2012 m. gruodžio 19 d., trečiadienis

all i want for christmas is just to come back until home alone starts

NEKLAUSK MAMOS AR TĖČIO
VIS TIEK GRĮŠI VĖLIAU NEI TURĖTUM

čia vienas nesveikiausiu reivo gabalų Lietuvoje su ypač kokybišku vaizdo klipu,verta atsukt visą garsą.būtinai paklausykit.

Toliau,toliau,toliau....

Sekmadienį pramaliau š,tai mokiausi naktį iš jo į pirmadienį.
Tad nuėjau miegoti pusę 6,o kėliausi pusę 7.Nais-miegojau 47minutes.
Žiauriai įdomi naktis,taip ir galvojau,kad kada bus toks laikas,kai reiks per nakt mokytis.
Na nieko,svarbu yra įskaita anglų ir viskas,su ja baigta.

kairėje kaip aš atrodau 6.40,o dešinėje 7.20 ryto



labai noriu į Gargždus

ne Gargždai čia,bielorašia čia



Vilniuje nufilmuota Milkos reklama

Vienas įspudingiausių Klaipėdos restoranų

BAT-CAT

sketchtoy

Estijos prezidento Kalėdinis sveikinimas

Geriausia ką gali padaryti savo merginai

Trumpas ir labai įdomus žiemos eksperimentas ties -41C

Niekas neklauso ZombieNation

Nežinau ar žiūrit naujausią Simpsonų sezoną,bet jeigu žiūrit,tai 8 serijoje man būtent taip ir yra nutikę

Pagaliau,pagaliau Vilniuje bus metro.
Pirmoji linija bus baigta 2016,tai reiškia,kad dar studentavimo metais galėsiu pasidžiaugti tuom.


Delfi rengia metų frazė rinkimus

Mano manymu metų frazė turi priklausyti Galinai Dauguvietytei

''Apie mūsų vyrus net kalbėti nenoriu. Viliuosi, kad augantis jaunimas jau bus kitoks. Bet šitie, kuriuos, kaip aš juokiuosi, klimaksas kamuoja, visi man baisūs. Maišai kažkokie... Kita vertus, ir dažnas jaunas – nieko gera. Kai dabar parodo per TV kokią nors Lietuvos šou žvaigždę, atsiprašau už tiesmukumą, būdama jauna į vieną lauką su juo šikt neičiau. Jie neapšepę, gražūs, bet visiški narcizai. Žiūri į juos ir galvoji – Dievas vietoj smegenų nežinia ko jiems pridėjo, atsirado kavalieriai. Žinoma, yra ir labai protingų, prieš kuriuos reikia nusilenkti, visgi niekada netekėčiau už lietuvio.''


Kas domisi radistais,tai turėtų būt įdomus video



Toliau.Mamontovas back on air.
Aš jau žinau ką veiksiu 2013 spalio 26 dieną,o tu?

Ir jergutėliau...kaip greit laikas eina....aš čia buvau,prieš 5 metus,pirmą syki zymense

Visų laikų geriausia Lietuviška Kalėdinė daina


Patys geriausi,pačios geriausios laidos vedėjai


yep,that's me


Antradienį pirmą syki po pusmečio nulėkiau į komfako valgyklą pavalgyti
Na taip,kainos ne mokyklos valgyklos,dvigubai brangiau,bet labai faina vieta ir kas man labiausiai patiko,tai,kad muzika gera ir garsiai groja,toks irgi reivukas.Va ko trūko mokyklos valgykloje.


Kaip aš noriu namo...iškart į kirpyklą lėksiu.

Be to,naktį įvyko barake avarija.Ant manęs nukrito pusę plakatų...Spėju jie taip ir gulės iki kitų metų...

Prisiminiau,kad turėjau kartiną.Žiauriai vėl norėčiau turėt.Gal reiks vasarai susirast.

Viskas,trečiadienį jau ramuma.
Anglu kalbos įskaita yra.
Filosofijos egzui turiu +1 balą.
Ir niekaip neprisiverčiu tos sociologijos parašyt...o dar psichologija....




Gal penktadienį duodam reivo?


Čia tik man vienam atrodo ar išties dubstepo erą keičia reivo era?
RAVE AGE



Beje,matėt šios savaitės valandinę HIMYM seriją?
Ne?Tai pažiūrėkit,verta.
Čia kas matė,tai turės suprast


Jeigu nežiūrėjot nei vieno video ar neklausėt nei vienos dainos,tai nebėda,čia jūsų pasirinkimas,bet ŠITĄ VIDEO siūlau pažiūrėt.Geri laikai buvo.Čia dvyliktokai,mes tada vienuoliktokai buvom,rodėsi viskas taip toli ir toks saugumo jausmas,kad nesame vyriausi mokykloje.

kažko šiurpuliukai eina


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą