišku būsiu pavargęs po krikštynų,bet į paskaitas eisiu kaip didelis,o vakare vairuosi kaip dar didesnis tris valandas automobilį namo.Namooo.Jau noriu,nežinau ko,nežinau ką veiksiu,bet noriu.Tiesa yra ką veikti.
Tik kas mane knisa,kad turbūt reikės daug litų išleist ant kuro,nes blyn,sunkiai sekąsi surasti keleivius į tą Dievo pamirštą kampelį...Ir kai pagalvoji,kad neturi kaip ir dėl ko grįžti,nes su tavim nesielgia taip......

Iš kitos pusės,tai ir turiu ką veikt...Kvietė į tuc tuc,pirmą labai norėjau,po to sugalvojau,kad verčiau veiksiiu kai ką kitą,o vėliau supratau,kad tai neįmanomą,tad turbūt neisiu nei į tuc tuc,nei veiksiu ką visai norėčiau...
Bet dar iki savaitgalio toli,dar parašysiu apie jį.

And so on...








Šita va,video pažiūrėkit.Nepatingėkit,verta.
Kai pirmą kart žiūrėjau buvo 300 peržiūriu,antrą kartą jau virš 100.000 tūkstančių...Kai ką sako.
Vėliau aptarsiu aš jį.



p.s.Rytoj prižadu daug geros muzikos.Atradau kasyklą neblogą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą