2012 m. gruodžio 3 d., pirmadienis

Gruodis - žiemos pradžia


Penktadienį ryte buvo tikras vilnietiškas rytas.Paskutinė rudens diena.Žinot tą gaivų orą,kylančią saulę,skubančius žmonės...
O taip pat penktadienį buvo laidos ''Labas rytas'' 25 gimtadienis.Esu visai nemažas šios laidos fanas,nes ji man kelia kažkokias geras emocijas.Tokias vilnietiškas.Visad aš mėgdavau žiūrėt šią laidą prieš einant į mokyklą,tad žiūriu ir dabar,studijų laikais.Realiai,tai turbūt čia viena iš tų svajonių ir būtų,tai kada nors padirbėti Labame ryte...
Ir štai,šis choras buvo pakviestas su šia nuostabia,labai gerai nuteikiančia daina.

 Netruko nė valandos ir oras subjuro,prasidėjo įkirus lietus ir aš jau važiuoju namo.
Štai tokią eglutę palikau:

O Gargžduose...ouj,pilna sniego ir iškart taip gera ir faina.Nuostabu.
Tai buvo vienas iš tų vakarų,kai tėvams prasideda kalėdinių vakarėlių bumas.Man labai patinka tada.Už lango pilna sniego,mama puošiasi ir ruošiasi.Kažkoks keistas laikas.
Tėvai į vakarėlį,o aš į klasės susitikimą į Ievos skanėstus.
Manau,kad buvo visai nemažai mūsų - 13.Kai pagalvoji,kad jokios neatsostogos,nes kiti negrįžo,kiti dirba,tai visai nemažai.
Realiai,tai turbūt išskirsiu,kad įdomiausia buvo susitikt su Agniete ir Martynu,nes jų nemačiau nuo pat vasaros pradžios.Galima sakyti pusę metų.Visus kitus tai daugiau ar mažiau buvau sutikęs.
Smagiai pakalbėjom ir paplepėjom,žadėjom kur nors po to lėkt,bet taip ir nesigavo.Na,nepergyvenu dėl to visai,nes buvau jau labai pavargęs.Mažai miegojau,paskaitos,kelionė namo,klasės susitikimas-mane jau buvo išsunkę.

Gražiai skamba-saulės grįžtuvių diena...

Šeštadienį buvo didi diena-šventėm Lino 18 gimtadienį ir pirmoji žiemos diena.
Ech,kai buvo smagu ir kokia nostalgija.Susirinkom beveik  visą artimiausia giminė.Apie 20 žmonių.
Pasveikinau,padovanojau 100nuotraukų rėmeliuose ir albume į jo garaže jau du metus mintyse projektuojamą garbės sieną.
Verta paminėti,kad pagrindinis patiekalas-cepelinai.Kūrių buvo išvirta net 70!Dabar taip rašau ir taip gailiuosi,kad tiek mažai jų suvalgiau,tik 5,dabar norėtųsi labai jų.
Kas man labiausiai patinka mūsų giminės šventėsi yra tai,kai visi susėda prie stalo,dedami karšti patiekalai,vienas per kitą kalbą,prisimena ką nors,tas čiauškėjimas,tas sambrūzdis,tie siūlomi paragauti šalti patiekalai arba kokie nors tortai,kaip keliauja padažas per rankas,kyla žmonės stot kalbėt ir pakelt tostą.Na,toks savotiškas ir šiltas chaosas.Kažkas sako,kad kaip norėtų taip pabūt su giminę,kaip rodo per filmus,o aš turiu tokią galimybę ir visada atsidūręs tokioje situacijoje sėdžiu ir šypsausi.
Gavau laukimo simbolį iš kūmos.



Grįžus namo buvo gera,nes supratau,kad jau viskas-prasidėjo Kalėdų laukimo maratonas.



Sekmadienį nieko doro nenuveikiau apart,kad važiavau į Vilnių...
Pirmą syk su savo Yariu.Kad ir kaip jo nemėgstu,bet žinokit,kad atsigavau.Pradėjo patikti man.Ypač man patinka,kad labai mažos kuro sąnaudos ir ji tokia žvitri,mitri,užtenka to greičio man.
Vilniuje sniego nebuvo.
Įdomiausia,kad kirtus Vilniaus ženklą pradėjo skambėt Marijono Mikutavičiaus daina - Pakeliui namo

Toliau.
Aš niekada nemėgau siaubo filmų ir niekada jų nepradėsiu mėgti,bet va,preitą savaitę per TV3 pradėjo rodyti ir pabandžiau pažiūrėti ir pradėjo patikti serialas - Amerikietiška siaubo istorija (American horror story).Na,jeigu baigėt žiūrėt savo kokį tais serialą,tai patariu pažiūrėt,o jeigu dar patinka siaubiakai,tai išvis...





O pirmadienį...Pirmadienį tai vos nepasijaučiau lyg per Kalėdas.
Atsikeliu,o pažiūrėjus per langą pamatau ypač daug sniego.Labai nudžiugau,labai.Nesinori būt namie,norisi tik eit į miestą ir gerti kavutę Gedo prospekte.
Kalėdų eglutė jau įžiebta,viskas prasideda.

Štai tokia ta mūsų Vilniaus eglutė.
Tokią aš ją radau.



Kauno eglutė
Beje,šeštadienį važiuosiu į Kauną pažiūrėt tos eglutės.


Klaipėdos eglutė,reikės ir ją aplankyt kokį savaitgalį.


Mano nuotraukos.




O šios ateinančio trys savaitės bus tokios kvailos,kad gali...kada gali lipt ant grėblio ir šokt sirtakį.
Anglų summary,filosofijos knygos kas savaitę,sociologijos rašto darbas,socialinės politikos pristatymas ir rašto darbas ir dar pamenu,kad žadėjo,kad kažkoks atsiskaitymas bus paskutinę psichologijos paskaitą.
Ir žinot ką,tie trys paskutiniai dalykai bus likus dviem dienom iki atostogų.
Kai visi mokyklose mėtysis sniegu ir repetuos kalėdinius karnavalus,tai mes sėdėsim auditorijoje ir pristatinėims savo darbus.
Bet tai nėra blogai.Toks gyvenimas.Toks tas Kalėdinio laukimo maratonas.
O kur dar Kalėdinės dovanėlės...


vo tokį sutikau prie barako


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą