2012 m. lapkričio 19 d., pirmadienis

Tos šypsenos.

O taip,buvau šį savaitgalį namuose.

O ši daina.Ši daina niekaip man neišeina iš galvos.unreal.


Senos ketvirtadienio žinios apie Panemunės tiltą Kaune,pažiūrėkit video nuo 22 minutės.

Dar toks įdomus straipsniukas apie merginą ir jos automobilį

O penktadienį po paskaitau lėkiau namo,pirma kar gyvenime paturėjau tokią nekokybišką kelionę,gerai,kad miegojau ir pakankamai greit grįžom,tad išties pavyko ilgai pasibūt namie.

O penktadienį nieko doro nenuveikiau,bet kas įdomiausia buvo,tai pirmasis naujojo seimo posėdis ir jo prezidiumo išsirinkimas...
O galvojau nueisiu anksti miegot,kad turėt kitą dieną daug laiko...jo...nuėjau 22h miegoti,o atsibudau kaip ir visad,apie 11h...prakeikimas.

O kadangi sesuo buvo grįžus,tai visa šeima,kaip senais laikais važiavom į Klaipėdą.Aišku,daugumai atrodo naturalus dalykas,bet aš jau tokių išvykų keli metai nebeturiu.

Taigi,nulėkėm visa šeima į foto studiją ir pasidarėm šeimos fotosesiją.Labai laukiu nuotraukų,visai man jos patiko.

O vakare aplankiau močiūtę,buvo kūl,bet turėjau ankščiau nuo jos pabėgt.
O Pasirodo be reikalo.
O gerai,kad tą nuotaiką užpildė skelbimų vartymas ir anglų namų darbai...

O kas dėl sekmadienio...tai visą dieną niekur nebuvau net per duris išėjęs,alia dariau sociologiją...alia.

O vakare,išties šį kart jau labai vėlai,važiavom į Vilnių.

Ir va, toks ypač labai neypatingas savaitgalis.

Truputis įdomesnių straipsnių

-We are fucked up
-SEL 20 Būtinai reiks dalyvauti Klaipėdoje
-Jums diplomo nereikia
-Artėja Dakaras žiauriai laukiu


Hm,ir jeigu turėsit,tai keletas video
-Tadas Vidmantas
-Pistonai
-Labai,labai,labai patariu pažiūrėti šio filmo treilerį,mane užkabino
-Graži reklama ,jeigu kam patiko daina,tai ji čia
-Studentų pokštai
-Nu jau labai,neapsakomai gerai skamba,negaliu.

O ką,gera buvo ta kelionė namo.Labai linksma,bent iki Kauno,po to jau nuvargom...
Po Kauną pasivažinėjom,buvo įdomu pamatyti naktinį Kauną,niekad nebuvau matęs.
Susižinojau kaip senai nematyti klasiokai gyvena,papasakojo kaip laikosi jų barakai,tai aš tikrai apsidžiaugiau kaip aš gyvenu...
O šiaip...Kaunas visai įdomus.

O pirmadienis kvaila diena.Geriausia dienos dalis ta,kad Liučka parvežė į baraką mane su normalia mašina-BMW.


O didžiausia nuostaba ir didžiausia naujieną kurią sužinojau ketvirtadienį ir tikrai negalvojau,kad viskas taip greit įvyks...
Lietuvoje koncertuos Lana Del Rey.Kažkas nerealaus.Galvojau,kad tikrai lėksiu į Depešus,bet turbūt renkuosi Lana ir Birželio 4 aš būsiu Siemiens arenoje.
Pirmieji bilietai jau ketvirtadieni,po 99lt,su Omni ID 30proc. nuolaida...
Hm,turbūt teks nevalgyt dvi savaites...
Žiauriai neapsakomai osom ir negalima tokio dalyko praleist.


p.s.O kaip jūs pavadinimą perskaitėte?Daugiskaita ar vienaskaita?

3 komentarai:

  1. o čia koks psichologinis testas ,jei perskaitei daugiskaita ar vienaskaita?:DD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nea,jokio testo nėra.
    Tiesiog visą preitą savaitę iki savaitgalio mano mintyse sukosi ši frazė,bet vienaskaitos forma.Ir parašęs supratau,kad čia gali būti ir daugiskaita.Tai ir įdomu pasidarė,kaip žmonės perskaitė ;)

    AtsakytiPanaikinti