2013 m. sausio 10 d., ketvirtadienis

Repus kepam 100 metų

Šį kart pas mane bloge,kaip reta bus repo.Man patinkančio.Gal popsinio,bet man patinkančio.
Plius,čia niekad nerasit kažko kaip mogiliovo ar ''ji buvo mano meilė,aš jai viską atidavaiu jė jė,aha aha,sklepe įrašiau šį šūdina repą'' ir t.t.Neveža tokie vėjai manęs...



Sausio 6
Tikėjau,kad bus rami diena,neiks manęs nejudins...tikėjaus...
Žodžiu,reikėjo ryte lėkt pas mamą,ją nuvežtš kai kur ir t.t.
Visad atvykus į sesers kiemą pastebiu,kad ten stovi dar du Yariukai ir visad įdomu būdavo kas juos vairuoja...Ir ką,syki teko pastebėt,kad vienas išlėkė,aš iš paskos ir sustojam prie sankryžos...O ten panelė,graži panelė.+-2 metais vyresnė už mane mano manymu.Nais galvoju,dabar bus man noras ten lėkt vien dėl to,kad dar kada susitikt...
Toliau dienos nepamenu-turbūt nieko tokio ir neįvyko.
Aj,vakare taigi rodė Algio ir Račo ''kovą''...Kokią ten kovą...Iš šūdžiaus visi virto ponais...Ech,kaip mes nemokame pastovėt už savo nuomonės.Aišku,lengva kalbėt,bet turbūt ir paties sviltų padai kur kvepėtų teisėsauga.

Naujasi BMW savininkas įmetė fotkę bemwo


aj,šiaip graži foto



Study in Lithuania, bitches

Noriu būt kaip tu...

awwww,kaip miela

Nebloga muzika

Sausio 7
Pirmadienį lėkiau į univierą,kad sužinot Sociologijo egzos rezultatų.
Viskas,su sociologija jau viskas,nebeturėsiu aš jos niekada ir išlipau sausas - 8 turiu.
Ramuma nors su vienu dalyku.
Po to kiek pamenu mokiausi ir nieko neveikiau.

Sausio 8
Kiek pamenu kymarinau,trypiau,ėjau iš vieno kampo į kitą,ploviau indus,ieškojau ką veikt...ir mokiausi...

Sausio 9-trečiadienis
Antrasis egzaminas-Socialinė politika
hm,kadangi esu socialinės politikos studentas,tai kaip ir egzaminas turėtų būt lengva...
Aha,lengva...Neskaitant to,kad realiai nelabai yra iš kur mokytis,tai nebuvo lengva.Reikėjo pasukt galvelę.Ir nemažai.Iš seminarų turių +2.Į vieną klausimą tikrai žinau,kad gerai atsakiau,taigi,dar reikia ištraukt 2 taškus,kad būtų rami galva - 5 ir jokio perlaikymo...

Po piet buvo osom,nulekėm su mama į Ozą,ten yra labai geroj vietoj tas restoranas La Crepe,todėl,kad atsiveria Vilniaus panorama...gražu.
Kadangi aš mamą buvau pasikvietęs praleist popietės,tai lėkėm į kiną.Ir ne,bet kokį,o ''SU NAUJAISIAIS,MAMOS''
Visų pirma,tai taip,filmas rusiškas ir jis jums nepatiks vien dėl to,bet man nesvarbu
Hm,aš tik pirmą per radiją išgirdau reklamą,tai iškart supratau,kad turiu su mama jį pažiūrėt.Namie pažiūrėjęs treilerį susidariau įspūdį,kad tiesiog bus rusiška komedija apie naujųjų metų sutikimą...Realiai,tai su didelėm viltim nėjau...bet...
Bet ką aš jums pasakysiu,po 3 ašarų riedėjimo per skruostus to pradėjau nebeskaičiuoti.Man ten taip viskas artima,viskas gražu ir taip gera buvo visą filmą žiūrėti.Tik ir norisi dar ir dar jį pažiūrėt...
Linkiu jums kartu nueit į šį filmą su savo mamomis,jeigu jos dar yra išvis truputi seno kirpimo,tai garantuotai patiks.Jeigu kas žiūrėsit,tai kažkuria dalimi mūsų istorija yra ta,kur sūnus su mama išvyko į Paryžių...Tik reikia keistis rolėmis,o mūsų Paryžius,tai Vilnius...
Po filmo kartu su mama neturėjom žado,abu tokie ''joooo'''
Filmas gal ir nėra kino šedevras,bet tai tas filmas,kurį manau reiktų pažiūrėt kino salėje...nes manau,kad nebus to efekto gal.

bet,o,tačiau,kad...kaip ir minėjau kažkada,tai kokios šarmingos man rusų aktorės


ir mūsų Agnė



Po to lėkėm pavakarot pas mamą...Visgi jau paskutinė syki su mama praleidom laiką Vilniuje.Viskas,kaip mama sako,jai jau jos Golgotos kelias baigėsi.Ir išties,pagaliau.Ir aš labai džiaugiuosi tuom.Kas įdomiausia, kad va,dabar baigėsi jos etapas Vilniuje,ji grįžta namo porai dienų ir palyginu nuo dabartinio taško,tai keliaus į kitą Lietuvos galą - Palangą.Iš didmiesčio šurmulio į mažo miestelio pušyną...Aš su ja irgi ten susitiksiu,kol man bus atostogos,tai ji ten taip ir prabus visą laiką,taigi,kitas susitikimas su mama - Palangoje.
Visgi galiu pasakyt,kad įdomiai gyvenam...ir kas būtų galėjęs prieš metus pagalvoti,kad tai įmanoma?

