2012 m. gruodžio 21 d., penktadienis

-Namo? Dar ne. -Namo? Dar ne. -Namo? Taip,jau namo.

Šį įrašą pradedu rašyti ketvirtadienio vakare ir baigsiu šeštadienį ryte.

Taigi,vakar vakare,tai yra trečiadienį papuoliau į didžiulį kamštį.Du kilometrus važiavau apie 1h ir 10minučių....Buvau jau puolęs į neviltį,nes tas nuovargis,noras namo ir neparašytas sociologijos rašto darbas...
O per radiją...Per radiją užgroja ši daina ir pats nejaučiu kaip per savo akis nieko nebematau.Lyg kažkas būtų įkritę į akis.Tas noras namo.



Jeigu jūs galvojat,kad ką aš čia nusišneku,ko čia tuose namuose,kaip yra ''zjbs'' Vilniuje,kaip yra gerai pabėgt nuo namų...Tai žinot,man asmeniškai gaila jūsų.

Toliau.
Pagaliau parašiau tą sociologijos rašto darbą.Nueinu miegoti....
Atsikeliu ketvirtadienį...pažiūriu į laikrodį - 11.48...Mintyse: ''zjbs''.
Esmė tokia,kad pramiegojau paskaitą.Ji jau 18minučių buvo pasibaigus net...
Nu nieko,susiruošiau,iškeliavau...
Palikau sociologijos katedroje tą darbą,o tada buvo paskutinė paskaitą su mūsų kuratorėmis.

O po to....o poto buvo žiauriai,neapsakomai faina popietė
Su geriausiais grupiokais,kuriais bendrauju ir pnš pasidarėm Kalėdinį minėjimą.Labai fainai pabuvom,pakalbėjom,pasibuvom.Vienu momentu pasijaučiau tikrai tarp savų,tiesiog atsisėdau ir žvalgiausi į visą tą klegesį,pokalbius ir veiksmus...Nesinorėjo važiuot į baraką,norėjosi pasibūt dar...bet ta psichologija...
Nieko,svarbiausia,kad nusprendėm po naujako pasidaryt neblogą tuc tuc.

o štai dabar grįžau ir nežinau,esu pasikrovęs tokios geros nuotaikos,kad uch,visiškai nesinori tos psichologijos mokytis man...
ši daina labai tinka prie dabartinės nuotaikos


Keletas kadrų iš mano dienų

Deimantės ir mano tojotikės


Heh,ko tik nebūna tame Vilniuje.Foto ne mano,bet tikra ir daryta Vilniuje


Ketvirtadienio važiavimai
Man tai geriausia pakolkas serija ir su patarimu neblogu

Kabinantis žaidimas

Linksmas filmukas

Hm,tai ką veikiau ketvirtadienio naktį?
Nuėjau į barako fb grupę ir parašiau tokią žinutę
''Vytautas Butkus
Sveiki visi,kadangi apačioje mačiau,kad veikia Kalėdinis paštas,o aš kaip tik turiu milijoną atvirukų kurių neturiu kam siųsti,tai jeigu turit noro gauti Kalėdinį sveikinimą,tai tiesiog komentare parašykit kambario numerį ir aš jį atsiųsiu :D''

Tai va,ta proga,kad buvo kalėdinis paštas,tai norėjau juo pasinaudoti,susirast pažįstamų ir panašiai.
Iš viso parašiau 26 laiškus.25 merginom ir 1 vaikinukui.
Iš kur atvirukai?
Taigi sakiau,kad visi nukrito nuo šios sienos,tad kadangi aš juos tingėjau pakabint,tai ant kiekvieno parašiau po palinkėjimą ir išsiunčiau.
Viso to laimėjimas žinot koks?Ogi toks,kad atsiliepė ta mergina,kurią mačiau ant laiptų ir taip įnirtingai buvau aprašęs ankščiau.Super,parašiau ilgiausią sveikinimą.

Gargždai.Ketvirtadienio naktis.


Ir štai,penktadienis.
Alia juk pasaulio pabaiga

Jeigu visą tai skaitote,tai mes vis dar čia.

Taigi,kaip ta pasaulio pabaiga pasireiškė?
O Vilniuje ji pasireiškė labai paprastai-viena lieviausių dienų per visą laiką.Visi vairuotojai pikti,ypač autobusų.Pilni žmonių trūlikai ir autikai,pilnos gatvės mašinų,vieni kamščiai,pats prastovėjau per visą dieną sudėjus apie 4h kamščiuose.Norėjosi kam nors užvažiuoti.Dar atkėlė valanda vėliau psichologijos kolį,tai ir suplanuotas laikas susijaukė.Visiškai nekoks penktadienis be Radžvilo.
Dar su mama susipykau...ypač skaudžiai,senai taip bebuvo...
Ir dabar toks jausmas neapsakomai blogas viduje ir nežinau kaip jį sutvarkyt.Nebenoriu nieko,nebenoriu namo.Noriu pasilikt barake,apsiklot galvą ir gulėt.

Žodžiu,taisiau padėtį su pica ir vienas namuose,bet padėjo tik tam kartui,kaip sakant...o žinau,grįšiu namo,tylos siena ir zjbs.

Ir tai mes vadiname adventu?
Kiek iš jūsų susimąstėt,kad dabar Advento laikotarpis?Nusispjaut mums ant jo,taip?
Taip.
Ir tai yra blogai.
Pirmą syk per savo gyvenimą atėjo kažkoks noras ir bažnyčia aplankyt prieš Kalėdas ar naujus...



From Morta

O dar reikia ir lagaminus susidėt....Kaip aš tingiu,noriu eiti miegoti...
Ir žinot...aš dar netikiu,kad jau visą tai pasibaigė...man dar vis rodos ir rodos,kad ryt koks atsiskaitymas,kad vėl susitiksiu su kursiokais ir t.t....Visi šio pusmečio atsiskaitymai baigėsi,liko tik sesija,bet visiškai tuo netikiu.Turėčiau džiūgauti,kad ši savaitė baigėsi,bet turbūt jaučiuosi dar liūdniau,nei savaitė pradžioje...

Na ką,ir rašau aš jums šį šeštadienio rytą valgydamas advento kalendorių kelias dienas į priekį,po truputi ruošdamasis paskutinei kelionei namo 2012metais...
Gal kas skaito šį įrašą ryte su kavos puodeliu?Tai palinkėkit sėkmės,nes kaip tik dabar aš ir važiuoju namo.
Plius,šį įrašą baigiu stovint prie Prezidentūros.
9ryto,Vilnius bunda.

Pagaliau šį daina įgavo tikrąją prasmę

viskas bus gerai,nes kitaip ir negali būti


Aš pastaruoju metu nelabai mėgstu tas alia įkvepiančias citatas,bet šita man patiko
''Visa jaunystė – nepaliaujamas siūlo galo ieškojimas.''

1 komentaras:

  1. As irasa skaitau vakare,lijo, su puodeliu kavos:D ir linkiu siaip sekmes:D

    AtsakytiPanaikinti