2012 m. gruodžio 31 d., pirmadienis

Likimo ironija arba nesmagu kai liekate vienas...

Mėgstamiausia Paulo McCartnio daina.

Pradėkim nuo ten kur baigėm...Šeštadienio vakarą su Linu lėkėm sukt varkių,kaip senais gerais laikais...Vėl visokie neaiškūs kaimai,žmonės,detalės,keliai....
Po to lėkėm kebabų.Taip norėjau pas IBO,bet nebebuvo mėsos,tad teko lėkt pas Laimutę...O žinot patys kaip ten viskas ''kvepia''...Nekenčiu kai tas kvapas įsigeria į kokį šaliką ar dar ką...
Geriausia vakaro dalis,tai filmas - Love Actually
Jis jau tampa man kaip ir kasmetinė tradicija pažiūrėt šventiniu laikotarpiu.
Po to taip gavosi,kad prisėdau prie to anoniminio chato, bet šį kart viskas buvo kitaip,nes ten gali pasirinkt visiškai random žmogus.Ir pasirinkau tokią vieną panelę ir nepasigailėjau.Aišku graži,bet ne tas esmė,esmė,kad žiauriai gerai kerta fizika ir lėks mokytis į užsienį.Plius...jau aš esu toks,kuris sugebu visiems atsiskleisti,bet ji dar labiau,tai išties atvirai pakalbėjom...Keista ir kartu faina.

Naujametinis sveikinimas komentaruose perekūpams Kalėdų proga


Kažkas panašaus kaip wehearit

Sekmadienį ryte tėtis išvyko į Vilnių pas mamą švęst Naujųjų metų,o aš kibau į darbus,nes vakare turėjo atlėkt klasiokai...Tai va,susitvarkiau trobas ir vakare atvyko klasiokai.
Nesitikėjau,kad tiek daug jų bus.Maniau kokie 10-13,o su manim buvo 18.
Pradžioje taip visi ramiai,sėdi,kalba...Bet tik pirmą valandą,o po to kas dėjosi...Kaip senais,gerais klasės tūsų laikais...Kiek šokom...kiek šokom...kiek visokių vėjų išdarinėjom,vos nepadegėm namų,bet viskas linksmai baigėsi...Ir tie pokalbiai-liuks.
Tik pasakysiu taip,kad jaučiasi metai,nes ryte galva kaip sunešiota...

Geriausia XVI laidos 4a


O atsikeliu paskutinę metų dieną ir man taip negera širdyje...
Taip norėtųsi čia turėt šalia mamą ir tėtį.Žiūrėti kartu Likimo ironiją ir daryti baltą mišrainę...
Bet namuose aš vienas,o darbų iki kaklo...Žuvis,katė,šuo žiūri didelėm akim,laukia maisto,namai apvesti-laukia tvarkymosi,pečius nekantrauja kada bus užkurtas...Ech,kimbu į darbus,tris valandas viską valau,ruošiausi naujiesiems metams...
Taip jau sutapo šiais metais,kad tėvai ten,aš čia,bet namai svarbiausia.
Kitais metais pažadu,kad būsiu su tėvais.

Šiandien vakare atvyks pora draugų,atšvęsim,paminėsim ateinančius naujuosius metus...

O dabar įsijunkit šią dainą ir skaitykit klausimus-atsakymus


Kelių metų pirmą kartą pabučiavai merginą?
Gal 16-17,išties tiksliai nepamenu,nes nebuvo tai kažkas tokio,kaip per filmus rodo,tad turbūt ir neįstrigo taip giliai.

Kokį daiktą privalo turėti kiekvienas tikras vyras/moteris?

Pas vyrą privalo būti trys dalykais-geri batai,geras diržas ir geras laikrodis.
Pas moterį?Čia sunkiau,bet mano galva,kad ji turi būti moteriška,nebijoti suknelių,sijonų.Mane veža kai merginos prisižiūri save.

Ko labiausiai bijai?

Hm,kažkada galvojau,kad nebebijau nieko,bet realiai,tai labiausiai bijau partrenkti su automobiliu kokį žmogų.Niekada to niekam nelinkėčiau ir nenorėčiau pajusti to.Tai mano didžiausia baimė.

 Ar egzistuoja reali panelė, kurią norėtum vesti? Vardas, pavardė :D

Ji turbūt dar mano gyvenime neegzistuoja,nes dar nesutikau panelės,kuri mane priimtu tokį koks aš esu. Vis kas neįtinka.

Ko dabar labiausiai norėtum?

Norėčiau dabar būti su tais,kurie mane myli.

Pats neskaniausias maistas iš visų?

Nemėgstu jūros gėrybių ir aštraus maisto.

Ar patinka Bieberis?

Kas toks?

Ar neatrodau stora su šia suknele?

Atrodai tiesiog tobulai.

Pats nemėgstamiausias/nepasisekęs nuotykis/patirtis tavo gyvenime.

Nuotykis-Kai turėjau motorolerį ir po pirmos avarijos su juo aš jį mėnesį laiko nuo ryto iki vakaro tvarkiau,tėtis man jį perdažė,padėjo.Žodžiu atrodė kaip naujas.Ir išvažiavus į pirmą kelionę aš jį nuverčiau ant šono,vos nepalindau po mašinos ratais ir neužsimušiau.Grįžau namo,visi rūbai suplyšę,visas nubalnotas,kojų sulenkt negaliu,motoroleris visas nubalnotas ir aš...verkiantis kaip maža mergaitė....
Porą dienų pragulėjau lovoje,savaitę nėjau į garažą žiūrėt kaip ten kas...
Bet dabar,kai žiūriu iš dabartinės perspektyvos,tai kažkaip nebežiūriu,kad tai buvo kažkas blogo.Žiūriu kaip į gyvenimo pamoką.
Patirtis-Kai 1,5 metų stengiausi dėl vienos merginos,o viskas pasibaigė per 1,5minutės,kai ji pasakė,kad atstočiau.
Be reikalo sugaištas laikas?Gal.Bet irgi šiokia tokia patirtis

Koks buvo kvailiausias tavo gyvenimo poelgis?

Kai atvažiavau į priėmimą pas exprezidentą R.Paksą su šortais ir maike ant šleikų...Žodžiu,kaip iš pliažo į Prezidentūrą.
Nuo to karto niekad taip toliau nesu išėjęs,nei namų vartai.

kodėl rašai šitą blogą? nebijai taip ''apsinuogint'' prieš žmones? vistik apie tave daug čia galima sužinot, net jei tik matai tave ir nepažįsti.

Nežinau,gal jau kokį 5 kart rašau,kad šitą blogą rašau sau,nes labai smagu po kiek laiko paskaityt kaip pačiam sekėsi.Ypač dabar.Rašau,kad ir trumpai-tik metus,bet kai paskaitau kaip rašiau metų pradžioj ir kaip dabar,tai net prieš save gėda...
Taip,čia galima apie mane daug sužinoti,bet tikruosius dalykus apie mane žino tik artimi žmones.
Šiais metais nutiko 3 rimti dalykai mano gyvenime apie kuriuos aš nieko čia nebuvau užsiminęs ir nekalbėjau.
Nebijokit,aš pasilieku ir sau kažką,dar iki galo neišsidalinkit manęs.
Bet ar tai gali reikšti,kad esu įdomus,kad kažkas mane mato ir skaito čia,bet manęs nepažįsta?

Kaip sutiksi Naujuosius?:)

Su keletu draugų mano namuose.Nieko blatno.
Geriausiai savo gyvenime esu atšventęs naujuosius 2012 metus,vien tik geri prisiminimai.

Įvardink (vardu pavarde ar bent jau vardu) 5 žmones iš visos Lietuvos (ne įžymybes), kurie tau atrodo keisčiausi, įdomiausi,paslaptingiausi, su kuriais norėtum daugiau pabendraut,pažinti, bet tam tikros aplinkybės neleidžia.

Hm,net 5...daug...Andrius Mamontovas,Vytautas Landsbergis,Stasys Brunza,Alfredas Bumblauskas
Gaila,kad jų jau nebėra,bet - Vytautas Kernagis ir Algirdas Brazauskas

Kada merginą tėvam į namus parvesi?

Ernestai,taigi esi matęs ne vieną HIMYM seriją.Aš jau save tapatinu su tuo pagrindiniu veikėju-Tedu Mosbiu.
Su kiekviena sutikta mergina vis atrandu viltį ir prarandu dešimt jų,Nepergyvenu dar labai,bet aišku ir gerai nėra.
Tai kada parvesiu?Kada rasiu aš ją...kada rasiu.

Kodėl Mersas yra geriau nei BMW?

Nes jis nėra geresnis už BMW?

kitus drąsiai vadini kaimiečiais, bet ar pats nesi toks? ir ar nėra tau keista ir kvaila, kad visi jauni žmonės labai nori tapti ''vilniečiais''ir sieja savo ateitį su sostinę, nors tikrai ne visiems ten vieta?

Oj,kaip aš laukiau šito klausimo.Ir net numanau kas jį parašė :)
Baikit jūs vieną kart taip viską giliai imt į širdį,tie kurie priėmė viską už gryną pinigą,tai jie ir yra patys didžiausi kaimiečiai širdyje.
Taigi viskas buvo juoko formoje.Neturėjau jokių blogų minčių ir viskas įvyko ekspromtu,kol filmavom.Tiesiog norėjom paįvairint ir pajuokauti.
Yra du kaimiečių tipai:vieni širdyje,kiti iš gyvenamosios vietos.Taip,aš gyvenu kaime ir esu kaimietis,bet širdyje ne,nes tokių dalyku neimu į širdį kaip už gryną pinigą.
Kodėl vieniem tai taip perėjo per širdį tas mano pasakymas?Dabar speju persekiosit mane ilgai su tuo.
Ir man neatrodo,nei keista,nei kvaila,kad visi nori tapt vilniečiais,nes tai naturalus dalykas,kai esi jaunas ir nori galimybių,o jas gali suteikt didelis miestas.Tad tai normalu.
Bet pritarsiu,kad nevisiems ten vieta.Pats labai stipriai mastau po studijų grįžti atgal,čia.

Ko palinketum sau ateianciais metais?

Ko palinkėčiau?Palinkėčiau sau mažiau trypt vietoj kaip mažai mergaitei ir nebekreipt dėmesio į visokius mažmožius kurie neturi jokios realios prasmės ir išliekamosios vertės.

1.Tavo geriausias matytas filmas.
2.Didžiausią įspūdį palikusi knyga.
3.Mėgiamiausi kvepalai.
4.Mėgiamiausias saldumynas.
5.Kaip įsivaizduoji savo gyvenimą po 10 metų.
Šiam kartui užteks :)))

1.Likimo ironija arba po pirties
2.Aleksandro Barico ''Toji istorija''
3.David'o Bechem'o.Pavadinimo nepamenu
4.Sūrio pyragas
5.Įsivaizduoju ar bent svajoju būti jau susituokęs,neatsisakyčiau minties turėti jau vaiką-dukrelę.Vairuosiu BMW,turbūt dirbsiu ne pagal diplomą,bet valstybės tarnautoju.Tikiuosi gyventi Klaipėdoje,netoli senamiesčio.Labai tikiuosi,kad neturėsiu jokios paskolos.Viliuosi,kad turėsiu gerų draugų,o tėvai bus sveiki ir šalia kai jų prireiks.Norėčiau nebūt pasyviu,o kažkur dalyvauti,eiti,daryti,keliauti,užsiimti veikla.



Taigi,baigėsi mano naujametinis klausimynas,buvo smagu peržvelgti mintyse senas dienas,dėkui visiems rašiusiems.

O dabar mano Naujųjų metų palinkėjimas:

Linkiu jums ateinančiais metais pirmiausia sveikatos,nes be jos nieko nebus.Linkiu mylėti savo tėvus,nepamiršti pasiteirauti kaip sekasi jūsų draugams.Pakvieskite ką nors tiesiog išgerti didelį puodelį kavos.Keliaukite.Nesvarbu kur.Galit ir ten pat,kur buvot 100kartų,bet svarbu judėkite.
Svarbiausia,tai nebesigrežiokit atgal,kaip,kad aš labai mėgstu.Sėdžiu dabar čia,iki naujųjų metų liko tiek nedaug,o mintyse ta pati košė,kaip ir prieš metus,tos pačios viltys,tos pačios dėlionės...
Tik veidai kai kurie,jau nebe tie...
Būkit malonūs vieni kitiems ir gerų jums metų.


O aš...Aš neapsakomai džiaugiuosi,kad pagaliau baigėsi šie-kvailiausi mano gyvenime metai ir artėja kiti,naujieji.Šie metai bus mūsų metai.Mūsų sėkmės metai.Prižadu.


1 komentaras:

  1. Kaip ramu skaityti tuos visus atsakymus į klausimus.. Taip ramiai nuteikia vakarui.. :) Žaviuosi tavimi, Vytautai, be galo :) Linkiu tau kitais metais susiimti į rankas ir nebesigręžti atgal, linkiu viso ko geriauio! :)

    AtsakytiPanaikinti