2012 m. lapkričio 5 d., pirmadienis

Pereinamasis laikotarpis



Šiandiena įsėdęs į autobusą iškart supratau,kad prasidėjo tas pereinamasis laikotarpis.
Kai iš gražaus rudens pareina žliuginas ruduo ir artėja žiema.Reikia,reikia pergyventi tą lapkritį ir jau ateis gražus Gruodis...
Visi grūdamės tame autobuse ryte ir man tik dingt į galvą,kad jau du mėnesiai čia esu.Ir čia tikrai gera.

Kažkaip po ilgojo savaitgalio galvojau,kad nebus ko laukt be Kalėdų,o tik žiū,kad jau yra ko laukt.Ir nemažai yra ko...Va,šita mirtina savaitė tegul tik baigiasi greičiau ir bus gerai,nes kitą savaitgalį bus MP tūsas,o dar po dviejų savaičių Lyncės aštuonioliktas.Yay.

Šios dienos topas,tai,kad Vilniaus centre pasimetė labai gražus šuo ir visą laiką sekė vieną merginą jis.Tai va,sutikau aš juos sotelėje ir aš žiūriu į tą šunį,ji tada sako man,žinok čia ne mano šuo,priklydo jis.Pastoviniavom truputi ir atlėkė autikas,sulipam ir tas šuo iš paskos mūsų įlipo į autobusą.Durys užsidarė,visas autikas šaukt pradėjo,kad duris atidarytu.Atidarė ir man teko jį išvest,aišku manęs neklauso jis,o ta mergina atsistojo ir išlipo ir kartu šuo išlipo,po to greit įlipo,aš užrėmiau įėjimą ir durys užsidarė ir pajudėjom...Žiauriai gaila buvo palikti tą šunį stovėti ten stotelėje lietuje....

Ta liūdna gaida siūlau pasižiūrėt linksmą video...Mano galvą tikri vaikai pasirodo 4.16

Ir viena gargždietiškai rudeniškiausių dainų


p.s.Kodėl pavadinau taip ankstesnį įrašą?
Tikrai ne dėl savęs.Gargžduose vieną dalyką išgirdau,kurį ir nusako pavadinimas...Va kaip būna,pasirodo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą