2012 m. gruodžio 17 d., pirmadienis

Dar savaitėlę...

Truputi klasikos


ir truputi popso




Ej,taigi 'apsvaigęs' nuo tos panos neparašiau ką veikiau ketvirtadienio vakarą.
Ogi buvau nulėkęs pas Rūtą ir Kristiną pavakarot prie eglutės.Buvo labai smagu,pasivalgiau,pasijuokėm,pakalbėjom,pajuokavom ir pan. Prikalbinau pažiūrėt Amerikietišką siaubo istoriją.
Žiauriai geras vakaras...O po to koks malonumas lėkti per ištuštėjusį Vilnių...ach

Svarbiausia tai,kad nuo jų gavau dovanų...Kažkas nerealaus


Įkvėptas Vienas namuose,penktadienio vakarą pasinaudojau proga,kad geriau pabandyt,negu po to gailėti,kad nepabandžiau...Galutiniam variante 0,bet nuotaika nekrito,nes žiūrėjau filmą apie Laskavij Maj.Kaip ten sakoma?Barake trečias kartas nemeluoja...

Kas dėl vienas namuose...tai jergus tu marija,tam filmui jau 22 metai...O aš jį garantuoju,kad žiūrėsiu kai jam bus ir 50 metų.

O šiaip...o šiaip šeštadienį susigriebiau ir pagalvojau apie Kalėdine dovanas jau...
Ir supratau štai ką...Kad laisvė man,tai kai ateinu į Marks and Spencer parduotuvę galiu susikrauti visus sau norimus daiktus,rūbus ir ramiai sumokėjus išeiti...Neapsakomai gražūs kostiumai ten...ir marškiniai.



Apie sekmadienį aš patyliu-kuo mažiau tokių,tai tuo geriau...

video rodo po trumpos rusiškos reklamos

Fuj,negaliu žiūrėt,rodos tuoj nuslys ir įkris tas kompas
O kokie jūsų planai?

FUUUUUUUUUUUUUUUU

nais one





p.s..žiūriu,kad mano blogo lankomumas toks pat kaip ir prieš metus.tik yra vienas bet.visi tie,kurie skaitė prieš metus-dabar nebeskaito.dabar skaito per paskutinį pusmetį šį blogą atradę žmonės.kažkuria prasme gaila.kita prasme,tai žiauriai prarastas ryšys su Gargždais.

p.s.s. kaip nekenčiu to jausmo kai kažko noriu,bet nežinau ko...ar ko nors skanaus,ar ko atsigert,ar pamiegot,ar filmą pažiūrėt,ar dar ką paveikt...

p.s.s.s. bet mantaspats, ... jeigu ką

šita tokia rami ir gera vakarui




Ir negaliu nepasidalint savo išgyvenimais...

Kai tik išgirstu šitos dainos akordus,tai taip man pirma mintis galvoje,kaip Stonkus per laukus su savo Tranzitu lekia...iškart geresnė nuotaika



2 komentarai:

  1. pamaciau sita tavo paveiksliuka su vezliu ir kiskiu, ir pagalvojau: if you are good at something, never do it for free:)

    o cia su zenotu kartais ne is mano fb, hihi?:)
    beje, su tuo sienu ir as kazkiek susijusi, grazi diena buvo! :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. joa,ženotas iš tavo fb,įsijungiau paklausyt ir iškart toks vaizdelis prieš akis :D
    va tokių vestuvių man reiktų,kur užgrotų tokia kaimo jurgio daina,ne man suprast meną :D

    AtsakytiPanaikinti