Vakare galvojau parašyt čia įrašą,bet taip nebuvo jėgų...


Sausio - 10,ketvirtaidienis
Visą naktį miegojau kaip ir gerai,o kaip ir blogai.Labai,labai daug sapnavau,bijau net pasižiūrėt į sapnininką į tų sapnų reikšmes...
Įsiminė,tai,kad Gargždų kultūrnamis perdarytas į Spą ir,kad 4 aukšte sutikau žmogų su kuriuo esu kalbėjęs tik syki reikalais per fb,bet mes kažkaip vienas kitą sutikom ir tiek daug norėjom vienas kitam pasakyt ko nepasakėm per gyvenimą,bet taip buvo apšalę,kad neradom žodžių,kaip filme
Toliau sapnavau,kad namuose su tėčiu ieškojom pipirų....po to kažką apie klasė,apie kursiokus...daug visko.

Per pietus lėkėm su kursiokais į boulingą.
Nežaidžiau jo gal kokius 2 metus,bet pradžioje sekėsi visai neblogai....
Jeigu pasitreniravus,tai išvis rezai geri būtų,bet kadangi labai pavargau po dviejų valandų žaidimo,tai nusprendžiau,kad man jau porai metų užteks to boulingo vėl...Aš dešniam kampe,už seniųnės.Buvau legionierius iš Gargždų.

Grįžęs kritau miegoti,o po to lėkiau pasiimt picikę ir prie tv...
O Vilniuje sniego iki kaklo,keliai nevalyti,visi slenka,mašinos slidinėja.Realiai,tai iki Kalėdų buvo fun,o dabar...Dabar jau noriu pavasario.

Ketvirtadienio važiavimai - vienas geriausių man

Viena geriausių Pistonų serijų  Na,čia žmones nesusipykę su gera ironija ir humoru.Ir mamai patiko.Užskaitom.

Linksmas puslapis patiunignuot mašina


Ir ką...truputi gero byto,gero repo ir jau diena geresnė.Spėju jau visi senai klaustė,bet dar syki kelis šimtus sykių paklausykit.



Na ir paskutinė šios nakties tema - Gargždai

Prieš Kalėdas,Gruodžio pradžioje buvo kilusi mintis pereiti per tėčio senų nuotraukų kartoteką,peržiūrėt visas foto nuo maždaug 1975 iki 2000 metų.Pas mus jų išties nemažai.
Peržiūrėt jas ir atrinkt tas ,kuriose bent kiek matosi Gargždų istorijos ir tada patalpint jas čia
Grįžus atostogų namo neradau laiko ir pamiršau,dabar grįžus reiks tikrai tai padaryt.

Bet,atsirado vienas toks greitesnis ir gudresnis gargždiškis,kuris ėmė ir sukūrė facebook'o puslapį - KITI GARGŽDAI

Aš maždaug įsivaizduoju kas čia per žmogelis kelia tas foto,o ir komentatoriai gerai žinomi gargždiškiai.
Įdomu paskaityti jų nuomones ir komentarus,prisiminimus.
Pagarba už šį puslapį.
Grįžus namo ir atskanavus visas foto aš tikrai jas nusiųsiu šiam žmogeliui,kad būtų papildyta ši kartoteka.

Kai tik šis puslapis atsirado,tai aš nėgalėjau atitraukt nuo jo akių...
Vis žiūrėjau ir žiūrėjau į tas foto kaip mažas vaikas su didelėm akim ir praverta plačiai burna...

Visgi tai mieli Gargždai,mano Gargždai...

Esmė yra tokia.Ką aš pagalvojau.O pagalvojau,kad nenoriu prarast savo ryšio su gimtuoju miestu.Liūdna,kad ten liko tik 2-3 draugai su kuriais pastoviai mažiau ar daugiau pabendrauju,tad ir norisi visaip,kaip įmanoma palaikyt ryši,stebėt viską ir keik galima dar sudalyvaut Gargždų gyvenime.

Taigi,mano mėgstamiausios senos Gargždų nuotraukos.







šitas kontrastas geras
1975 maždaug...
ir 1985-90 maždaug


Na...ir pora Gargždai šiandiena foto


Ir tiesiog hipnotizuojantis tomorrowlando afterio movies...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą