2013 m. sausio 28 d., pirmadienis

Kas nutiko iki atostogų.

Tai ką,pasiilgot?
Kurgi jūs pasiilgsit manęs.Nerašau ir nepasigedot.

Na,nieko,reikia rašyt,reikia,kad ir kaip tingisi...Nada...nada...

Mintyse turėjau idėja,kad parašysiu vieną įrašą dar barake,o kitą jau namie,o taip gavosi,kad barake nieko,o čia,namie,tai laiko nėr visiškai...


Taigi,ties kur baigiau...Sausio 15 paskutinis įrašas

Taigi,Sausio 16-17-18 dienomis buvau barake ir alia mokiausi paskutiniam egzaminui - filosofijos.
Užsiblokavau facebook'ą,kad nesedėčiau,bet susiradau 101 kitą darbą,kad tik nesimokyti...Parašiau visų metų geriausią įrašą ''Skinny love'',kuriame aiškiai išdėsčiau kokios panelės man labai patinka ir apie kokias pasvajoju,bet kokių niekada neturėsiu ir panašiai.

18 dienos vakare nulėkiau gyvent į būtą kur gyvena sesuo su vaikinu.Ta proga,kad jei išlėkė namo,tai aš pas jų pasisvečiavau,pasaugojau trobas ir pasimokiau.Kažkaip ten geresnė aura mokytis gal kažkiek.

19 dieną,šeštadienį sutarėm su Liučka lėkt mokytis į biblioteką.
Taigi,kėliaus ypač anksti ir pajudėjau į biblioteką.Pakeliui papusryčiavau Pilies gatvėje ir štai-nuo 10 iki 16 prasimokėm bibliotekoje.Tiesa sakant tai turėjom padaryt jau kokį trečiadienį.

Grįžaus pasiėmiau picikę ir vėl mokiausi,mokiausi,mokiausi...Iki 2 nakties.

Nuėjau miegoti galvodamas apie 1940 birželio 14 dieną...Kvailas?Ne.Istorija dar vis mane žavi,filosofija vis dar ne taip.

Sekmadienį - 20 sausio- taip pat žadėjom mokytis bibliotekoje,bet atėjus sužinojau,kad ji nedirba ir teko pėdint atgal...sad sunday morning...grįžus nuėjau miegot,po to prie kompo,vėliau pasimokiau ir taip ta diena praėjo kol grįžo sesuo ir aš grįžau į savo baraką...

O,kad žinotumėt kiek vakare buvo pergyvenimo,savęs keiksnojimo,netikėjimo,susitaikymo su perlaikymu ir baimės pilnos kelnės...

Tą naktį sapnavau Radžvilą,kad jis manęs kažko klausinėja,o aš nesugebu atsakyt...



21 sausio - pirmadienis

Atsikėliau anksti,išmiegojęs ir geros nuotaikos.Dar išmokau Makiavelį,kuris mane išgelbėjo.

Atlėkus į univierą tos minutės iki egzo buvo įdomios.Buvo įdomu stebėt visų minas kurie ateina,kurie pergyvena ir t.t. Ypač Maksimo...

"-Kiek valandu?
-" be dvidesimt neislaikymas"

Sueina rašyt egzamino.Radvžilas labai įdomiai nuteikė savo kalba.Pradžioje kaip ir atrodė,kad yra didelė galimybė išlaikyti,o pabaigoje viskas atrodė,kad ''nu ką,laukia perlaikymas''.

Padiktuoja klausimą.Neįkainojama akimirka.Apsižvalgau,o visų veidai lediniai,kvepavimas sulaikytas.Taip gyvenime nutinka labai retai.Nereali akimirka.Dar niekad taip sunku nėra buvę.

Nieko,parašom.Su klaidom,bet parašom.Parašius kelis syk geresnė nuotaika,nei prieš rašant.Bet vis tiek ta baimė lieka...

Po egzo su kursiokais nulėkėm pavalgyt,kaip visada.


Grįžau po to į baraką,žadėjau niekur nelėkt,nes pavargęs buvau ir norėjau į blogą parašyt...
Bet mane išsitempė pas kursiokių į tuc tuc,į Justiniškių dvarą.Buvo kursiokų kurie retai pasirodo,kurie dažniau,tai buvo kūl.
Vakaro vinis man- ''Butkau,baik gyvent praeiti,Gargždai,draugai ten-praėjęs etapas.Dabar mes esam tavo draugai,tavo dabartis''
Labai giliai įėjo šie žodžiai man,iki pat dabar apie juos daug galvoju.

O viskas prasidėjo nuo to,kad Vasario 15 mūsų gimnazijoje bus šimtadienis,kuriame norėčiau sudalyvauti,bet taip pat,tą patį vakarą bus mano kursioko,dabar labai gero draugo Liutauro 20 gimtadienis...

Grįžtant į baraką vėl iš naujo atradau Electric Light Orchestra...


Sausio 22 - antradienis

Atsikeliu,graži diena už lango,susikraunu daiktus ir pajudu į univierą sužinot rezultatų.

Ateinu,o ten visi su savo nuogastavimais,pergyvenimais,idėjomis ir kitais dalykais...
Susėdam,dėstytojas pradeda kalbėt,per tą laiką mintys keičiasi neapsakomu greičiu...
Ir prasidėjo...Visi kaip ant adatų.
Buvo ir gerų,ir blogų pažymių...Buvo ir nemažai,labai nemažai neišlaikymų...
Na,įdomiausia kaip man.
Aš išlaikiau,teigiamas.Pažymiu nėra kuo girtis,bet viskas gerai.Viskas ore.Važiuoju ramiai atostogauti be jokių skolų.




Išvažiavau laimingas.Sukosi ELO.
Pirmą valandą džiaugiausi.
Antrą valandą graužiau save,kad per mažai mokiausi.
Trečią valandą tiesiog pradėjau atostogauti...

Gaila palikt Vilnių ir kursiokus,bet laukia namai...


you got the love

1 komentaras: