2012 m. lapkričio 9 d., penktadienis

Prasideda


Atskeli penktadienį ryte,pagaliai pirmą syki per visą savaitė miegojęs ilgiau nei 4-5valandas ir pamatai,kad nėra elektros...Kažką jau sako.

Turbūt viena sunkiausių dienų fiziškai...grįžau namo pusę šešių ir negalėjau,turėjau pamiegoti,nes nepasėdėjau ant kėdės...Tik padėjau galvą ir iškart iškeliavau į sapnų pasaulį...Toks jaus tas gyvenimas.

Buvau tokiam alia pristatyme dėl darbo vasarą USA,na...Aišku būtų faina,bet dabar galvoju,kad būtent kokį ten darbą siūlo,tai aš nė pro kur turbūt nesugebėčiau atlikti...Bet kažką ateityje galvosim.

Ir psichologijos seminarų dėstytoja yra turbūt pati geriausia iš visų.Nesakau,kad įdomiausi,bet geriausia :)

O šiaip.Esu pavargęs ir šeštadienį vėl į paskaitas.



Daina šiuolaikiniam jaunimui

Ir seno kirpimo jaunimui...


Na,nelabai moku reikšti savo jausmus laimėjus,bet...eina sau...Žalgiris 5 kart iš eilės laimi varžybas ir yra vienavalždiai gruopės lyderiai Eurolygoje...
Kažkas būtų nerealaus,jeigu pasikartotų 1999 metų scenarijus...

4 komentarai:

  1. kazkodel man pasiepiamai nuskambejo 'Daina šiuolaikiniam jaunimui'

    kuriam jaunimui save priskirtum?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gal ir pašiepiamai,bet tikrai nenorėjau niekam įkast :D Pats klausau šitos dainos...o aš...aš nežinau kas aš,nes klausau abiejų dainų,nors jos yra visiškos priešingybės viena kitai ;]

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nespręsk dėl dainų. Apskritai, ar tavo pažiūros labiau linkusios prie senamadiškesnių ar šiuolaikiškesnių pažiūrų? :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Apskirtai tai seno kirpimo konservatorius aš labiau :)

    AtsakytiPanaikinti